نوشته شده توسط : محبوبه

 

چگونه ارزان سفر کنیم >

سفر کردن و گردش یکی از تفریحات فوق العاده ایست که برای دوری از دغدغه های روزمره و ایجاد خاطرات خوش می تواند بسیار حایز اهمیت باشد . در واقع سفر یکی از بخش های مهم زندگی به حساب می آید به طوری که حتی کسانی که مدعی هستند علاقه ای به سفر ندارند نیز بی شک سفر کردن را تجربه کرده اند .

 

حال برای کسانی که گردش و سفر بخش مهمی از زندگیشان را تشکیل می دهد ، سفر کردن ارزان برایشان بسیار پر اهمیت است . چرا که سفر و گرد برای گردشگران لذت بخش ترین بخش زندگیشان به حساب می آید و نمی توانند سفر را از زندگیشان کمرنگ کنند . در دنیای گردشگری این که بدانید چگونه با کمترین پول سفر کنید خیلی مهم است . مثلا اگر شما تجربه سفر به استانبول را داشته باشید با ورود به استانبول خیلی سریع متوجه خواهید شد که تمام افراد در استانبول در تلاش اند که با کسب و کار و خدمات خود از شما پول بگیرند و قطعا هم بخاطر این که میدانند شما مسافر تور استانبول هستید همه چیز را گران تر از شهروندان خودشان با شما حساب می کنند . دانستن روش هایی که کمتر دست به جیب شوید و لذت بیشتری ببرید می تواند بسیار مهم باشد . در ادامه موضوعات اصلی ای برای کاهش هزینه های سفر و ارزان سفر کردن را بررسی میکنیم .

اگر بخواهید هزینه های سفر را دسته بندی کنید ، سه اصل مهم وجود دارد که تحت هیچ شرایطی نمیتوانید از آنها چشم پوشی کنید چرا که رکن های اصلی سفر شما می باشند .

در حالت کلی سفر شما شامل محل اقامت شما ، نوع حمل و نقل شما برای رسیدن به مقصد و وعده های غذایی شما در طول سفر است . اگر بتوانید روش هایی را پیدا کنید که هزینه این سه اصل را به حد اقل برسانید بی شک شما موفق به سفری ارزان در عین حال لذت بخش خواهید شد .

1)      نوع اقامت شما می تواند هزینه های بسیار متفاوتی داشته باشد . مثلا در تور دبی  تصور کنید محلی که برای اقامتتان در نظر می گیرید ، هتل 5 ستاره با امکانات فول برد باشد و یا اجاره یک هتل آپارتمان . بی شک هزینه ها در انتخاب نوع اقامت می تواند بسیار متفاوت باشد . نکته ای هم که در مورد دبی وجود دارد این است که در دبی هتل آپارتمان ها بسیار تمیز و مرتب می باشند و شما می توانید بدون هیچ استرس و نگرانی ای اقامت داشته باشید . همچنین اقامت در هاستل نیز یکی از گزینه های دیگری است که در عین ارزان بودن میتواند بسیار پر خاطره باشد .

 

 

 

2)      به صورت زمینی سفر کنید . تور های زمینی با اتوبوس می تواند تا حدود زیادی به کاهش هزینه های شما کمک کند . مثلا در تور باکو تفاوت بین تور زمینی با تور هوایی بسیار متفاوت است .

     

3)      در فصل هایی که هایسیزن نیست سفر کنید . مثلا اگر قصد سفر به تایلند را دارید بجای سفر کردن در فصل پاییز و زمستان در تابستان سفر کنید . در تابستان به علت بالا رفتن دمای هوا، طرفداران تایلند کاهش می یابد و همین امر باعث می شود شما بتوانید با هزینه کمتری تور تایلند خود را تهیه کنید.

4)      سعی کنید در طول سفر خودتان اشپزی کنید و یا غذاهای نیمه آماده و آماده کنسروی با خود به همراه داشته باشید . غذا در طول سفر می تواند به کاهش هزینه های سفر بسیار کمک کند . به خصوص که وقتی به هر شهری سفر می کنید اگر بدانند که شما مسافرید معمولا هزینه های دریافتی از شما من جمله غذا را افزایش می دهند .

 

تور زمینی باکو  

تور زمینی استانبول 

تور لحظه آخری باکو

تور لحظه آخری استانبول 

تور لحظه آخری دبی 

تور تفلیس

هتل آف باکو 

هتل لیک پالاس باکو 

هتل آمبر باکو 

هتل کرون باکو 





:: برچسب‌ها: تور باکو ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: