نوشته شده توسط : محبوبه

در تور باکو با بیسان گشت از کدام اماکن گردشگری دیدن کنیم :

شهر باکو که از شهر های گردشگری و مهم برای ایرانیان به حساب می آید که سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود جذب می کند . اما بسیاری از گردشگران به خصوص مسافرانی که تجربه اولشان در سفر به باکو می باشد این سوال را مطرح می کنند که در طول سفر به باکو کدام مکان های گردشگری را در اولویت قرار دهیم. باکو شهری مدرن و تاریخی می باشد که هر دو بخش را به خوبی در خود جای داده است . به طوری که در بخش تاریخی آن واقعا حال و هوای هر گردشگری را به باکوی قدیم میبرد و گذشته باکو را به زیبایی نمایان می کند . بی شک به مسافران تور لحظه آخری باکو  که مکان های تاریخی از جمله مکان های گردشگری مهم برایشان به حساب می آید باید گفت باکو می تواند بهترین تجربه سفر را برای این دسته از مسافران فراهم کند . اما در عین حالی که در بخش تاریخی باکو نمایی از باکوی قدیم را می توان به زیبایی دید، در بخش باکوی مدرن زیباترین سازه های مدرن با معماری های فوق العاده را می تووجود دارد . سازه هایی که از نظر معماری در سطح اروپا و حتی جهانی مطرح هستند . در ادامه به بهترین مکان های گردشگری برای تور باکو نوروز 99 خواهیم پرداخت .

 

ایچری شهر بخش تاریخی باکو :

از جمله مهمترین بخش تاریخی باکو که در آن می توان به آداب و رسوم و نوع زندگی مردمان باکو در گذشته پی برد ایچری شهر باکو می باشد که به قرن 9-11 میلادی بر می گردد . در واقع ایچری شهر نمایی از ایران قدیم هم میباشد . در واقع در گذشته ایچری شهر بخش مهم و اصلی باکو بوده است اما با گسترش شهری، این بخش به حاشیه رفته و در حال حاضر به عنوان یک مکان تاریخی و جاذبه گردشگری به حساب می آید . در ایچری شهر باکو که قدمتی بیش از 1000 سال دارد می توان در ان انواع تمدن ها را به خوبی دید و از سازه های آن نوع زندگی در سالیان مختلف را درک کرد . بی شک مسافران باکو این مکان را جز برنامه های اصلی خود برای بازدید در نظر بگبرند چرا که میتواند تجربه لذت بخشی باشد .

برج های شعله باکو در بخش مدرن باکو :

 

برج های شعله باکو که شامل سه برج با ارتفاع های متفاوت می باشد یکی از سازه های بسیار مطرح شهر باکو می باشد که می توان از آن به عنوان نماد مهم بخش مدرن باکو نام برد این سازه زیبا حدود 6 سال طول کشید تا پروژه ان به پایان برسد به طوری که از سال 2007 استارت آن زده شد و در نهایت در سال 2013 افتتاح گردید . این سازه فوق العاده زیبا با نمای شیشه از دور و به خصوص در غروب آفتاب همانند سه شعله می باشد که از دل شهر بیرون زده و در بیشتر نقاط شهر نمای این برج را می توان دید . نور پردازی برج های شعله از جمله مطرح ترین بخش های برج می باشد که در شب روشنایی فوق العاده ای را به نمای آن می دهد . ارتفاع هر برج حدودا 182 متر می باشد که یکی از برج ها کاملا مسکونی می باشد که در 39 طبقه با 130 واحد است . یکی دیگر از شعله های برج هتلی 33 طبقه می باشد که جز هتل های بسیار گران قیمت و لاکچری باکو می باشد . اما کوچکترین شعله آن 28 طبقه و کاملا اداری تجاری ست .

تور استانبول

مرکز فرهنگی حیدر علی اف در بخش مدرن باکو :

تور وان

از دیگر بخش های مهم و امکان گردشگری باکو که نظر هر مسافر و گردشگری را به سمت خود جلب می کند سازه فوق العاده زیبای مرکز فرهنکی حیدر علی اف باکو می باشد . سازه زیبا با نمایی کاملا سفید از جمله مطرح ترین سازه های باکوست که در سالیان مختلف به عنوان زیبا ترین سازه در باکو شناخته شده است . جالب است بدانید مرکز حیدر علی اف باکو سازه ای انحنا دار می باشد که هر زاویه ای از آن می تواند زیبایی خود را به زیبایی نشان دهد .

تور زمینی باکو



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

رزرو هتل و سوییت آپارتمان در باکو در نوروز 99 با بیسان گشت :

یکی از دقدقه های مسافران در ایام نوروز محل اقامتشان در طول چند روز سفر خود می باشد ، این که با تور سفر کنند و یا خود تمام مراحل سفر خود را انجام دهند . بی شک سفر کردن با تور بهترین گزینه برای گردشگران می باشد چرا که در سفر کردن با خدمات تور بدون هیچ نگرانی ای سفر خود را رفته و از مدت اقامتتان در شهر مورد نظر لذت می برند . خدمات تور باکو  شامل ویزا ، هتل با صبحانه ، بایط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ، ترنسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان می باشد . اما برخی ترجیح می دهند که صفر تا صد سفر خود را خود انجام دهند . شرکت بیسان گشت که از جمله شرکت های معتبر در زمینه خدمات سفر و ارایه دهنده تور های خارجی می باشد همواره بهترین خدمات را که شامل خدمات کامل تور و همچنین خدمات تک می باشد در اختیار مسافران خود قرار می دهد .

از جمله  مسیر های اختصاصی شرکت بیسان گشت که به صورت ویژه به ان پرداخته و مجری مستقیم می باشد خدمات و تور های زمینی و هوایی به باکو است. که بنا به سلیقه مسافران نوع اقامت را در هتل و یا آپارتمان رزرو کرده و اقامت خوشی را برای مسافران خود به وجود می آورد . شرکت بیسان گشت در ایام نوروز هتل های تحت گارانتی خود را که شامل هتل چهار ستاره میلدوم ، هتل چهار ستاره گلدن فالکون و هتل پنج ستاره کرون می باشد را با بهترین خدمات و قیمت به مسافران خود ارایه می دهد . همچنین شرکت بیسان گشت هتل آپارتمان های لوکسی را به مسافران خود ارایه می دهد که در بهترین نقاط شهر می باشد و از نظر دسترسی به خیابان تارگووی مهمترین خیابان باکو دسترسی عالی دارد . گفتنیست این سوییت آپارتمان ها بیشتر برای دوستان و خانواده های 5 نفر به بالا به صرفه می باشد .

 تور زمینی باکو

مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور باکو نوروز 99  با شماره مستقیم شرکت 02166538061 تماس گرفته و تور های خود را خریداری نمایند .

تور گرجستان

هتل چهار ستاره میلدوم باکو:

هتل چهار ستاره میلدوم یکی از هتل های خوب و در حد چهارستاره در باکو می باشد که دسترسی خوبی دارد که در مرکز شهر باکو قرار دارد. اتاق های هتل میلدوم اتاق هایی مرتب با رنگ هایی زنده می باشد که اقامت در این هتل می تواند برای هر گردشگری لذت بخش باشد . یکی از ویژگی های هتل میلدوم وجود آشپزخانه مشترک بوده که بتوان برخی غذا ها را مسافران خود درست کنند .

هتل چهار ستاره گلدن فالکون باکو:

هتل گلدن فالکون نیز همانند هتل میلدوم باکو در مرکز شهر و با دسترسی عالی وجود دارد . این هتل امکانات خوبی را به مسافران خود ارایه میدهد . به علاوه وجود یک استخر پوشیده با امکانات مجهز از ویژگی های برتر این هتل میباشد .

 تور دبی

تور وان

هتل پنج ستاره کرون باکو:

هتل کرون باکو یکی از هتل های پنج ستاره در نزدیکی دریای خزر می باشد که ویو اتاق های تحت گارانتی بیسان گشت به سمت دریا است. وجود یک اسپا با استخر سرپوشیده دراین هتل از ویژگی برتر این هتل می باشد . خدمات دیگری چون رستوران های متعدد اتاق های تمیز ، پرسنل مودب و خوش اخلاق ، بوفه صبحانه کامل ، باشگاه بدنسازی و بسیار خدمات دیگر نیز جز بهترین خدمات این هتل پنج ستاره می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com  رفته و از اطلاعات دقیق تور ها و هتل های نام برده شده مطلع شوید .



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

 

کاخ شیروان شاه باکو یکی از دیدنی های مهم آذربایجان  :

کاخ شیروان شاه باکو که به  عنوان یکی از مکان های تاریخی باکو به حساب می آید از جمله مهم ترین مکان های تاریخی برای بازدید گردشگران به باکو نیز به حساب می آید . در واقع شهر باکو ، پایتخت کشور آذربایجان شهری فوق العاده که باکوی تاریخی و باکوی مدرن را در خود جای داده است و دست هر توریستی را برای گردش باز گذاشته است . شهر باکو که این روزها در سازه های مدرن و مطرح در حال پیشی گرفتن از بسیاری از سازه ها در سطح اروپا می باشد و سازه های فوق العاده و خاصی چون برج های شعله ، مرکز حیدر علی اف که سازه ای بسیار خاص و مطرح در سطح جهانی می باشد ، ساختمان فرش باکو و بسیاری سازه های خاص و مدرن را در خود دارد ، در واقع علاوه بر بخش های مدرن و سازه های فوق العاده قدمت خود را با آثار تاریخی ای چون کاخ شیروان شاه به نمایش می گذارد . بی شک اگر شما از مسافران تور باکو هستید که به مکان های تاریخی علاقه خاصی دارید دیدن از کاخ شیروان شاه باکو را از دست ندهید .

تور وان

قدمت کاخ شیروان شاه باکو به 500 سال پیش و به اواسط سال 1500 میلادی بر می گردد که توسط پادشاه وقت آن زمان دستور ساختش صادر گردید . این کاخ سالیان سال توسط دولت آذربایجان حفظ شده و در حال حاضر به عنوان میراث ملی کشور آذربایجان به حساب می آید  که به صورت موزه برای عموم آزاذ می باشد . بی شک اگر از مسافران   تور استانبول بوده باشید خواهد دید که استانبول نیز همانند باکو مجموعه ای از کاخ های زمان خود را حفظ کرده که نظر هر بیننده و گردشگری را به خود جلب می کند . شرکت بیسان گشت همواره به مسافران  هوایی و تور زمینی باکو  پیشنهاد می دهد که از کاخ سیروان شاه باکو دیدن کنند . از تاریخ باکوی قدیم لذت ببرند.

تور دبی

تاریخچه کاخ شیروان شاه :

شیروان شاه پادشاه وقت آن زمان بود که بعد از زلزله مهیبی که در پایتخت آن زمان به نام شاماخا رخ داد پادشاه وقت محل حکومت خود را در باکو تغییر داد و دستور ساخت کاخ مورد نظر پادشاه صادر گردید . کاخ شیروان شاه در همان ابتدا کاخی کامل و بسیار بزرگ با مجموعه ساختمان های متعدد نبود . اما به مرور زمان و بر حسب نیاز ساختمان های متعدد اضافه گردید . اما با افزایش ساختمان های کاخ ، در نهایت تبدیل به یک مجموعه بسیار بزرگ گردید که شامل قصری بسیار بزرگ ، دو مسجد ، حمام و ساختمان های شد . به علاوه در سال های بعد از حکومت نیز مقبره های افراد مهمی چون پادشاه خلیل الله و خانواده اش ، مقبره سید یحیا باکویی یکی از فیلسوف های بزرگ و مطرح کشور آذربایجان  گردید.

گفتنیست خود کاخ ساختمانی بسیار بزرگ بوده که در دو طبقه و شامل 52 بود. که در طبقه  پایین خدمه پادشاه و در طبقه بالا کل خانواده پادشاه زندگی می کردند . اما در حال حاضر به علت قرار گیری شهر باکو در منطقه ای با بارش های فراوانی که در باکو طی سالیان مختلف وجود داشته باعث از بین رفتن بخش هایی از اتاق های این کاخ گردیده است . البته دولت آذربایجان تلاش های زیادی برای حفظ این میراث کهن خود داشته و خوشبختانه تا حدود زیادی از نابودی آن جلوگیری کرده است .

تور گرجستان



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

نوروز در باکو

شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت های معتبر در زمینه تور های خارجی و داخلی می باشد که مفتخر به اجرای تور های گروهی و انفرادی نیز است . به علت خدمات کامل و در عین حال با بهترین قیمت ها ، همواره مسافران آژانس بیسان گشت با اطمینانی بالا نسبت به خرید تور های مسافرتی خود از این آژانس اقدام می نمایند . شرکت بیسان گشت در ایام نوروز 99 نیز برنامه های فوق العاده ای جهت برگزاری تور باکو نوروز 99 دارد که محل برگزاری تور از تهران و با اتوبوس های vip  25 نفره بوده که در سه گروه 50 نفره برگزار خواهد شد . مسافرانی که قصد سفر به باکو را در ایام نوروز 99 دارند کافیست جهت خرید تور باکو خود از طریق شماره مستقیم 02166538061  و یا با ورود به وبسایت اختصاصی bisungasht.com  تور های نوروزی خود را و به ویژه تور زمینی باکو را خریداری نمایید .

تور گرجستان

حال و هوای باکو در نوروز :

شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان که کشوری مسلمان می باشد ، مردمانی بسیار خون گرم و مهمان نواز دارد که در روز های نزدیک به رسیدن نوروز ، مرد و زن ، پیر و جوان در تلاش اند تا خود را برای نوروز آماده کنند . مغازه داران ، در و دیوار مغازه خود را رنگ می کنند تا حال و هوای نوروز را به مغازه خود بیاورند . زنان خانه دار حسابی خانه تکانی می کنند و همانند ما ایرانی ها در پی نو کردن وسایل خانه و شست شو هستند . جالب است بدانید در باکو نیز سنت چهار شنبه سوری پا برجاست. البته با این تفاوت که به جای یک روز در سال ، چهار چهارشنبه آخر سال را جشن چهارشنبه سوری می گیرند .آتش بازی های دیگری که در نوروز در باکو به زیبایی برگزار می شود آتش بازی در کنار دریای خزر آن هم در روز اول نوروز می باشد که آتش بازی های فوق العاده زیبایی به اجرا در می آید که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند .  مسافرانی که قصد سفر به باکو آن هم در ایام نوروز دارند باید بدانند که نوروز بهترین فرصت برای رفتن به باکو می باشد . چرا که در کنار سنت های شیرین و دیدنی نوروز هوا از سرمای شدید خود خارج شده و از آن باران های شدید و سرمای زیاد کاسته شده است . درختان بر سر خود جوانه دارند و می تواند صحنه های زیبایی از طبیعت را در ایام نوروز در باکو شاهد بود.

تور استانبول

جالب است بدانید گروه های تئاتر نیز در ایام نوروز اجرای برنامه به مناسبت عید دارد و می تواند بسیار جالب و لذت بخش باشد . بسیاری از این تئاتر ها با لباس های محلی آذری اجرا می شود که باعث خاص شدن آن می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند . در این تئاتر های نوروزی ، برنامه هایی چون گذشته باکو و اجرای نوروز که تاریخی کهن در باکو دارد را به نمایش می گذارند .

در ایام نوروز در باکو بازارچه های محلی ای را می بینید که در آن غرفه های محلی ، صنایع دستی و هر آنچه که از هنر مردمان باکو می باشد را برای فروش گذاشته اند . بی شک این غرفه های بی نظیر بهترین مکان برای خرید سوغاتی های ناب از باکو می باشد .

تور وان



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

تور باکو نوروز 99 با بیسان گشت :

یکی از مهمترین زمان های سفر در بین گردشگران ایرانی در ایام نوروز می باشد چرا که در کل کشورتعطیلی رسمی می باشد و بهترین فرصت برای سفر خواهد بود . شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که تور های نوروزی را هر ساله به بهترین نحو برای مسافران خود به اجرا در می آورد . یکی از مسیر های مهمی که مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند کشور آذربایجان و پایتخت آن باکو می باشد . شهر باکو یکی از شهر های مدرن و در حال پیشرفت در فاصله سه ساعت از مرز آستارا قرار گرفته و همین امر باعث افزایش مسافران به صورت زمینی و هوایی به باکو می باشد .

شرکت بیسان گشت مهر  تور باکو نوروز 99  را به صورت زمینی در سه گروه 50 نفره برگزار می کند . البته ناگفته نماند که تور های مختلف دیگری نیز کارگزار مستقیم می باشد و تور های فوق العاده با کامل ترین خدمات را مانند تور استانبول  به مسافران خود ارایه می نماید . گفتنیست مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور های مختلف در ایام نوروز 99 با شماره مستقیم شرکت به شماره 02166538061 تماس گرفته و یا با ورود به وب سایت رسمی bisungasht.com تور های نوروزی خود را با بهترین و کامل ترین خدمات خریداری نمایید .

 

سفر به باکو :

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان شهری ساحلی و در کنار سواحل دریای خزر قرار دارد . این شهر زیبا در منطقه قفقاز قرار دارد ، منطقه ای سردسیر با بارش های فراوران . اما با آغاز نوروز از شدت سرما و حجم بارش ها  کاسته می شود . همین امر باعث افزایش سفر های نوروزی به باکو می گردد. تور باکو  در ایام نوروز متقاضیان فراوانی پیدا می کند . با توجه به این که شهر باکو تلفیقی از باکوی تاریخی و باکوی مدرن میباشد مسافران و گردشگران فراوانی به این شهر زیبا سفر می کنند . نوروز در باکو حال و هوای فوق العاده ای دارد . علاوه بر این که طبیعت جامه ای نو بر تن می کند مردمان باکو نیز برای سال جدید شمسی برنامه های مختلفی دارند . جالب است بدانید مردمان باکو همانند ما ایرانی ها سنت های نوروز را اجرا می کنند و می توان از این نظر احساس کرد در شهر های ایران قرار دارید .

تور گرجستان

تور وان

 

بخش های مدرن باکو :

باکو شهری بسیار مدرن با سازه های فوق العاده ای می باشد که برخی از سازه های آن همانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف ، برج های شعله ، بولووار باکو همه و همه بخش های شناخته شده باکو می باشند که هر مسافری که به باکو سفر میکند دیدن از این مکان ها را جز برنامه خود قرار می دهد . یکی از خیابان های معروف باکو که در بخش باکوی مدرن باکو قرار دارد خیابان تارگووی باکو می باشد . خیابان تارگووی یکی از خیابان های لاکچری باکو می باشد که در ان انواع برند های معروف دنیا قرار دارد و بهترین مکان برای خرید بهترین برند ها برای خود و سوغاتی برای دوستان و خانواده می باشد . شهر باکو در چند سال اخیر با سرعت زیادی در جهت مدرن شدن به پیش رفته و در حال حاضر جز شهر های به روز و مدرن اروپا به حساب می آید .

تور زمینی باکو

بخش های تاریخی باکو :

شهر باکو با توجه به این که این روز ها سخننان فراوانی از مدرن بودنش بر سر زبان ها است و سازه های فوق العاده ای را در خود جای داده که در سطح اروپا جز سازه های برتر به حساب می آید ، بخش های تاریخی خود را حفظ کرده و همین امر باعث شده هر گروه و با هر سلیقه ای از گردشگران را به سمت خود جذب کند . یکی از مهم ترین بخش های تاریخی شهر باکو ، ایچری شهر باکو می باشد که با وجود زیبایی خاصی که دارد نمایی از گذشته باکو می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر های نوروزی با تورهای بیسان گشت :

سفر و سفر کردن بخش مهم و جدایی نا پذیر در زندگی انسان بوده و است . هر فردی با هر خلق و خویی که باشد حد اقل یک بار را سفر کرده . حال سفر چه از شهری به شهر دیگر باشه و یا از کشوی به کشور دیگر . از دیرباز یکی از بهترین فرصت ها برای سفر ایام نوروز بوده است . با آمدن فصل بهار و اتمام سرما و بارش های زمستانی ، سفر ها رونق چشم گیری می گیرد . در فصل بهار که اکثر مناطق جامعی نو بر تن می کنند ، ایرانیان نیز علاوه بر تغییرات در محیط زندگی خود و نو و تمیز کردن محیط اطراف خود ، با سفر کردن روحیه خود را جلا می دهند و حال و هوای خود را برای آغاز سال جدید بهتر می کنند . در نوروز مسیر های مختلفی برای ایرانیان پیشنهاد می شود که در بین این مسیر ها کشور ترکیه و آذربایجان برای مسافرانی که به دنبال سفری فوق العاده و در عین حال نزدیک به ایران باشد بهترین گزینه است .در واقع تور استانبول  با توجه به این که ویزایی نیاز ندارد بسیار پر طرفدار است و تور باکو  نیز با توجه به نزدیک بودن شهر باکو به مرز ایران است و در فاصله سه ساعتی تا آستارا قرار دارد بسیار توریستی و جذاب برای گردشگران ایرانی به حساب می آید . به علاوه مردمان باکو سنت های مشترکی که بین ما ایرانی ها رواج دارد را حفظ کرده اند و همین امر باعث افزایش گردشگران شده است.

سفر به باکو در هوای بهاری :

 

شهر باکو که پایتخت کشور مهمان نواز و خون گرم آذربایجان می باشد همواره در بهار یکی از بهترین هوا های سال را دارد . در واقع شهر باکو در منطقه قفقاز واقع شده است و همین امر باعث کاهش شدید دمای هوا و بارش های سنگین در زمستان میشود . با آمدن نوروز از شدت سرمای هوا کاسته شده و می توان گفت شکوفه های بهاری را می توان بر سر درختان به خوبی دید . اگر شما نیز از مسافران تور باکو در ایام نوروز هستید حتما به مرکز حیدر علی اف سری بزنید . در هوای بهاری ، نمای زیبای این سازه فوق العاده می توانند تجربه ای بی نظیر برای گردشگران باشد. نکته ای که باید در مورد باکو به آن پرداخت این است که مردمان باکو همانند ما ایرانی ها به استقبال نوروز می روند ، خانه تکانی می کنند ، وسایل خود را نو می کنند ،  شهر را مناسب سال نو تزیین می کنند ، همانند ما چهارشنبه سوری دارند و از همه مهمتر چنر روز اول سال جدید شمسی را تعطیل می کنند و به تفریح و دید و بازدید می پردازند . بی شک باکو یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید که در کنار سنت های دیرین سال جدید سفر خود را هم داشته باشند .

تور وان

تور زمینی باکو

تور گرجستان

سفر به استانبول در هوای بهاری :

 

در نوروز استانبول یکی از شلوغ ترین روز های خود را برای مسافران و گردشگران ایرانی دارند . بی شک در هر هتلی که باشید و یا خیابان های اطراف میدان تکسیم مملو از ایرانیان گردشگر می باشد . سفر های نوروزی به استانبول یکی از پر طرفدار ترین سفر ها نسبت به کل کشور ها است . هر فردی که اهل گردش و سفر های خارجی باشد بی شک یک بار را به استانبول سفر کرده است . هوای بهاری در استانبول نیز بی شک یکی از بهترین هوا های سال است که قدم زدن در کنار ساحل را بسیار رویایی و به یاد ماندنی میکند . اگر از مسافران تور استانبول در ایام نوروز هستید حتما رفتن به کنار ساحل پل بسفر را جز برنامه خود قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

دولاب دره استانبول مکانی ارزان برای اقامت گردشگران :

محله دولاب دره و یا همان گلاب دره استانبول یکی از قدیمی ترین محله های استانبول می باشد که در بخش اروپایی استانبول و در منطقه بی اغلو واقع شده است . این محله قدمت طولانی ای دارد و تقریبا در اطراف مرکز شهر استانبول واقع شده است . در واقع شهر استانبول ، شهری بسیار بزرگ و مساحتی 7 برابر کلان شهری چون تهران را داراست . با این وسعت زیاد منطقه دولاب دره جز محله های معروف استانبول می باشد که هر کسی آن را می شناسد به طوری که بسیاری از مسافران نیز مدت اقامتشان در استانبول را در همین محله سپری کرده اند . در محله دولاب دره استانبول ، می توان انبوهی از هتل های استانبول را دید که با قیمتی بسیار پایین تر از هتل های مرکز شهر استانبول به مسافران ارایه می شود . هتل هایی که از لحاط امکانات ، امکانات معقولی را اریه می دهند ، بی شک برای مسافران تور استانبول  که به دنبال قیمت پایین هتل می باشند اقامت در هتل های منطقه دولاب دره بهترین گزینه می باشد . اما نکته ای که باید در مورد منطقه دولاب دره گفت این است که این منطقه بر روی شیب بسیار تندی واقع شده است و با وجود این که در کل حدود یک کیلومتر از میدان تکسیم واقع شده است اما رفتن به میدان تکسیم آن هم به صورت پیاده بسیار نفس بر و سخت می باشد . در واقع شیبهای تند این منطقه و همچنین نوع افرادی که در این محله زندگی میکنند پیاده رفتن از هتل را کمی سخت می کند و پیشنهاد نمیشود .  

تور دبی

منطقه گلاب دره که یک منطقه قدیمی و مردمانی کاملا بومی می باشند دارای یک خیابان اصلی با نام گلاب دره می باشد که به یک میدان اصلی می رسد . این خیابان بسیار طویل می باشد و کل محله را پوشش می دهد  . مسئله مهمی که باعث می شود بسیاری از مسافران هتل های محله دلاب دره را با وجود ارزان بودن انتخاب نکنند علاوه بر سر بالایی و سر پایینی های بسیار تند، وجود تعمیر گاه های فراوان در این منطقه می باشد . در واقع تعداد زیاد تعمیر گاه ها باعث شده که به این منطقه نمای بدی بدهد و مسافران تا حدودی احساس نا رضایتی کنند .

شرکت بیسان گشت مجری مستقیم  تور باکو و استانبول می باشد و بی شک سفر در نوروز را به استانبول و تور زمینی باکو نوروز 99  به  مسافران خود پیشنهاد می کند .

تور زمینی باکو

در واقع محله دولاب دره به زمان حکومت عثمانی بر می گردد و قدمتی طولانی دارد این محله در واقع رابط بین بخش اروپایی استانبول به بخش آسیایی آن و بلعکس می شود . همین امر باعث پر اهمیت بودن این محله در بین محله های قدیمی استانبول شده است . مسافرانی که قیمت پایین هتل های دولاب دره را به موقعیت آن ترجیح می دهند باید گفت این محله دسترسی بسیار آسانی به خیابان استقلال استانبول دارد . خیابان استقلال یکی از مهم ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که به میدان تکسیم می رسد و جز برترین و توریستی ترین خیابان ها برای مسافران تور استانبول می باشد . بی شک در خیابان استقلال که یک خیابان همیشه فعال بوده و اکثر مسافران از این خیابان دیدن می کنند چرا که اکثر کافه ها ، رستوران ها و همچنین انواع مغازه ها و فروشگاه ها در آن قرار دارد . لذا محله گلاب دره جز محله های مهم برای گردشگران به حساب می آید .

تور وان



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

شهر باکو بهترین مکان های گردشگری :

یکی از انتخاب های مهم گردشگران ایرانی برای سفهای خارجی، شهر باکو می باشد و هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی این شهر را به عنوان مقصد سفر خود بر می گزینند . شهر باکو که پایتخت کشور آذربایجانی می باشد در فاصله بسیار نزدیکی از ایران و شهر آستارا قرار دارد که باعث شده بسیاری از مسافران باکو به صورت زمینی به این شهر زیبا سفر کنند . نکته ای که باید در مورد باکو گفت این است که مردمان شهر باکو فرهنگ های بسیار نزدیکی به ما ایرانی ها دارد و همین امر می تواند دلیل مهمی بر انگیزه گردشگران نسبت به انتخاب مسیرشان به باکو باشد . مردمان خون گرم و مهمان نواز باکو همواره مهمان نوازی را به مسافران تور باکو  اثبات کرده اند . در باکو بسیاری از سنت های ما ایرانی ها در ان ها به چشم می خورد حتی برخی از سنت ها مانند عید نوروز خیلی با آداب بیشتری اجرا می شود به طوری که در ماه آخر قبل از عید نوروز هر چهار شنبه مراسمات خاص پیش از نوروز اجرا می شود در حالی که در ایران تنها در هفته آخر قبل از عید نوروز مراسم چهار شنبه سوری را داریم .

 

روز های قبل از شروع عید نوروز تکاپویی عجیب در شهر و خانه ها به راه می افتد . خانه تکانی هایی که در ایران هم مرسوم است در بین زنان آذربایجان نیز وجود دارد . شهر رنگ و بویی دیگر به خود می گیرد . شهرداری شهر به نو کردن و رنگ کردن جداول ها می پردازد و می توان گفت شهر خود را برای عید نوروز آماده می کند . در ایام نوروز نیز چند روز تعطیلی رسمی وجود دارد و انواع برنامه ها و کنسرت ها را می تواند در ایام نوروز دید. بی شک مسافران

تور زمینی باکو نوروز 99  می توانند خاطرات خوشی را در باکو داشته باشند .

باکوی قدیم :

 

شهر باکو در واقع تاریخچه ای قدیمی دارد و همین امر باعث شده بخش هایی از باکو نیز به عنوان باکوی قدیم دست نخورده باقی بماند تا نمایان گذشته باکو باشد . در واقع ایچری شهر باکو نمایی از باکوی قدیمی می باشد که می توان گفت زیبایی های همان دوران را نیز نشان می دهد . خانه هایی سنگی با کوچه هایی از سنگ فرش با چراغ برق هایی که بر سر هر خانه وجود داشته . بی شک شما نیز چه مسافر تور زمینی باکو  هستید و چه هوایی از ایچری شهر باکو دیدن کنید . به خصوص اگر از مسافران علاقمند با تاریخ هستید ، ایچری شهر شما را به خوبی جذب خود خواهد کرد .

تور وان

تور تفلیس

باکوی مدرن:

 

در عین حالی که باکوی قدیم نمایی از گذشته باکو را نشان می دهد ، در بخش باکوی مدرن ساختمان ها و سازه های  فوق العاده ای به چشم می خورد که در سطح جهانی مطرح می باشند . یکی از سازه های بسیار خاص در باکو ، برج های شعله باکو می باشد که شامل سه برج بسیار مرتفع بوده و نمایی زیبا و فوق العاده به شهر بخشیده است . نور پردازی برج های شعله نیز خود به نوبه خود یکی از نوز پردازی های بسیار فوق العاده می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.  از دیگر سازه های خاص و مطرح باکو مرکز فرهنگی حیدر علی اف می باشد که با معماری ای فوق العاده به زیبایی باکوی مدرن افزوده است.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

 

یانار داغ باکو بیشتر آشنا شوید  :

یانار داغ به زبان فارسی به معنی کوه سوزان می باشد که یکی از چندین مکان دیدنی و فوق العاده شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان می باشد . در واقع یانارداغ از مجموعه ای تپه تشکیل شده است که همگی سوزان می باشند و در دل تپه ها آتش را می توان به زیبایی دید . یانارداغ باکو در محله آب شوران باکو قرار دارد که از جمله خاص ترین دیدنی های باکو می باشد که بدون دست برد انسان و کاملا به صورت طبیعی وجود دارد . این مکان یکی از مکان های توریستی و معروف برای مسافران تور باکو  می باشد به طوری که کمتر مسافری از تور باکو و یا تور زمینی باکو  می باشد که به باکو سفر کرده باشد و یانار داغ باکو را جز برنامه های خود برای دیدن زیبایی های باکو قرار نداده باشد .

 

شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور باکو و بسیاری از مسیر های دیگر می باشد بی شک سفر به یانارداغ باکو را به مسافران خود پیشنهاد می کند . بی شک اگر شما هم از مسافران تور باکو نوروز 99 خواهید بود، دیدن از یانارداغ را از دست ندهید .

 

یانار داغ باکو :

در واقع یانار داغ باکو حدودا 70 سال پیش و در سال 1950 توسط یک چوپان محلی پیدا شد . شعله های آتش یانار داغ بر خلاف کوه های آتش فشان هیچ گاه خاموش نمی شوند و علت هم این است که به دلیل وجود منبع گاز در زیر این شعله های آتش همیشه روشن است و زبانه های آتش آن در بخش هایی به سه متر هم می رسد که بسیار دیدنی می باشد . شعله ها از بین شن های تپه ها زبانه می کشد و در بخشی از تپه ها می توان انها را به تصویر های مختلفی تصور کرد . گفتنیست که 70 سالی که این تپه های سوزان کشف شده اند تا کنون هیچ شعله ای از آن خاموش نشده و همواره در حال شعله وریست . نکته ای که باید مسافرانی که مشکل تنفسی دارند و همچنین برای کودکان پر اهمیت است این است که در حوالی یانارداغ هوا پر از گاز می باشد و می توان آن را احساس کرد . لذا مسافرانی که مشکل تنفسی دارند دانستن این نکته می تواند مهم باشد .

تور استانبول

برای بسیاری افراد این نکته بسیار سوال بر انگیز است که با توجه به موقعیت باکو که در منطقه قفقاز قرار دارد و جز مناطق بسیار پر بارش می باشد چکونه با بارش های بسیار فراوان این شعله ها هرگز خاموش نمی شوند و سالیان سال است که شعله وری آن پا بر جاست ؟ در واقع این آتش ها کاملا رو باز نیستند و از لا به لای سنگ ها و از روزنه های کوه شعله در آورده است و همین امر باعث شده حتی بارش های فراوان هم تاثیری بر شعله های آن نگذارد .



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

بلوار باکو بهترین مکان برای پیاده روی در باکو:

یکی از محبوبیت های شهر باکو ترکیبی از باکوی مدرن در کنار باکوی قدیم و نمایی از گذشته باکو می باشد و همین امر باعث جذب هر نوع گردشگری با هر سلیقه ای شده است . قدم زدن در باکو در بخش هایی از آن می تواند بهترین خاطرات سفرتان از تور باکو  را برایتان به ارمغان بیاورد . مثلا اگر می خواهید از ایچری شهر باکو دیدن کنید قدم زدن در دل آن میتواند شما را با ایچری شهر باکو بهتر آشنا کند، اما اگر می خواهید در دل باکو با بخش مدرن ان آشنا شوید بی شک باید به صورت پیاده در بولوار باکو قدم بزنید . بولوار باکو یکی از اصلی ترین و دیدنی ترین بخش ها برای دیدن باکوی مدرن برای عابران پیاده می باشد . در واقع نام بولوار باکو را با نام پارک ملی باکو نیز می شناسند که قدمت بالایی دارد و به بیش از 100 سال قبل بر می گردد . اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به سال ساخت آن اشاره کنیم به سال 1909 و موازی با دریای خزر ساخته شده است . در واقع شاید بتوان اصلی ترین دلیل جذب و شناخته شدن آن را، در مجاورت قرار گرفتن با دریای خزر دانست. بلوار باکو در گذشته بسیار طولانی بوده است و طول آن به 3 کیلومتر و هفصد پنجاه متر می رسد.

تور باکو نوروز 99

شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تورهایی چون تور باکو و همچنین تور استانبول می باشد به مسافران خود دیدن از بلوار باکو را در طول سفر پیشنهاد می کند .

 

 

پارک ملی باکو ویا بولوار باکو :

پیش تر گفتیم که بلوار باکو قدمتی بیش از 100 سال دارد و همین قدمت آن باعث شده است در زمان های طولانی ای این مکان به عنوان اصلی ترین پارک ساحلی در باکو شناخته شود و به مرور زمان به زیبایی آن افزوده گردد. این پارک درسال 1998 به عنوان پارک ملی باکو شناخته شد و از آن زمان تا کنون این مکان به عنوان مهمترین پارک باکو برای قدم زدن در کنار دریای خزر شناخته می شود .  پارک ملی باکو در اروپا جایگاه دومین پارک ملی شناخته را به خود اختصاص داده است و می توان گفت یکی از پارک های مهم در سطح اروپا به حساب می آید . در واقع مسافران تور زمینی باکو  در بلوار باکو علاوه بر لذت بردن از مناظر طبیعی چون فضای دلنشین پارک ملی باکو و نمای زیبای دریای خزر می توانند از کافه ها ، رستورا ن ها ، سینما و همچنین فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در این مجموعه لذت ببرند .  به علاوه یکی از بهترین مکان ها برای ورزش هایی چون دوچرخه سواری ، همین مکان می باشد. گفتنیست مسافران می توانند با اجاره دوچرخه ، از این فرصت فوق العاده و در کنار دریای خزر لذت دوچرخه سواری را تجربه کنند .

 

 

در واقع کاشت گیاهان نادر و کمیاب و گونه گیاهی متنوع در این پارک ساحلی و بسیار طویل یکی از نکات برجستگی این پارک به حساب می اید . گفتنیت خاک بارور در پارک ملی باکو باعث کمک به بقای گیاهان نادر شده است . مردمان باکو تلاش زیادی را در جهت خوب نگه داشتن بلوار باکو و همچنین ساحل دریای خزر داشته اند اما با این حال آلودگی آب دریای خزر مسیله مهمی است که باعث نگرانی دولت شده است . یک شرکت هلندی در جهت کاهش آلودگی آب دریای خزر با آذربایجان دست همکاری داده است .



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

با کریستال هال باکو بیشتر آشنا شویم :

کریستال هال باکو که در پایتخت کشور آذربایجان و در سواحل باکو و در نزدیکی میدان پرچم باکو واقع شده است در واقع یک سالن و ورزشگاه چند منظوره سر پوشیده در باکو می باشد که بعد از تصمیم به ساخت آن در کمتر از یک سال و در سال 2011 شروع به ساختن آن شد و در 2012 به اتمام رسید . این پروژه در حدود 6 میلیون منات هزینه بردار بود و جز سازه های مدرن و فوق العاده در شهر باکو به حساب می آید . این ورزشگاه بسیار مدرن حدود 25 هزار نفر ظرفیت دارد که بخش های  vip  ای را در ان در نظر گرفته اند تا در صورت بازی های مهم افراد سرشناس در بخش  vip  آن بنشینند .

 

 

کریستال حال باکو :

در واقع کریستال هال باکو همان طور که از نامش پیداست یه سازه ای زیبا و به صورت مجموعه های کریستال می باشد که در کنار هم قرار گرفته اند و این مجموعه را تشکیل دارده اند . کریستال حال باکو که یک ورزشگاه چند منظوره سر پوشیده می باشد در فضایی بسیار توریستی و در نزدیکی سواحل دریای خزر واقع شده است که یکی از سازه های بسیار مدرن شهر باکو به حساب می آید.  این سازه در کنار سازه هایی فوق العاده ای چون مرکز فرهنگی حیدر علی اف ، برج های شعله باکو و بسیاری دیگر از سازه های فوق مدرن باکو در ردیف سازه های خاص باکو قرار گرفته است. گفتنیست که مسافران تور باکو بازدید از این مکان را جز برنامه های سفر خود در طول سفر خود به باکو به ویژه در تور زمینی باکو نوروز 99 قرار دهند . چرا که هر ساله در نوروز کشور آذربایجان و مردمان باکو سال جدید را جشن می گیرند و همانند ما ایرانی ها شور نشاط فراوانی برای آغاز سال جدید شمسی دارند . با توجه به این که این سازه فوق العاده دارای نور پردازی های فوق العاده زیبا و خاص برای مراسم های مختلف می باشد در ایام نوروز نیز نور پردازی های آن را می توان دید که بسیار زیبا و لذت بخش می باشد . شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور هایی چون همچنین تور استانبول ، تور باکو و همچنین تور زمینی باکو می باشد بازدید از این سالن زیبا را به مسافران خود پیشنهاد می دهد .

 

این سازه که استرات آن در سال 2011 زده شد خیلی سریع ساخته و به پایان رسید . دولت آذربایجان برای ساخت این سازه در کنار سواحل، بسیاری از مردمان ساکن آن حوالی را بلند کرد تا بتواند این پروژه را شروع کند . نکته ناراحت کننده ای که بسیاری از اهالی ساکن این بخش قبل از ساختل کریستال هال باکو مردمان را ناراحت می کند این است که افرادی که در این بخش زندگی می کردند با زور دولت و به صورت شبانه از خانه هایشان اخراج شدند و بابت این جابه جایی هیچ پولی را از سمت دولت آذربایجان دریافت نکردند . لذا برخی مردمان باکو کمی بابت به زور گرفتن زمین این سازه از دولت ناراحت می باشند .این پروژه در 7 آوریل 2012 توسط رییس جمهور وقت آذربایجان ، آقای الهام علی اف افتتاح گردید .

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/857171-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

با خیابان نظامی باکو بیشتر آشنا شوید:

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مکان های مهم برای گردشگران به حساب می اید و بی شک در طول سفر هر کسی به دنبال مراکز خرید و خیابان های معروف آن شهر برای خرید می باشد . در واقع در شهر باکو یکی از مهم ترین خیابان های آن برای خرید که مملو از مراکز خرید لوکس و فوق العاده می باشد را می توان خیابان نظامی باکو معرفی کرد . در واقع خیابان نظامی باکو یکی از خیابان های فوق العاده و در عین حال قدیمی در باکو می باشد که برای هر مسافر تور باکو  شناخته شده است . کمتر مسافری از تور باکو و یا تور زمینی باکو نوروز 99  وجود دارد که به باکو سفر کرده باشد اما به این خیابان سر نزند .

 

شرگت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور باکو و تور استانبول  است بی شک رفتن به خیابان نظامی باکو را به مسافران خود پیشنهاد می کند .

 

 

خیابان نظامی باکو :

در واقع نام خیابان نظامی باکو بر میگردد به شاعر مشهور و پر آوازه قرن ششم یعنی نظامی گنجوی. نامی که برای همگی ما آشناست و اشعار آن را خوانده ایم و شنیده ایم . در واقع تاریخچه این خیابان به تاریخی دور و به سال 1864  میلادی باز می گردد . در واقع در سال 1859 میلادی زلزله شدیدی رخ داد و باعث ویرانی های شدیدی گردید. در ان زمان این منطقه منطقه شامخای نام داشت که بخاطر زلزله شدید به کلی ویران گردید .  بعد ازاین خرابی دولت تصمیم به بازسازی منطقه گرفت و آن منطقه را باکو نامید . کاروان سراهای زیادی که در شهر باکو تاسیس شد باعث رونق باکو گردید که مهمترین کاروان سرا ها در همین خیابان بوده است . البته در آن زمان نام این خیابان بلند ترگوایا بود این خیابان از ان زمان تا کنون تغییرات زیادی داشته است و یکی از مهمترین تغییرات آن کوتاه تر شدن این خیابان می باشد . در واقع در زمان ابتدای این نام گذاری این خیابان ازغرب تا شرق باکو امتداد داشته است و اصلی ترین خیابان باکو به حساب می آمد.

نام خیابان نظامی چندین و چند بار دچار تغییرات شد و در نهایت در سال 1962 به نام خیابان نظامی تثبیت گردید . البته هنوز هم بسیاری این خیابان را با نام خیابان ترگوایا می شناسند .

تور گرجستان

در حال حاضر خیابان نظامی باکو یکی از معروف ترین خیابان ها نه تنها در سطح باکو که در سطح خیابان های معروف نیویورک و یا پاریس شهرت دارد و در واقع این خیابان یکی از زیبا ترین و لوکس ترین خیابان های باکو به حساب می آید .

نکته ای که باید در مورد خرید در این خیابان گفت این است که قیمت ها در خیابان نظامی بسیار بالا می باشد چرا که اجناس همگی از برند های معروف دنیا می باشند.

نمای ساختمان های خیابان نظامی با معماری بسیار فوق العاده و لوکس ساخته شده است و همین امر باعث خاص شدن این خیابان نسبت به خیابان های دیگر باکو شده است .



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

با برج های شعله باکو بیشتر آشنا شوید :

برج های شعله باکو که شامل 3 برج مانند شعله آتش می باشند یکی از مهمترین نماد های زیبا و مدرن باکو به حساب می آید که در قلب بخش مدرن باکو واقع شده است . علاوه بر مرکز حیدر علی اف که سالهاست به عنوان نماد مهم باکو به حساب می آید و سالهاست جایزه زیباترین سازه باکو را به خود اختصاص داده برج های شعله باکو نیز جز برج های عظیم و فوق العاده چشم گیر باکو به حساب می آیند . گفتنیست که برج های شعله یکی از مهمترین بخش های باکو برای مسافران تور باکو به حساب می آید و هر مسافر تور زمینی باکو و یا تور هوایی باکو دیدن از این برج های فوق العاده را جز برنامه خود قرار می دهند .

 تور زمینی باکو نوروز 99

شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور های فراوانی چون تور باکو و همچنین  تور استانبول  می باشد دیدن از این برج های زیبا را به مسافران خود پیشنهاد می کند .

برج های شعله

برج های سه قلو شعله که کاملا شبیه به هم می باشند و در فاصله مشخصی از یکدیگر قرار دارند با نمایی شیشه ای در ساعات مختلف و با توجه به نور رنگ های متفاوتی را به خود اختصاص می دهند . کش و قوس های موجود در این برج ها نیز به زیبا تر کردن برج ها افزوده است .  این برج ها از لحاظ ارتفاع جز بلند ترین سازه های باکو به حساب می آیند نکته ای که باید در مورد برج های شعله گفت این است که این برج ها هر سه ارتفاع یکسانی ندارند و همین امر باعث افزایش زیبایی این برج ها شده و بیشتر به شعله های آتش شباهت دارد شعله های کوچکتر به نظر می آیند که هم ارتفاع باشند اما یکی 4 متر بلند تر است اما از فاصله دور این 4 متر محسوس نمی باشد به طوری که ارتفاع آنها 161، 165 و بلندترین شعله ان 182 متر می باشد . مساحت این سه برج زیبا در زمینی به بزرگی 245 هزار متر مربع واقع شده است که می توان عظیم ترین سازه باکو را بر این سازه نام گذاری کرد . گفتنیست در باکوی قدیم زرتشتیان زیادی زندگی می کردند و گفتنیست این برج های شعله نیز به گذشته باکو بر می گردد.

تور دبی تور زمینی استانبول

روشنایی برج های شعله :

یکی از زیبایی های مهم برج شعله به خصوص در شب وجود لامپ های ال ای دی فراوانیست که در اطراف ان قرار دارد . تعداد این لامپ ها به 10 هزار لامپ می رسد و همین امر باعث زیبایی فوق العاده ان شده است . دو شرکت چینی و انگلیسی اوسرام تراکسون و ورتار مسئول تولید این لامپ‌های LED را بر عهده داشتند .  برج های شعله در روز و در حین تابش خورشید و با انعکاس نور به رنگ سبز ، آبی در می آید که بسیار زیباست . در شب نیز با روشن شدن لامپ های ال ای دی نارنجی رنگ ، از دور مانند سه شعله آتشین می باشد که بسیار زیباست . این ال ای دی ها بسیار در برابر زلزله مقاوم می باشند . نکته دیگری که در مورد برج های شعله باکو باید گفت این است که با توجه به موقعیت شهر باکو که در منطقه ای باد خیز قرار دارد و با توجه به این که این سه برج بر روی تپه ای مرتفع قرار دارند طراحی این برج ها طوری می باشد که نسبت به وزش باد های شدید بسیار مقاوم بوده تا از هر گونه خطر احتمالی به دور باشند .



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

در نوروز 99 به کجا سفر کنیم :

یکی از زمان های بسیار مهم سفر برای گردشگران ایرانی آغاز فصل بهار و نوروز می باشد . چرا که با آغاز سال جدید تعطیلات رسمی آغاز می شود و گردشگران به دنبال مکانی مناسب برای سفر و گذراندن اوقات فراغت خود در کنار خانواده و یا دوستان خود می باشند . شرکت بیسان گشت مهر که یکی از شرکت های گردشگری بسیار فعال در حوزه تور های خارجی به خصوص تور باکو و تور استانبول می باشد، برنامه های ویژه ای را در نوروز 99 برای مسافران خود در پیش دارد . گفتنیست که در باکو نیز همانند شهر های ایران، نوروز را جشن می گیرند و همانند ایران با شروع سال جدید آنها نیز تعطیلی رسمی دارند . یکی از برنامه های مهم و اساسی شرکت بیسان گشت مهر اجرای تور زمینی به باکو می باشد که به صورت گروهی خواهد بود .مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور زمینی باکو و دیگر تور های مد نظرشان با شرکت بیسان گشت مهر به شماره 02166538061 در تماس بوده و تور های خود را با ارزان ترین قیمت و بهترین و کامل ترین خدمات  خریداری نمایند .

 

نوروز 99 در باکو آذربایجان

کشور آذربایجان یکی از کشورهای همسایه می باشد که از دیرباز نوروز را همانند ما ایرانی ها جشن می گیرند و یکی از جشن های مهم دینی و ملی آنها به حساب می آید . در واقع مردم آذربایجان از لحاظ آداب و رسوم به مردمان ایران شباهت زیادی دارند و همین امر باعث شده است مسافران زیادی این شهر را برای سفر در نوروز انتخاب نمایند . در شهرهای مختلف آذربایجان من جمله باکو روز های قبل از نوروز همه خانه تکانی می کنند و در شهر جنب و جوش فراوانی به وجود می آید. شهر رنگ و بوی عید را به خود گرفته و مغازه داران در تکاپوی آوردن جنس های جدید برای عید هستند . شهرداری تیر برق ها را رنگ می کند و سعی در تغییر و زیبا تر شدن شهر برای آمدن نوروز دارد .  به علاوه در کشور آذربایجان 4 چهارشنبه قبل از عید را به مناسبت نوروز جشن می گیرند . برنامه های ایام عید در نوروز نیز فوق العاده می باشد. بی شک سفر به باکو در ایام عین یکی از سفر های پر خاطره و جذاب برای مسافران خواهد بود.

 

 

برنامه ویژه نوروز 99 با بیسان گشت مهر :

از برنامه های مهم و برنامه ریزی شده  بیسان گشت ویژه نوروز 99 برگزاری تور زمینی باکو با اتوبوس های vip  25 نفره می باشد که در 4 گروه 50 نفره برگزار خواهد شد . پکیج تور ویژه نوروز باکو شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس ، رزرو هتل سه تا پنج ستاره بنا به انتخاب مسافر ، ویزای آذربایجان و بیمه مسافرتی خواهد بود . به علاوه یک گشت شهری همراه با نهار در رستوران جز موارد درخواستی مسافران می باشد .  در ادامه به بررسی بیشتر تور زمینی باکو نوروز 99 خواهیم پرداخت .

گروه اول: تاریخ رفت 28/12/98   برگشت 04/01/99   ظرفیت 50

گروه دوم : تاریخ رفت 03/01/99   برگشت 07/01/99 ظرفیت 50

گروه سوم : تاریخ رفت 06/01/99   برگشت 11/01/99 ظرفیت 50

گروه چهارم: تاریخ رفت 10/01/99   برگشت 14/01/99 ظرفیت 50

تور زمینی باکو تور زمینی باکو نوروز 99 تور زمینی استانبول

به علاوه هتل های تحت گارانتی شرکت بیسان گشت ویژه ایام نوروز عبارتند از هتل پنج ستاره کرون باکو، هتل چهار ستاره پارک وی این باکو  و هتل سه ستاره کاسپین اسپرت پلازا که هر سه این هتل ها با بررسی کارشناسان بیسان گشت و هماهنگی با شعبه دیگر بیسان گشت در باکو و همچنین درخواست مسافران در سال های گذشته انجام شده است 

https://www.isna.ir/news/98101108433/%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DB%B9%DB%B9-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

بهترین مکان های گردشگری خوش آب و هوا در زمستان:

 

بی شک اگر مسیر سفرتان را درست انتخاب نمایید در زمستان سفر کردن حتی می تواند لذت بخش تر از سفر در تابستان  باشد . بر خلاف تصور بسیار از گردشگران که فکر می کنند زمستان سفر کردن را سخت می کند باید گفت بسیاری افراد سفر در زمستان را به دلایل مختلف به تابستان ترجیح می دهند به علاوه بسیاری از شهر های گردشگری در تابستان بسیار گرم و طاقت فرساست و بهترین زمان سفر به این اماکن زمستان خواهد بود . نکته دیگری که بسیاری از افراد ترجیه می دهند سفر خود را از تابستان به زمستان بیندازند ازدهام و شلوغی در فصل تابستان یک طرف و همچنین آفر های ویژه زمستانی از طرف دیگر . مثلا در مسیر باکو بی شک تور باکو در زمستان خیلی ارزان تر از تابستان می باشد چرا که در فصل زمستان هوا سرد شده و بارش ها بسیار زیاد است ،همین امر باعث کاهش قیمت پرواز و هتل می شود . به طوری که تور هوایی باکو در زمستان برابر با  تور زمینی باکو  در تابستان خواهد بود . همین امر برای مسیری چون  تور استانبول  صادق است .

تور زمینی باکو نوروز 99

تور زمینی استانبول

در زمستان به کجا سفر کنیم :

در این مقاله یه سه شهر از بهترین مکان های گردشگری از نظر آب و هوایی خواهیم پرداخت و اقتصادی بودن آن را کنار می گذاریم :

شهر زیبای دبی :

شهر زیبای دبی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای توریست ها به ویژه گردشگران ایرانی به حساب می آید . بی شک یکی از بهترین زمان های سفر به دبی اواخر پاییز و شروع زمستان است . شهر دبی با توجه به این که در منطقه ای گرمسیر قرار دارد در تابستان ها، بسیار گرم می باشد و پیاده روی در دبی در تابستان بسیار طاقت فرساست . در حالی که در فصل زمستان دبی در بهترین وضعیت دمایی قرار دارد هوا فوق العاده می باشد و می توان با لباس کم به دبی سفر کنید . گفتنیست دبی یکی از شهر های بسیار زیبا و مدرن دنیا به حساب می آید .

 

 

گوا ،هند

شهر ساحلی گوا در کشور هندوستان نیز جز شهر هایی می باشد که در پاییز و زمستان هوا در آن فوق العاده است وبا توجه به ساحلی بودن آن در این تایم توریست های زیادی به گوا سفر می کنند . شهر گوا یکی دیگر از شهر های فوق العاده برای سفر در زمستان می باشد که بی شک تجربه آن فوق العاده است .

 

شهر پوکت در تایلند :

شهر پوکت یکی دیگر از شهر های فوق العاده برای سفر در زمستان است . بسیاری از افراد سفر به تایلند را اختصاص می دهند به بانکوک و پاتایا ، اما شهر پوکت بی شک شهری فوق العاده برای سفر می باشد . دمای هوا در زمستان ها به 30 درجه می رسد و می توان با لباسی تابستانی در پوکت باشید . بهترین زمان سفر به پوکت از اواسط پاییز تا بهار است .



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

بهترین تجربه سفر در نوروز99 با بیسان گشت :

سفر در نوروز یکی از مهمترین زمان های سفر به حساب می آید چرا که مدارس و شرکت ها تعطیل می باشند و افراد می توانند با خیال راحت تر برنامه سفر خود را بچینند و به گشت و گذار بپردازند . شرکت بیسان گشت مهر در نوروز 99 برنامه های فوق العاده ای دارد  یکی از مهمترین برنامه شهای شرکت بیسان گشت مهر در نوروز 99 تور زمینی باکو  از تهران می باشد که به صورت گروهی در 4 گروه 50 نفره و با دو اتوبوس  vip  خواهد بود . مسافران عزیز و علاقمند به  تور باکو  به صورت زمینی از تهران می توانند جهت رزرو تور خود با شماره 02166538061  تماس گرفته و تور خود را خریداری نمایند .

 

سفر به باکو در نوروز 99 :

سفر به شهر زیبای باکو که شامل باکوی تاریخی و باکوی مدرن می باشد می توانند یکی از سفر های خاطره انگیز و فوق العاده در ایام عید باشد . این شهر که در منطقه سردسیر قفقاز واقع شده است با شروع بهار کم کم از سرمای آن کاسته شده و هوا رو به گرمی می رود و همین امر باعث شده که در فصل بهار این شهر یکی از مقاصد مهم گردشگری برای گردشگران ایرانی به حساب آید . سفر به باکو به صورت زمینی به دو صورت تور زمینی باکو از مرز آستارا و یا از تهران و از ترمینال غرب صورت می گیرد به علاوه تور باکو به صورت هوایی نیز از تهران می باشد . برنامه سفر تور زمینی باکو ویژه نوروز 99  شرکت بیسان گشت مهر به قرار زیر می باشد .

گروه اول: تاریخ رفت 28/12/98   برگشت 04/01/99   ظرفیت 50

گروه دوم : تاریخ رفت 03/01/99   برگشت 07/01/99 ظرفیت 50

گروه سوم : تاریخ رفت 06/01/99   برگشت 11/01/99 ظرفیت 50

گروه چهارم: تاریخ رفت 10/01/99   برگشت 14/01/99 ظرفیت 50

 

 

خدمات تور زمینی باکو ویژه 99 :  ویزا ، بلیط رفت و برگشت اتوبوس از تهران تا هتل در باکو و بلعکس ، اقامت در هتل همراه با صبحانه ، بیمه مسافرتی ، یک گشت شهری همراه با نهار ، پشتیبانی 24 ساعته.

گفتنیست که شهر باکو یکی از شهر های فوق العاده برای گردشگران ایرانی به حساب می آید چرا که مردمان باکو مردمانی مهمان نواز و خون گرم بوده و سفر کردن در بین مردمان آذربایجان بسیار دلنشین و خاطره آفرین است . مسافران تور زمینی باکو جهت رزرو تور خود تا قبل از پر شدن ظرفیت ها زود تر اقدام نمایند .

سفر به استانبول در نوروز 99:

استانبول یکی دیگر از شهر های بسیار پر طرفدار سفر برای گردشگران ایرانی می باشد به طوری که در تمام طول سال تور استانبول طرفداران ویژه خود را دارد اما شهر استانبول نیز در بهار و ایام عید طرفداران زیادی پیدا میکند . حال و هوای استانبول در بهار بسیار دل انگیز است و درختان پر از شکوفه های بهاری می شوند . به علاوه با توجه به تعطیلی در ایران در ایام  عید نوروز ، اکثر گردشگران سفر به استانبول را انتخاب می نمایند . بی شک استانبول و باکو از بهترین گزینه های سفر در ایام عید می باشد . شرکت بیسان گشت مهر هر ساله در ایام عید برنامه های زیادی را برای مسافران خود در مسیر استانبول دارد . در واقع برنامه های تور استانبول در ایام عید شامل تور زمینی استانبول و تور استانبول به صورت هوایی می باشد. گفتنیست که به علت زیاد بودن تقاضای سفر به استانبول بیسان گشت پیشنهاد می کند مسافران عزیز زود تر جهت خرید تور خود اقدام نمایند چرا که معمولا پرواز و هتل سریعا پر می شود و ممکن است در صورت دیر اقدام کردن برای هتل یا تایم پرواز مورد نظرتان رزرو امکان پذیر نباشد .

تور دبی تور زمینی استانبول

http://nedaesfahan.ir/118929/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B299-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B4%D8%AA.htm



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر به باکو را در نوروز 99 با بیسان گشت تجربه کنید :

باکو یکی از شهر های مهم گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید که در ایام عید و تابستان نیز این شهر طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند .چرا که با شروع بهار هوا از شدت سرمای هوا کاسته می شود و هوا بسیار دلپذیر و مناسب گردش خواهد بود . شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور های زیادی چون تور باکو  و همچنین تور استانبول  می باشد همواره در ایام عید تورهای زمینی و هوایی فراوانی را برای مسیر های مختلف من جمله باکو برگزار می کند . مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور های خود با شماره مستقیم شرکت 02166538061 تماس گرفته و تور خود را با ارزان ترین قیمت و کامل ترین خدمات خریداری نمایند .

 

تور زمینی باکو ویژه نوروز 99:

شرکت بیسان گشت مهر که یکی از شرکت های معتبر در حوزه تور های خارجی می باشد مفتخر است که تا کنون توانسته تور های زمینی و هوایی به صورت انفرادی و گروهی را به مسیر های مختلف به اجرا در بیاورد و تا کنون مسافر ناراضی را بعد سفر نداشته است . یکی از مسیر های اختصاصی ای که در نوروز 99 از برنامه های مهم شرکت بیسان گشت می باشد اجرای تور زمینی گروهی به باکوست .

سفر به باکو به صورت زمینی یکی از روش های پر طرفدار سفر به باکو در ایام عید نوروز می باشد که همواره تور زمینی باکو هم از مرز آستارا و هم از تهران با اتوبوس های  vip انجام می شود . شرکت بیسان گشت مهر برنامه های ویژه ای را برای تور زمینی باکو نوروز 99  دارد به طوری که تور زمینی باکو در نوروز 99 شرکت بیسان گشت در  گروه 50 نفره صورت خواهد گرفت که هر گروه با دو اتوبوس vip  25 نفره از تهران در تاریخ های مشخص شده به باکو فرستاده می شوند . مدت اقامت در نظر گرفته شده به صورت سه شب و چهار روز و همچنین چهار شب و پنج روز می باشد . برنامه سفر تور زمینی باکو ویژه نوروز 99 شرکت بیسان شت مهر به قرار زیر می باشد:

گروه اول: تاریخ رفت 28/12/98   برگشت 04/01/99   ظرفیت 50

گروه دوم : تاریخ رفت 03/01/99   برگشت 07/01/99 ظرفیت 50

گروه سوم : تاریخ رفت 06/01/99   برگشت 11/01/99 ظرفیت 50

گروه چهارم: تاریخ رفت 10/01/99   برگشت 14/01/99 ظرفیت 50

 

 

هتل های تحت گارانتی بیسان گشت در تور زمینی باکو نوروز 99:

در واقع هتل های تحت گارانتی بیسان گشت در تور زمینی باکو ویژه نوروز 99  شامل هتل های سه ستاره تا پنج ستاره خواهد بود .گفتنیست که شرکت بیسان گشت مهر با همکاری شعبه خود در باکو بررسی های کامل را برای انتخاب هتل  انجام شده و با توجه به تجربه سال های گذشته نسبت به تقاضای مسافران این هتل ها انتخاب شده است تا بنا به سلیقه مسافران انتخاب بین سه ستاره تا پنج ستاره را داشته باشند . هتل های تحت گارانتی شامل :

گروه اول: تاریخ رفت 28/12/98   برگشت 04/01/99   ظرفیت 50

گروه دوم : تاریخ رفت 03/01/99   برگشت 07/01/99 ظرفیت 50

گروه سوم : تاریخ رفت 06/01/99   برگشت 11/01/99 ظرفیت 50

گروه چهارم: تاریخ رفت 10/01/99   برگشت 14/01/99 ظرفیت 50

هتل سه ستاره کاسپین اسپرت پلازا

 

 

 

هتل چهار ستاره پارک وی این باکو

 

 

هتل پنج ستاره کرون باکو

 

 

مسافران عزیز می توانند برای اگاهی بیشتر از هتل های گفته شده به وبسایت bisungasht.com  رفته و در بخش هتل های باکو مشخصات کامل هتل ها را به همراه عکس ، نقشه ، فاصله آنها از اماکن مختلف و توضیحات کامل هتل را بررسی نمایید . بی شک هتل های انتخابی برای تور زمینی باکو نوروز 99 بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود .

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/852049-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

ارزان ترین قیمت تور استانبول با بیسان گشت:

استانبول که به عنوان مهمترین شهر گردشگری خارجی برای ایرانیان به حساب می آید سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانیان برای سفر این مسیر را انتخاب می نمایند به طوری که بسیاری از مسافران  تور استانبول  مسافرانی می باشند که چندین بار به این شهر زیبا سفر کرده اند . با توجه به این که استانبول و سفر به آن یکی از مسیر های مهم گردشگری می باشد و با توجه با بالا بودن تقاضا ، آژانس های مسافرتی زیادی ، تور های فراوانی را برای این مسیر برگزار می کنند . شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت های معتبر و مهم در حوزه تور های خارجی می باشد که مجری مستقیم تور استانبول هم بوده و سالانه تورهای فراوانی را برای گردشگران مهیا می نماید . گفتنیست که شرکت بیسان گشت علاوه بر مسیر استانبول مجری مستقیم تور باکو کی باشد و سالانه تور های هوایی و تور زمینی باکو را برگزار می نماید . برای اطلاع از تور های لحظه آخری کافیست با شماره مستقیم شرکت به شماره 02166538061  در تماس باشید و تور های خود را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید .

تور زمینی باکو نوروز 99

تور ارازن استانبول:

بی شک اگر قصد سفر به استانبول را دارید و به دنبال ارزان ترین تور به استانبول می باشد باید گفت که برنامه سفر خود را به فصل های لو سیزن بیندازید . چرا که در فصل های لو سیزن همچون پاییز و زمستان  قیمت ها به صورت باورنکردنی ای شکسته می شود . در واقع در فصل پاییز شدت بارش ها افزایش می یابد و با کاهش دما بسیاری از مسافران برنامه سفر را به فصل بهار و تابستان می اندازند . همین امر باعث کاهش قیمت پرواز ها می شود و باتوجه به کم شدن مسافران به استانبول هتل ها افرهای جدیدی را اریه می نمایند،  که خیلی ارزان تر از فصل های پر طرفدار سفر می باشد . ناگفته نماند که بسیاری از مسافران استانبول پاییز و زمستان را نه تنها بخاطر کاهش قیمت تور ها بلکه برای دوری از شلوغی و ازدهام زیاد مسافران انتخاب می کنند. به علاوه استانبول در فصل سر هم زیبایی های فوق العاده خود را دارد و می توان گفت سفر در این فصل نیز می تواند بسیار پر خاطره و لذت بخش باشد .

تور زمینی استانبول

شهر استانبول یکی از شهر های پر طرفدار برای سفر می باشد و حتی در فصول سرد هم طرفداران خود را دارد . البته مسافران تور استانبول همگی برای گردش به استانبول سفر نمیکنند . چه بسا بسیاری از آنها برای کارهای اداری ، خرید ، تجارت به این شهر سفر می کنند . البته در فصول سرد بسیاری از مسافران برای وارد کردن اجناس ترک زمستانی برای مغازه های خود سفر می کنند . شرکت بیسان گشت مهر هر روز آفر های ویژه و ارزان تمامی مسیر ها من جمله  تور استانبول را در وبسایت اختصاصی خود به آدرس bisungasht.com  قرار می دهد . کافیست بعد از ورود به وبسایت بیسان گشت در صفحه نخست ، مسیر مورد نظر خود را که تور استانبول است انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه تور استانبول در نوار بالا ، نوع شرکت هواپیمایی ، تاریخ شروع تور و مدت اقامت را انتخاب کنید . بعد از موارد گفته شده انواع پکیج ها از ارزان ترین قیمت ساخته می شود .



:: برچسب‌ها: تور باکو , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 | نظرات ()