نوشته شده توسط : محبوبه

هزینه زندگی در استانبول

استانبول مقصدی محبوب برای افراد در سراسر جهان است. استانبول همچنین در مقایسه با سایر شهرهای اصلی اروپا مقصدی ارزان است. با ورود مهاجران به استانبول مشاهده می‌کنند که محل اقامت بزرگترین مسئله آن ها خواهد بود. نواحی مركزی شهر، نواحی اروپایی استانبول و خط ساحلی آسیا دارای با ارزشمند ترین املاك، اقامتگاه ها و خانه های گران قیمت هستند.

خرید ملک در ترکیه

در صورتی که قصد اقامت، خرید ملک در استانبول و یا قصد سفر با تور استانبول را دارید، بهتر است با هزینه زندگی در استانبول آشنایی لازمه را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

در مقایسه با قیمت های بسیاری از شهرهای بزرگ جهان و اروپا، استانبول خیلی گران نیست اما نسبت به سایر مقاصد اتحادیه اروپا مانند لهستان، رومانی یا بلغارستان ممکن است کمی گران به نظر آید. استانبول همچنین در نظرسنجی هزینه زندگی در ژوئن 2019 در رتبه 154 از 208 شهر جهان قرار گرفت.

نظرسنجی هزینه زندگی یک نظرسنجی است که هزینه های بیش از 200 مورد را در مقایسه مانند هزینه های مسکن، حمل و نقل، غذا، لباس، کالاهای خانه، سرگرمی و سایر موارد اندازه گیری می‌کند. بنابراین به شما کمک می‌کند تا مقایسه ای بین دیگر شهرهای بزرگ جهان انجام دهید.

قیمت اقامت

قیمت اقامت در هر منطقه از محله تا فاصله ای از مرکز شهر متفاوت است. اما به هر حال اقامت در مناطق اصلی گردشگری و محله ها در قلب شهر بهتر خواهد بود، زیرا به راحتی می‌توانید انواع معاملات خانه را پیدا کنید. اگر برای یک بازدید کوتاه در استانبول هستید و هدف شما مهمانی، لذت بردن از شهر و ملاقات با افراد جدید است، می¬توانید یک اتاق خوابگاه یا تخت خواب را در یک اتاق مشترک برای چند روز در مرکز شهر اجاره کنید.

هزینه خوابگاه برای 2 بزرگسال حدود 20 یورو برای هر شب خواهد بود. برای یک هتل میان رده برای 2 بزرگسال شبی حدود 50 یورو خواهد بود. اگر یک آپارتمان اجاره کنید، باید ماه به ماه پرداخت کنید و قیمت متوسط ماهانه نیز در اطراف مناطق خواهد بود. شما می¬توانید یک اتاق خواب خوب در استانبول، در مرکز شهر از 275 یورو در ماه، سه خوابه از 500 یورو در ماه اجاره کنید.

هتل در استانبول

حمل و نقل عمومی

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ارزان ترین راه برای رفت و آمد در استانبول است. همچنین ایمن و راحت است. حمل و نقل عمومی استانبول شامل اتوبوس، مترو، اتوبوس مترو، تله کابین، تاکسی های مشترک، کشتی ها و اتوبوس های دریایی است.

سیستم حمل و نقل عمومی از سیستم تراموا و خطوط اتوبوس تشکیل شده است. با حدود 0.40 سنت می¬توانید روی هر تراموا یا اتوبوس سوار شوید. بلیط برای هر سواری، بدون در نظر گرفتن مسافت است برای مثال حتی تراموا 40 دقیقه ای تا فرودگاه آنتالیا 0.40 سنت است.

در استانبول سیستم اوبر در دسترس نمی‌باشد، اما در گوشه های هر خیابان یکسری جعبه های زرد رنگ تعبیه شده که با فشار دادن دکمه آن، تاکسی تا چند دقیقه بعد در محل شما حاضر می¬شود و با 4 یا 5 یورو شما را به هر نقطه ای از شهر می¬برد.

هزینه سفر با هواپیما بین شهری نیز بسیار ارزان است و تنها با 25 یورو می‌توانید بین شهر استانبول و آنتالیا سفر کنید.

استانبول کارت که کارت حمل و نقل عمومی استانبول است و به واسطه آن می‌توانید به کل وسایل حمل و نقل عمومی استانبول دسترسی داشته باشید. هزینه میانگین برای 40 سفر تک نفره چیزی حدود 22 یورو می‌شود.

وسایل حمل و نقل در استانبول

قیمت مواد غذایی

اگر قصد اقامت در هتل را دارید، برای هزینه کمتر بهتر است از غذاهای هتل صرفه نظر کنید چرا که نسبت به مرکز شهر بسیار گران تر هستند.

هزینه صبحانه خوب برای هر فرد چیزی حدود 3 تا 5 یورو خواهد بود. قیمت متوسط یک وعده غذایی سه وعده ای برای یک نفر در یک رستوران میان رده در وعده ناهار و شام حدود 7 یورو است. به عنوان یک جمع بندی می‌توان گفت شما به طور متوسط حدود 20 یورو در روز برای یک نفر صرف غذا و نوشیدنی خواهید کرد.

بعضی هزینه های مواد غذایی به شرح زیر می‌باشد.

- یک آب معدنی 1.5 لیتری قیمت حدود 2 لیر خواهد داشت.

- یک کیلوگرم برنج از 5 تا 15 لیر قیمت دارد.

- یک سانه تخم مرغ حدود 5 لیر قیمت دارد.

- قیمت یک کیلو گرم پنیر 20 لیر است.

- حداقل قیمت یک وعده غذا در یک رستوران ارزان 20 لیر خواهد بود.

- یک کیلوگرم سیب زمینی حدود 5 لیر قیمت دارد.

- قیمت یک کیلوگرم پیاز بین 3 تا 8 لیر خواهد بود.

- یک کیلوگرم موز 7 تا 15 لیر است.

- برای یک کیلوگرم سیب باید از 4 تا 8 لیر بپردازید.

- قیمت یک کیلوگرم پرتقال حدود 7 لیر می¬باشد.

- برای یک کیلوگرم گوشت باید 50 تا 80 لیر بپردازید.

- قیمت یک کیلوگرم مرغ حدود 25 یورو خواهد بود.

به طور کلی برای هر 10 روز برای هر نفر به 180 تا 200 یورو نیاز خواهید داشت.

قیمت اینترنت و تلفن

اگر فقط قصد برقراری تماس تلفنی را دارید و نیازی به اینترنت ندارید به شما سرویس pas as you go را پیشنهاد می‌کنیم که قیمتی حدود 10 یورو دارد.

اما اگر علاوه بر برقراری تماس به اینترنت نیز نیاز دارید، به شما سرویس prepaid را توصیه می¬کنیم و قیمت آن به صورت ماهانه حدود 28 یورو خواهد بود.

استانبول

هزینه بهداشت

هزینه آرایشگاه برای اصلاح مو چیزی بین 4 تا 6 دلار می‌باشد. همچنین هزینه بیمه سلامت به طور میانگین با توجه به شرکت بیمه کننده چیزی حدود 44 دلار خواهد بود.

تورم در استانبول

در سال 2020 میلادی تورم ثبت شده 14 درصد بوده که به احتمال زیاد این درصد برای سال 2021 به زیر 10 درصد می¬رسد. با کاهش تورم مسکن و حمل و نقل، قیمت مواد غذایی افزایش یافت.

حداقل حقوق دریافتی

در سال 2021 حداقل حقوق پرداختی توسط کارفرمایان مبلغ 2800 لیر بوده است که هزینه های بهداشت و درمان وبازنشستگی را نیز در برمی¬گیرد. در کل استانبول برای خریدهای روزانه، خورد و خوراک خدمات پزشکی و لباس و پوشاک و... در مقابل دیگر کشورها بسیار ارزان تر است. اما در هزینه های مانند کالاهای وارداتی، اتومبیل و سوخت، هزینه ها بسیار بیشتر می¬باشند.

هزینه قبوض در استانبول

برای مثال هزینه برق در استانبول برای یک ماه چیزی حدود 150 تا 180 لیر می‌شود یا هزینه آب مصرفی حدود 60 تا 80 لیر است که نسبت به کشور های دیگر مبلغ بسیار کمتری است. در طول مدت یک ماه هزینه استفاده از گاز شهری حدود 800 لیر است. معمولا هزینه تلفن و اینترنت با هم محاسبه می¬شوند که هزینه آن حدود 150 تا 200 لیر در ماه است که با توجه به رقابتی بودن شرکت های ارائه دهنده خدمات، قیمت ها متغیر خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی

دبی از شهرهای بزرگ و مهم کشور امارات متحده عربی است و پایتخت تجاری آن به حساب می‌آید. دبی امروزه با پیشرفت سریع و چشمگیر در دنیا به طور باور نکردنی مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است، به طوری که در سال 2007 میلادی جزو کشورهای پر بازدید جهان شناخته شد. این کشور یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در جهان به شمار می‌رود. دیدنی‌ها و تفریحات دبی در نوع خود بی‌ مانند و بی رقیب هستند و لحظات هیجان ‌انگیز و شادی را برای گردشگران مهیا می‌کند. بیشتر گردشگران به خاطر دیدنی ها و تنوع بسیار زیاد و  جذاب مراکز تفریحی و جاذبه هایش به این کشور سفر می کنند که شامل آسمان خراش ها، سالن های اسکی سرپوشیده، رستوران های معروف، مراکز خرید، شهر بازی های محصور کننده، پارک های آبی متنوع و بزرگ می‌شوند. این جاذبه ها سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای مسافران مهیا می‌کند. از جدیدترین مراکز تفریحی در دبی افتتاح بزرگ ترین استخر شنا و غواصی در جهان را می‌توان نام برد که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد:

در میان جاذبه های ذکر شده دبی می‌خواهیم شما را با عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی آشنا سازیم.

عمیق ترین استخر در دنیا با 60 مترعمق

دبی که به داشتن بزرگ ترین آسمان خراش و بزرگترین مرکز خرید مشهور است، با افتتاح عمیق ترین استخر غواصی در جهان مجددا این کار را انجام داد و سر زبان‌ها آمد. این استخر که در ندالشبای دبی واقع شده است 60 متر عمق دارد و 14 میلیون لیتر آب شیرین را در خود جای داده است. آب این استخر هر شش ساعت یک‌ بار از پالایه ‌های مخصوص عبور داده شده و آلودگی ‌زدایی می‌شود. عمیق ‌ترین استخر غواصی جهان که به ‌تازگی در دبی افتتاح شده است، تجربه ای متمایز، ماجراجویانه و کاملا جدیدی را در اختیار افراد می‌گذارد. طراحی این مجموعه خاطره ای به یاد ماندنی همرا با خدماتی شاخص برای همگان مهیا می‌کند.تور زمینی استانبول 

تصفیه مدرن آب استخر

از امکانات بی‌نظیر مجموعه «دیپ دایو دبی» می‌توان به سیستم‌های تصفیه آب مدرن و درجه یک اشاره کرد. جالب است بدانید که آب این استخر، هر ۶ ساعت یک‌بار از طریق گردش در سنگ‌های آتشفشانی سیلیکایی تصفیه می‌شود، یک فناوری پیشرفته فیلتراسیون به‌ همراه تصفیه آب از طریق اشعه ماورای بنفش که توسط سازمان ناسا توسعه یافته است.

 تور استانبول  تور دبی

 

 

  •  

استخر شنای حیرت‌ آور در دبی با عمق رکوردشکنانه ۶۰ متری که دارد حدود ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین را در خود نگهداری می‌کند که برابر با ۶ استخر شنای المپیک است. دمای آب در این استخر 86 درجه است، بنابراین شناگران نیازی به پوشیدن لباس بلند ضخیم ندارند. همچنین برای حفظ بهداشت هر شش ساعت یکبار آب از طریق سیستم فیلتر پیشرفته گردش می یابد.

تور باکو تور زمینی باکو

افتتاح عمیق ترین استخر در دنیا

این استخر که عمیق ترین استخر غواصی در جهان شناخته شده است، در تاریخ 27 ژوئن 2021 یعنی 6 ام تیر ماه سال 1400 در رکورهای جهانی گینس به ثبت رسید. به کار بردن سیستم روشنایی و صوتی بسیار پیشرفته این استخر باعث ایجاد فضاهای متفاوتی در این استخر شده است.  قرار گرفتن دوربین هایی زیرآب در اطراف استخر و وجود سیستم صوتی باعث شده تا پیام ها به غواصان منتقل شود، هم‌چنین این استخر برای کسب اطمینان از ایمنی و امنیت بیشتر غواصان با وجود 56 دوربین تجهز شده است و دارای پیشرفته‌ ترین و به روز ترین سیستم های صدا و روشنایی است. اکسپو دبی

محیطی استثنایی برای تمرین غواصان

برای افرادی که علاقه مند به غواصی اسکوبا و شیرجه آزاد هستند مجموعه «دیپ دایو دبی» با ایجاد محیطی استثنایی و کاملا امن باعث شده تا برای آموزش یا تمرین در هر سطحی می‌توانند به این استخر جدید بروند و از کسب تجربه ا‌ی منحصر به فرد نهایت استفاده را ببرند. دوره‌های تجربی و یا آموزشی این مجموعه به سه دسته کشف، غواصی و توسعه تقسیم می‌شوند، به همین ترتیب همه از افراد مبتدی تا غواصان فصلی می‌توانند از امکانات این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

طراحی مجموعه دیپ دایو دبی

رستوران مجموعه دیپ دایو دبی در طبقات زیرین قرار گرفته و دارای یک چشم‌انداز بی‌مانند و رقابت ناپذیر از زیر آب است، به این ترتیب، مهمانان در حین غذا خوردن می‌توانند از تماشای فعالیت غواصان در استخر لذت ببرند. این مجموعه شبیه به یک صدف غول ‌پیکر طراحی شده است و علاوه بر دارا بودن استخر، دربردارنده یک فروشگاه غواصی، گیفت شاپ و یک رستوران با ۸۰ صندلی به ‌علاوه فضاهای متعددی برای برگزاری رویدادها، جلسه‌های رسمی و کنفرانس‌ها می‌شود. ولیعهد دبی ، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ، جزو اولین مهمانان این مجموعه بود که ویدئویی از غواصی در استخر در شبکه های اجتماعی وی منتشر شد.

ویژگی های استخر مجموعه دیپ دایو دبی

مجموعه « دیپ دایو دبی » اجاره تجهیزات پیشرفته غواصی از برندهای مشهوری مانند هالکیون، اسکوبا پرو و فرث المنت را در برای  شرکت ‌کنندگان در تمام دوره‌های تجربی و آموزشی ممکن می‌سازد. به افرادی که گزینه غواصی‌ های دیسکاوری (Discovery Dives) را انتخاب می‌کنند، عکس‌ها و ویدئوهای زیرآبی دوربین‌ها به‌ طور رایگان داده می‌شود، البته بازدیدکنندگان با اجاره تجهیزات می‌توانند خودشان به عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب بپردازند و تجربه‌ی جدیدی را به دست آورند. از خصوصیت های بی همتای استخر غواصی عظیم دیپ دایو دبی، به دارا بودن دو زیستگاه زیر آبی دارای محفظه‌های خشک در عمق ۶ و ۲۱ متری، یک سیستم صوتی و روشنایی پیشرفته برای ایجاد فضایی مفرح، ۱۶۴ چراغ در سراسر استخر و ۵۶ دوربین زیر آب می‌توان اشاره کرد که توانایی فیلمبرداری و ثبت فعالیت‌های زیرآبی در هر زاویه‌ای را دارد.

رکورد شکنی استخر عمیق لهستان

این مجموعه که به‌تازگی افتتاح شده، در حال حاضر، عنوان بزرگ‌ترین جاذبه زیرآبی جهان را به خود متعلق کرده است. این استخر که بیش از 196 فوت عمق دارد، بیش از 37 برابر یک فرد متوسط است و غلبه کرده بر DeepSpot لهستان که عمق 147 فوت دارد و به طور تقریبی از نظر اندازه  نصف استخر دبی است. افتتاح استخر مجموعه دیپ دایو دبی به رکوردداری یک‌ساله استخر عمیق لهستان ۴۵ متر عمق که تقریبا نصف استخر دبی بود پایان داد. این استخر حداقل چهار برابر بزرگ‌تر از هر استخر غواصی در جهان است و دمای میلیون‌ها لیتر آب آن، دمایی معادل ۳۰ درجه سانتی‌گراد دارد.

همانطور که اشاره شد طراحی این استخر به مانند یک شهر غرق شده است به به‌ شکل یک خیابان شهری متروکه و مشتمل گذرگاه طاق‌دار، آپارتمان و گاراژ است. این قسمت هیجان انگیزترین قسمت استخر است و غواصان در این استخر سفری ماجراجویانه به یک شهر متروکه در زیر آب را تجربه خواهند کرد و می‌توانند هیجانات و شگفتی ‌های بسیاری را در هر سطح از استخر کشف کنند.

برگزاری انواع میهمانی ها در مجموعه دیپ دایو دبی

این مجموعه گنجایش اجرای پذیرایی در محل برای حداکثر ۱۰۰ نفر را دارد و مکانی شگرف برای برگزاری انواع مراسم ها مانند عروسی، تولد و یا مراسم رونمایی از محصولات محسوب می‌شود. ورودی این مجموعه ۸۰۰ درهم معادل ۲۰۰ دلار تخمین زده شده است.

در صورتی که برنامه سفر به دبی را در لیست تفریحات تابستانی خود قرار داده‌اید، بازدید از این مکان شگفت انگیز و منحصر به ‌فرد را حتما تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی

دبی از شهرهای بزرگ و مهم کشور امارات متحده عربی است و پایتخت تجاری آن به حساب می‌آید. دبی امروزه با پیشرفت سریع و چشمگیر در دنیا به طور باور نکردنی مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است، به طوری که در سال 2007 میلادی جزو کشورهای پر بازدید جهان شناخته شد. این کشور یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در جهان به شمار می‌رود. دیدنی‌ها و تفریحات دبی در نوع خود بی‌ مانند و بی رقیب هستند و لحظات هیجان ‌انگیز و شادی را برای گردشگران مهیا می‌کند. بیشتر گردشگران به خاطر دیدنی ها و تنوع بسیار زیاد و  جذاب مراکز تفریحی و جاذبه هایش به این کشور سفر می کنند که شامل آسمان خراش ها، سالن های اسکی سرپوشیده، رستوران های معروف، مراکز خرید، شهر بازی های محصور کننده، پارک های آبی متنوع و بزرگ می‌شوند. این جاذبه ها سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای مسافران مهیا می‌کند. از جدیدترین مراکز تفریحی در دبی افتتاح بزرگ ترین استخر شنا و غواصی در جهان را می‌توان نام برد که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد:

در میان جاذبه های ذکر شده دبی می‌خواهیم شما را با عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی آشنا سازیم.

عمیق ترین استخر در دنیا با 60 مترعمق

دبی که به داشتن بزرگ ترین آسمان خراش و بزرگترین مرکز خرید مشهور است، با افتتاح عمیق ترین استخر غواصی در جهان مجددا این کار را انجام داد و سر زبان‌ها آمد. این استخر که در ندالشبای دبی واقع شده است 60 متر عمق دارد و 14 میلیون لیتر آب شیرین را در خود جای داده است. آب این استخر هر شش ساعت یک‌ بار از پالایه ‌های مخصوص عبور داده شده و آلودگی ‌زدایی می‌شود. عمیق ‌ترین استخر غواصی جهان که به ‌تازگی در دبی افتتاح شده است، تجربه ای متمایز، ماجراجویانه و کاملا جدیدی را در اختیار افراد می‌گذارد. طراحی این مجموعه خاطره ای به یاد ماندنی همرا با خدماتی شاخص برای همگان مهیا می‌کند.تور زمینی استانبول 

تصفیه مدرن آب استخر

از امکانات بی‌نظیر مجموعه «دیپ دایو دبی» می‌توان به سیستم‌های تصفیه آب مدرن و درجه یک اشاره کرد. جالب است بدانید که آب این استخر، هر ۶ ساعت یک‌بار از طریق گردش در سنگ‌های آتشفشانی سیلیکایی تصفیه می‌شود، یک فناوری پیشرفته فیلتراسیون به‌ همراه تصفیه آب از طریق اشعه ماورای بنفش که توسط سازمان ناسا توسعه یافته است.

 تور استانبول  تور دبی

 

 

  •  

استخر شنای حیرت‌ آور در دبی با عمق رکوردشکنانه ۶۰ متری که دارد حدود ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین را در خود نگهداری می‌کند که برابر با ۶ استخر شنای المپیک است. دمای آب در این استخر 86 درجه است، بنابراین شناگران نیازی به پوشیدن لباس بلند ضخیم ندارند. همچنین برای حفظ بهداشت هر شش ساعت یکبار آب از طریق سیستم فیلتر پیشرفته گردش می یابد.

تور باکو تور زمینی باکو

افتتاح عمیق ترین استخر در دنیا

این استخر که عمیق ترین استخر غواصی در جهان شناخته شده است، در تاریخ 27 ژوئن 2021 یعنی 6 ام تیر ماه سال 1400 در رکورهای جهانی گینس به ثبت رسید. به کار بردن سیستم روشنایی و صوتی بسیار پیشرفته این استخر باعث ایجاد فضاهای متفاوتی در این استخر شده است.  قرار گرفتن دوربین هایی زیرآب در اطراف استخر و وجود سیستم صوتی باعث شده تا پیام ها به غواصان منتقل شود، هم‌چنین این استخر برای کسب اطمینان از ایمنی و امنیت بیشتر غواصان با وجود 56 دوربین تجهز شده است و دارای پیشرفته‌ ترین و به روز ترین سیستم های صدا و روشنایی است. اکسپو دبی

محیطی استثنایی برای تمرین غواصان

برای افرادی که علاقه مند به غواصی اسکوبا و شیرجه آزاد هستند مجموعه «دیپ دایو دبی» با ایجاد محیطی استثنایی و کاملا امن باعث شده تا برای آموزش یا تمرین در هر سطحی می‌توانند به این استخر جدید بروند و از کسب تجربه ا‌ی منحصر به فرد نهایت استفاده را ببرند. دوره‌های تجربی و یا آموزشی این مجموعه به سه دسته کشف، غواصی و توسعه تقسیم می‌شوند، به همین ترتیب همه از افراد مبتدی تا غواصان فصلی می‌توانند از امکانات این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

طراحی مجموعه دیپ دایو دبی

رستوران مجموعه دیپ دایو دبی در طبقات زیرین قرار گرفته و دارای یک چشم‌انداز بی‌مانند و رقابت ناپذیر از زیر آب است، به این ترتیب، مهمانان در حین غذا خوردن می‌توانند از تماشای فعالیت غواصان در استخر لذت ببرند. این مجموعه شبیه به یک صدف غول ‌پیکر طراحی شده است و علاوه بر دارا بودن استخر، دربردارنده یک فروشگاه غواصی، گیفت شاپ و یک رستوران با ۸۰ صندلی به ‌علاوه فضاهای متعددی برای برگزاری رویدادها، جلسه‌های رسمی و کنفرانس‌ها می‌شود. ولیعهد دبی ، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ، جزو اولین مهمانان این مجموعه بود که ویدئویی از غواصی در استخر در شبکه های اجتماعی وی منتشر شد.

ویژگی های استخر مجموعه دیپ دایو دبی

مجموعه « دیپ دایو دبی » اجاره تجهیزات پیشرفته غواصی از برندهای مشهوری مانند هالکیون، اسکوبا پرو و فرث المنت را در برای  شرکت ‌کنندگان در تمام دوره‌های تجربی و آموزشی ممکن می‌سازد. به افرادی که گزینه غواصی‌ های دیسکاوری (Discovery Dives) را انتخاب می‌کنند، عکس‌ها و ویدئوهای زیرآبی دوربین‌ها به‌ طور رایگان داده می‌شود، البته بازدیدکنندگان با اجاره تجهیزات می‌توانند خودشان به عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب بپردازند و تجربه‌ی جدیدی را به دست آورند. از خصوصیت های بی همتای استخر غواصی عظیم دیپ دایو دبی، به دارا بودن دو زیستگاه زیر آبی دارای محفظه‌های خشک در عمق ۶ و ۲۱ متری، یک سیستم صوتی و روشنایی پیشرفته برای ایجاد فضایی مفرح، ۱۶۴ چراغ در سراسر استخر و ۵۶ دوربین زیر آب می‌توان اشاره کرد که توانایی فیلمبرداری و ثبت فعالیت‌های زیرآبی در هر زاویه‌ای را دارد.

رکورد شکنی استخر عمیق لهستان

این مجموعه که به‌تازگی افتتاح شده، در حال حاضر، عنوان بزرگ‌ترین جاذبه زیرآبی جهان را به خود متعلق کرده است. این استخر که بیش از 196 فوت عمق دارد، بیش از 37 برابر یک فرد متوسط است و غلبه کرده بر DeepSpot لهستان که عمق 147 فوت دارد و به طور تقریبی از نظر اندازه  نصف استخر دبی است. افتتاح استخر مجموعه دیپ دایو دبی به رکوردداری یک‌ساله استخر عمیق لهستان ۴۵ متر عمق که تقریبا نصف استخر دبی بود پایان داد. این استخر حداقل چهار برابر بزرگ‌تر از هر استخر غواصی در جهان است و دمای میلیون‌ها لیتر آب آن، دمایی معادل ۳۰ درجه سانتی‌گراد دارد.

همانطور که اشاره شد طراحی این استخر به مانند یک شهر غرق شده است به به‌ شکل یک خیابان شهری متروکه و مشتمل گذرگاه طاق‌دار، آپارتمان و گاراژ است. این قسمت هیجان انگیزترین قسمت استخر است و غواصان در این استخر سفری ماجراجویانه به یک شهر متروکه در زیر آب را تجربه خواهند کرد و می‌توانند هیجانات و شگفتی ‌های بسیاری را در هر سطح از استخر کشف کنند.

برگزاری انواع میهمانی ها در مجموعه دیپ دایو دبی

این مجموعه گنجایش اجرای پذیرایی در محل برای حداکثر ۱۰۰ نفر را دارد و مکانی شگرف برای برگزاری انواع مراسم ها مانند عروسی، تولد و یا مراسم رونمایی از محصولات محسوب می‌شود. ورودی این مجموعه ۸۰۰ درهم معادل ۲۰۰ دلار تخمین زده شده است.

در صورتی که برنامه سفر به دبی را در لیست تفریحات تابستانی خود قرار داده‌اید، بازدید از این مکان شگفت انگیز و منحصر به ‌فرد را حتما تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی

دبی از شهرهای بزرگ و مهم کشور امارات متحده عربی است و پایتخت تجاری آن به حساب می‌آید. دبی امروزه با پیشرفت سریع و چشمگیر در دنیا به طور باور نکردنی مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است، به طوری که در سال 2007 میلادی جزو کشورهای پر بازدید جهان شناخته شد. این کشور یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در جهان به شمار می‌رود. دیدنی‌ها و تفریحات دبی در نوع خود بی‌ مانند و بی رقیب هستند و لحظات هیجان ‌انگیز و شادی را برای گردشگران مهیا می‌کند. بیشتر گردشگران به خاطر دیدنی ها و تنوع بسیار زیاد و  جذاب مراکز تفریحی و جاذبه هایش به این کشور سفر می کنند که شامل آسمان خراش ها، سالن های اسکی سرپوشیده، رستوران های معروف، مراکز خرید، شهر بازی های محصور کننده، پارک های آبی متنوع و بزرگ می‌شوند. این جاذبه ها سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای مسافران مهیا می‌کند. از جدیدترین مراکز تفریحی در دبی افتتاح بزرگ ترین استخر شنا و غواصی در جهان را می‌توان نام برد که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد:

در میان جاذبه های ذکر شده دبی می‌خواهیم شما را با عمیق ترین استخر شنای جهان در دبی آشنا سازیم.

عمیق ترین استخر در دنیا با 60 مترعمق

دبی که به داشتن بزرگ ترین آسمان خراش و بزرگترین مرکز خرید مشهور است، با افتتاح عمیق ترین استخر غواصی در جهان مجددا این کار را انجام داد و سر زبان‌ها آمد. این استخر که در ندالشبای دبی واقع شده است 60 متر عمق دارد و 14 میلیون لیتر آب شیرین را در خود جای داده است. آب این استخر هر شش ساعت یک‌ بار از پالایه ‌های مخصوص عبور داده شده و آلودگی ‌زدایی می‌شود. عمیق ‌ترین استخر غواصی جهان که به ‌تازگی در دبی افتتاح شده است، تجربه ای متمایز، ماجراجویانه و کاملا جدیدی را در اختیار افراد می‌گذارد. طراحی این مجموعه خاطره ای به یاد ماندنی همرا با خدماتی شاخص برای همگان مهیا می‌کند.تور زمینی استانبول 

تصفیه مدرن آب استخر

از امکانات بی‌نظیر مجموعه «دیپ دایو دبی» می‌توان به سیستم‌های تصفیه آب مدرن و درجه یک اشاره کرد. جالب است بدانید که آب این استخر، هر ۶ ساعت یک‌بار از طریق گردش در سنگ‌های آتشفشانی سیلیکایی تصفیه می‌شود، یک فناوری پیشرفته فیلتراسیون به‌ همراه تصفیه آب از طریق اشعه ماورای بنفش که توسط سازمان ناسا توسعه یافته است.

 تور استانبول  تور دبی

 

 

  •  

استخر شنای حیرت‌ آور در دبی با عمق رکوردشکنانه ۶۰ متری که دارد حدود ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین را در خود نگهداری می‌کند که برابر با ۶ استخر شنای المپیک است. دمای آب در این استخر 86 درجه است، بنابراین شناگران نیازی به پوشیدن لباس بلند ضخیم ندارند. همچنین برای حفظ بهداشت هر شش ساعت یکبار آب از طریق سیستم فیلتر پیشرفته گردش می یابد.

تور باکو تور زمینی باکو

افتتاح عمیق ترین استخر در دنیا

این استخر که عمیق ترین استخر غواصی در جهان شناخته شده است، در تاریخ 27 ژوئن 2021 یعنی 6 ام تیر ماه سال 1400 در رکورهای جهانی گینس به ثبت رسید. به کار بردن سیستم روشنایی و صوتی بسیار پیشرفته این استخر باعث ایجاد فضاهای متفاوتی در این استخر شده است.  قرار گرفتن دوربین هایی زیرآب در اطراف استخر و وجود سیستم صوتی باعث شده تا پیام ها به غواصان منتقل شود، هم‌چنین این استخر برای کسب اطمینان از ایمنی و امنیت بیشتر غواصان با وجود 56 دوربین تجهز شده است و دارای پیشرفته‌ ترین و به روز ترین سیستم های صدا و روشنایی است. اکسپو دبی

محیطی استثنایی برای تمرین غواصان

برای افرادی که علاقه مند به غواصی اسکوبا و شیرجه آزاد هستند مجموعه «دیپ دایو دبی» با ایجاد محیطی استثنایی و کاملا امن باعث شده تا برای آموزش یا تمرین در هر سطحی می‌توانند به این استخر جدید بروند و از کسب تجربه ا‌ی منحصر به فرد نهایت استفاده را ببرند. دوره‌های تجربی و یا آموزشی این مجموعه به سه دسته کشف، غواصی و توسعه تقسیم می‌شوند، به همین ترتیب همه از افراد مبتدی تا غواصان فصلی می‌توانند از امکانات این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

طراحی مجموعه دیپ دایو دبی

رستوران مجموعه دیپ دایو دبی در طبقات زیرین قرار گرفته و دارای یک چشم‌انداز بی‌مانند و رقابت ناپذیر از زیر آب است، به این ترتیب، مهمانان در حین غذا خوردن می‌توانند از تماشای فعالیت غواصان در استخر لذت ببرند. این مجموعه شبیه به یک صدف غول ‌پیکر طراحی شده است و علاوه بر دارا بودن استخر، دربردارنده یک فروشگاه غواصی، گیفت شاپ و یک رستوران با ۸۰ صندلی به ‌علاوه فضاهای متعددی برای برگزاری رویدادها، جلسه‌های رسمی و کنفرانس‌ها می‌شود. ولیعهد دبی ، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ، جزو اولین مهمانان این مجموعه بود که ویدئویی از غواصی در استخر در شبکه های اجتماعی وی منتشر شد.

ویژگی های استخر مجموعه دیپ دایو دبی

مجموعه « دیپ دایو دبی » اجاره تجهیزات پیشرفته غواصی از برندهای مشهوری مانند هالکیون، اسکوبا پرو و فرث المنت را در برای  شرکت ‌کنندگان در تمام دوره‌های تجربی و آموزشی ممکن می‌سازد. به افرادی که گزینه غواصی‌ های دیسکاوری (Discovery Dives) را انتخاب می‌کنند، عکس‌ها و ویدئوهای زیرآبی دوربین‌ها به‌ طور رایگان داده می‌شود، البته بازدیدکنندگان با اجاره تجهیزات می‌توانند خودشان به عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب بپردازند و تجربه‌ی جدیدی را به دست آورند. از خصوصیت های بی همتای استخر غواصی عظیم دیپ دایو دبی، به دارا بودن دو زیستگاه زیر آبی دارای محفظه‌های خشک در عمق ۶ و ۲۱ متری، یک سیستم صوتی و روشنایی پیشرفته برای ایجاد فضایی مفرح، ۱۶۴ چراغ در سراسر استخر و ۵۶ دوربین زیر آب می‌توان اشاره کرد که توانایی فیلمبرداری و ثبت فعالیت‌های زیرآبی در هر زاویه‌ای را دارد.

رکورد شکنی استخر عمیق لهستان

این مجموعه که به‌تازگی افتتاح شده، در حال حاضر، عنوان بزرگ‌ترین جاذبه زیرآبی جهان را به خود متعلق کرده است. این استخر که بیش از 196 فوت عمق دارد، بیش از 37 برابر یک فرد متوسط است و غلبه کرده بر DeepSpot لهستان که عمق 147 فوت دارد و به طور تقریبی از نظر اندازه  نصف استخر دبی است. افتتاح استخر مجموعه دیپ دایو دبی به رکوردداری یک‌ساله استخر عمیق لهستان ۴۵ متر عمق که تقریبا نصف استخر دبی بود پایان داد. این استخر حداقل چهار برابر بزرگ‌تر از هر استخر غواصی در جهان است و دمای میلیون‌ها لیتر آب آن، دمایی معادل ۳۰ درجه سانتی‌گراد دارد.

همانطور که اشاره شد طراحی این استخر به مانند یک شهر غرق شده است به به‌ شکل یک خیابان شهری متروکه و مشتمل گذرگاه طاق‌دار، آپارتمان و گاراژ است. این قسمت هیجان انگیزترین قسمت استخر است و غواصان در این استخر سفری ماجراجویانه به یک شهر متروکه در زیر آب را تجربه خواهند کرد و می‌توانند هیجانات و شگفتی ‌های بسیاری را در هر سطح از استخر کشف کنند.

برگزاری انواع میهمانی ها در مجموعه دیپ دایو دبی

این مجموعه گنجایش اجرای پذیرایی در محل برای حداکثر ۱۰۰ نفر را دارد و مکانی شگرف برای برگزاری انواع مراسم ها مانند عروسی، تولد و یا مراسم رونمایی از محصولات محسوب می‌شود. ورودی این مجموعه ۸۰۰ درهم معادل ۲۰۰ دلار تخمین زده شده است.

در صورتی که برنامه سفر به دبی را در لیست تفریحات تابستانی خود قرار داده‌اید، بازدید از این مکان شگفت انگیز و منحصر به ‌فرد را حتما تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

خرید ملک و آپارتمان در استانبول بهترین فرصت برای ایرانیانی می باشد که به دنبال گرفتن پاسپورت و اقامت ترکیه می باشند . همین امر باعث شده است که روز به روز ایرانیان برای خرید ملک در استانبول مشتاق تر شوند.

هتل هیلتون بوسفوروس استانبول   هتل گرند هالیک استانبول  هتل دپیک استانبول   هتل پرا سنتر استانبول مرکز انگشت نگاری وک کانادا در استانبول خرید ملک در استانبول

در واقع همسایگی ایران با ترکیه و فاصله سه ساعتی آن به صورت هوایی می تواند هر ایرانی ای را وسوسه کند که به دنبال گرفتن اقامت و پاسپورت ترکیه باشد. در واقع با داشتن پاسپورت ترکیه بتوانند از امکانات شهروندی ترکیه استفاده کند که بارز ترین ان معتبر بودن پاسپورت ترکیه می باشد .  با داشتن پاسپورت ترکیه شما میتوانید به 71 کشور بدون داشتن ویزا سفرکنید . اما این که چگونه بتوان این پاسپورت را گرفت و اقامت کشور ترکیه را دریافت کرد روش های مختلفی وجود دارد که بهترین و راحت ترین آن خرید ملک در ترکیه با شرایطی که دولت تعیین است می باشد . گفتنیست خانه هایی که می توان با ان ها اقامت ترکیه را گرفت قیمت گزافی ندارند و می توان با هزینه ای معقول و منطقی خانه هایی فوق العاده زیبا را در استانبول خریداری کرد که علاوه بر این که شما می توانید اقامت ترکیه را با داشتن آن خانه دریافت نمایید می توان هر زمانی که قصد سفر به استانبول  را دارید تنها با گرفتن یک بلیط پرواز و بدون هیچ نگرانی از اقامت به منزل خود رفته و تعطیلات خوبی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید . اما شرایط خرید ملک در استانبول به چه صورت می باشد ؟ چه ملک هایی اقامت ترکیه را به ایرانیان خواهد داد ؟ حد اقل قیمت خرید خانه و آپارتمان برای ایرانیان چقدر تمام می شود ؟ قیمت آپارتمان در مرکز استانبول چقدر است ؟ قیمت خرید خانه به پول ایران چند تومان می شود ؟ آیا با گرفتن آپارتمان دست دوم در ترکیه می توان اقامت ترکیه را گرفت یا خیر ؟ خرید خانه کوچک در استانبول چقدر است ؟ قیمت ملک در استانبول در سال 2021 چقدر است ؟  همه و همه سوالاتی می باشد که شرکت بیسان گشت به طور کامل و اختصاصی  به آن ها خواهد پرداخت :

 

مطلب مرتبط :خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان به شدت رونق گرفته است

 

خرید ملک در استانبول و گرفتن پاسپورت و اقامت ترکیه

 

چرا خرید ملک در استانبول میتواند نظر هر ایرانی را به خود جلب کند؟

نکته ای که برای هر ایرانی می تواند در جهت خرید ملک و آپارتمان در ترکیه و شهر استانبول جذاب باشد بی شک گرفتن اقامت و داشتن پاسپورت ترکیه می باشد اما در کل خرید ملک آپارتمان و خانه در استانبول میتواند جذابیت های فراوانی داشته باشد از جمله :

 

 

 

 

 

 

 

 

  • شهر استانبول یکی از شهر های گردشگری و مورد علاقه ایرانیان می باشد . بی شک ایرانی ای را نمی توان پیدا کرد که اهل سفر و گشت و گذار بوده و تا به حال به استانبول سفر نکرده باشد . لذا این شهر یکی از شهر های بسیار جذاب و مورد علاقه ایرانیان بوده و است .
  •  با توجه به همسایگی ایران و ترکیه ، از نظر اخلاق و مهمان نوازی مردما ترکیه به ما ایرانی ها بسیار نزدیک بوده و به راحتی می توان با آنها ارتباط گرفت و از در کنار آنها بودن لذت برد .
  • استانبول امکانات رفاهی خوبی را به شهروندان خود ارایه می دهد .
  • هزینه های زندگی در کشور ترکیه و شهر استانبول به نسبت شهر های اروپایی بسیار پایین تر است به طوری که از نظر غذا ، پوشاک ، تفریح و تحصیلات ، خودرو  و غیره بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری کشور های اروپایی است .
  • تردد و حمل و نقل در ترکیه بسیار آسان بوده و با توجه به خطوط حمل و نقل عمومی ای که در سرتا سر استانبول قرار دارد شما به راحتی از هر نقطه استانبول می توانید به مناطق مورد نظرتان جابه جا شوید .
  • با هزینه ای معقول می توان خانه هایی بسیار زیبا در هر نقطه ای از شهر استانبول را خریداری کرد که بنا به مبلغ مورد نظر می توان از خانه های بسیار لوکس در سواحل دریا تا خانه هایی زیبا در مرکز شهر و یا در بخش های نزدیک به مراکز خرید و تفریحی خریداری کرد .
  • نکته مهم این است که خرید ملک در استانبول خیلی سریع انجام میشود و در کمترین زمان شما می توانید روند خرید را طی کرده و صاحب خانه شوید .


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

حال و هوای رمضان در کشور ترکیه

حال و هوای رمضان در کشور ترکیه

ماه رمضان در ترکیه جز ماه های مهم و سر شار از شور و استقبال برای مردمان ترکیه بوده و است که می توان گفت با توجه به مسلمان بودن اکثریت مردم ترکیه هر ساله با آمدن رمضان از آن استقبال می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بیسان گشت، در ابتدا باید گفت  این آژانس تا ریشه کن شدن کرونا هیچ گونه تبلیغاتی جهت سفر انجام نمی‌دهد و این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی می‌باشد. رمضان یکی از ماه های مهم در اسلام و برای مسلمین بوده و است که در این ماه قرآن بر پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)  نازل گردیده است. با توجه به مسلمان بودن مردمان ترکیه و شهر استانبول این ماه جز ماه های مهم برای مردمان مسلمان ترکیه به حساب می آید. در ایام رمضان حال و هوای استانبول کاملا تغییر می‌کند. قطعا مسافران تور استانبول و یا مسافرانی که سال های گذشته مسافر تور وان بوده اند و در ایام رمضان به این شهرها سفر کرده‌اند از تغییرات حال و هوا در ایام رمضان متوجه شده‌اند. بسیاری از مردمان ترکیه به پیشواز رمضان می‌روند و با شروع رمضان روزه داری را آغاز خواهند گرفت. افرادی که به هر دلیلی روزه دار نیستند نیز به روزه داران احترام می‌گذارند.

قوانین رمضان در استانبول:

در استانبول در ۳۰ روز رمضان قوانینی برای افراد وضع شده که باید به روزه‌دارها احترام بگذارند من جمله:

مردم نباید در انظار عمومی چیزی بخورند.

سیگار کشیدن در ایام رمضان در مکان های عمومی ممنوع است.

رستوران ها در ایام رمضان تعطیل نیستند اما بسیار خلوت می باشند و معمولا مسافران از غذاهای رستوران استفاده می‌کنند. خرید ملک در استانبول ترکیه

کافه ها معمولا در ایام رمضان تعطیل می‌باشند.

استخرها در ایام رمضان تعطیل نمی‌باشد اما با توجه به این که شنا روزه را باطل می کند معمولا خیلی خلوت بوده هر چند در این روز های کرونایی استخرهای استانبول کاملا تعطیل و نیم تعطیل هستند.

در ایام رمضان شهر فضای روزه داری و رمضانی به خود می گیرد.

شهر استانبول بعد از اذان مغرب و افطاری:

در ایام قبل از کرونا بعد از افطاری شهر استانبول پر شورتر می شد و مردم ترجیح می دادند که افطاری خود را در رستوران ها باز کنند. کافه ها و مراکز خرید تایم اصلی باز بودمشان را به بعد از اذان مغرب موکول می کردند  اما امسال با توجه به محدودیت های شدید کرونایی استانبول از ساعت ۷ بعد از ظهر کاملا قرنطینه می باشد و محدودیت منع رفت و آمد بعد از افطار کاملا سرسختانه عملی می گردد. رزرو هتل در استانبول

در ایام رمضان امسال استانبول محدودیت های کرونایی خود را بسیار شدیدتر کرده و احتمال قرنطینه شدن ۲ هفتگی برای نیمه دوم رمضان بسیار زیاد است. البته ناگفته نماند که کشورهای مسلمان دیگر نیز برنامه های خاص خود را در ایام رمضان دارا می باشند. از دیگر همسایه های کشور ایران که به زیبایی به استقبال رمضان می روند عراق، پاکستان، افغانستان، آذربایجان می‌باشد. مسافرانی که در سال های اخیر در ایام رمضان مسافران تور باکو بوده‌اند برنامه‌های رمضان در باکو را به زیبایی شاهد بوده‌‍اند. چرا که مردمان باکو اکثریت مسلمان هستند و همه ساله با شور و نشاط از آمدن رمضان استقبال می‌کنند.

منبع : ایسنا 



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

با خرید ملک و آپارتمان در استانبول ترکیه صاحب پاسپورت و اقامت ترکیه شوید:

خرید ملک و آپارتمان در استانبول بهترین فرصت برای ایرانیانی می باشد که به دنبال گرفتن پاسپورت  و اقامت ترکیه می باشند . همین امر باعث شده است که روز به روز ایرانیان برای خرید ملک در استانبول مشتاق تر شوند.

 

در واقع همسایگی ایران با ترکیه و فاصله سه ساعتی آن به صورت هوایی می تواند هر ایرانی ای را وسوسه کند که به دنبال گرفتن اقامت و پاسپورت ترکیه باشد. در واقع با داشتن پاسپورت ترکیه بتوانند از امکانات شهروندی ترکیه استفاده کند که بارز ترین ان معتبر بودن پاسپورت ترکیه می باشد .  با داشتن پاسپورت ترکیه شما میتوانید به 71 کشور بدون داشتن ویزا سفرکنید . اما این که چگونه بتوان این پاسپورت را گرفت و اقامت کشور ترکیه را دریافت کرد روش های مختلفی وجود دارد که بهترین و راحت ترین آن خرید ملک در ترکیه با شرایطی که دولت تعیین است می باشد . گفتنیست خانه هایی که می توان با ان ها اقامت ترکیه را گرفت قیمت گزافی ندارند و می توان با هزینه ای معقول و منطقی خانه هایی فوق العاده زیبا را در استانبول خریداری کرد که علاوه بر این که شما می توانید اقامت ترکیه را با داشتن آن خانه دریافت نمایید می توان هر زمانی که قصد سفر به استانبول  را دارید تنها با گرفتن یک بلیط پرواز و بدون هیچ نگرانی از اقامت به منزل خود رفته و تعطیلات خوبی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید . اما شرایط خرید ملک در استانبول به چه صورت می باشد ؟ چه ملک هایی اقامت ترکیه را به ایرانیان خواهد داد ؟ حد اقل قیمت خرید خانه و آپارتمان برای ایرانیان چقدر تمام می شود ؟ همه و همه سوالاتی می باشد که در ادامه شرکت بیسان گشت به طور کامل و اختصاصی  به آن ها خواهد پرداخت :

 

مطلب مرتبط :خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان به شدت رونق گرفته است

 

خرید ملک در استانبول و گرفتن پاسپورت و اقامت ترکیه

 

چرا خرید ملک در استانبول میتواند نظر هر ایرانی را به خود جلب کند؟

نکته ای که برای هر ایرانی می تواند در جهت خرید ملک و آپارتمان در ترکیه و شهر استانبول جذاب باشد بی شک گرفتن اقامت و داشتن پاسپورت ترکیه می باشد اما در کل خرید آپارتمان و خانه در استانبول میتواند جذابیت های فراوانی داشته باشد از جمله :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • شهر استانبول یکی از شهر های گردشگری و مورد علاقه ایرانیان می باشد . بی شک ایرانی ای را نمی توان پیدا کرد که اهل سفر و گشت و گذار بوده و تا به حال به استانبول سفر نکرده باشد . پس این شهر یکی از شهر های بسیار جذاب و مورد علاقه ایرانیان بوده و است . به علاوه با توجه به همسایگی ایران با ترکیه ، از نظر اخلاق و مهمان نوازی مردما ترکیه به ما ایرانی ها بسیار نزدیک بوده و به راحتی می توان با آنها ارتباط گرفت و از در کنار آنها بودن لذت برد .
  • از نظر امکانات و تفریح و سرگرمی این شهر بهترین فرصت را به شهروندان خود می دهد و همین امر می تواند برای شما و خانواده تان بسیار پر اهمیت باشد .
  • هزینه های جاری در کشور ترکیه و شهر استانبول به نسبت شهر های اروپایی بسیار پایین تر است به طوری که از نظر غذا ، پوشاک ، تفریح و تحصیلات ، خودرو  و غیره بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری کشور های اروپایی است .
  • تردد و حمل و نقل در ترکیه بسیار آسان بوده و با توجه به خطوط حمل و نقل عمومی ای که در سرتا سر استانبول قرار دارد شما به راحتی از هر نقطه استانبول می توانید به مناطق مورد نظرتان جابه جا شوید . لذا نگرانی ای بابت خرید ملک در هر کجای استانبول نخواهید داشت.
  • با هزینه ای معقول می توان خانه هایی بسیار زیبا در هر نقطه ای از شهر استانبول را خریداری کرد که بنا به مبلغ مورد نظر می توان از خانه های بسیار لوکس در سواحل دریا تا خانه هایی زیبا در مرکز شهر و یا در بخش های نزدیک به مراکز خرید و تفریحی خریداری کرد .
  • نکته مهم این است که خرید ملک در استانبول خیلی سریع انجام میشود و در کمترین زمان شما می توانید روند خرید را طی کرده و صاحب خانه شوید .
  • خرید ملک و آپارتمان در استانبول

تور استانبول

چه ملک هایی به شما شهروند ترکیه ای از طرف دولت داده میشود ؟

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که آیا با خرید هر ملک و خانه ای در استانبول می توان شهروندی کشور ترکیه را دریافت کرد یا خیر . جواب این سوال خیر است . با هر ملک و آپارتمان و خانه ای نمی توانید شهروندی کشور ترکیه را دریافت نمایید . برای دریافت شهروندی کشور ترکیه و گرفتن پاسپورت این کشور شما باید حداقل هزینه ای که برای خرید ملک در استانبول را در نظر می گیرید 250 هزار دلار باشد .با گرفتن خانه بالای 250 هزار دلار شما و همسرتان بعلاوه فرزندان زیر 18 سال شما شهروندی کشور ترکیه را دریافت خواهند کرد . بعلاوه نکات دیگر جهت گرفتن شهروندی کشور ترکیه از طریق خرید ملک :

 

1- باید خرید ملک شما به صورت کاملا نقدی صورت گیرد .

 

2-باید حد اقل تا سه خریدار قبل این خانه مربوط به افراد غیر شهروند نباشد .

 

3- شما به مدت 3 سال اجازه فروش ملک را ندارید .

 

4- میتوانید به جای خرید یک ملک 250 هزار دلاری چند ملک که درمجموع 250 هزار دلار خواهد شد را خریداری کنید .

 

خرید ملک و آپارتمان در استانبول

 

 

 

شروع قیمت برای خرید ملک در استانبول چقدر است ؟

سوالی که اکثر خریداران ملک و آپارتمان در استانبول برایشان پیش می آید این است که با چه مبلغی می توان خانه ای در استانبول خریداری کرد ؟ در واقع می توان گفت با مبالغی چون 200 هزار لیر تا 250 هزار لیر هم خانه در استانبول را خریداری کنید که بی شک با این مبلغ خانه هایی خیلی لوکس و با موقعیت خوب را نمی توانید داشته باشید . اما برای سرمایه گذاری و شروع مناسبند . البته اگر به دنبال ملک در شهر های دیگه ترکیه مثل ازمیر وان و غیره می باشید با مبالغ کمتر هم می توانید صاحب ملک شوید . اما اگر به دنبال اقامت و شهروندی هستید باید به فکر خانه هایی با قیمت بالا تر باشید و یا چند خانه با قیمت پایین تر که مجموعشان 250 هزار دلار شود .

 

خرید آپارتمان ارزان در استانبول :

بسیاری از ایرانی ها به دنبال خرید آپارتمان ها و خانه ارزان در استانبول هستند و قصدشان از این خرید داشتن مکانی برای رفت و آمد های زیاد به کشور ترکیه و شهر استانبول می باشد . که میتوانند با مبلغی نه چندان زیاد در بخش هایی از ترکیه خانه هایی ارزان خریداری کنند اما باید بدانند که با خرید این ملک های ارزان صاحب شهروندی و پاسپورت ترکیه نخواهند شد و تنها با داشتن آن میتوانند سالانه برای تفریح و داشتن اقامتی در ترکیه از آن استفاده نمایند .

خرید ملک در استانبول



:: برچسب‌ها: خرید ملک در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

حال و هوایِ استانبول در روزهای قرنطینه

حال و هوایِ استانبول در روزهای قرنطینه

استانبول از جمله شهرهای پر طرفدار برای گردشگران ایرانی به حساب می آید که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، این مطلب صرفا برای اطلاع رسانی آماده شده و تمام تورها در صورت ریشه کن شدن کامل کرونا برگزار می شود و این آژانس تابع قوانین وزارت بهداشت هست و طبق اعلام ستاد ملی کرونا فعالیت می کند.

باز شدن مرز ترکیه:

ترکیه اولین کشوری بوده که مرزهای خود را بعد از ۷ ماه بسته بودن روی ایران در مهرماه باز کرد و پذیرای گردشگران ایرانی بوده است. اما با همه این باز شدن ها محدودیت هایی را برای مسافران خود در نظر رفته است تا از سالم بودن مسافران از کرونا مطمئن شود.

از مهر ماه ترکیه بر طبق بیانیه ای مسافران را ملزم کرد تا در صورت تمایل به سفر به استانبول ، ۷۲ ساعت قبل از پرواز تست PCR  را انجام داده تا گواهی ای بر عدم ابتلای کرونا مسافران قبل از سفر باشد. البته برخی از ایرلاین ها مانند ترکیش تست کرونا را الزامی نمی داند. لذا مسافران از اویل مهر ماه ۱۳۹۹ می توانند سفرهای خود به استانبول را داشته باشند.

محدودیت های کرونایی در استانبول چگونه است؟

از اوایل مهر ماه سفر به استانبول شروع شده است اما با افزایش شیوع کرونا در روزهای اخیر و افزایش زیاد مرگ و میرهای کرونایی در ترکیه دولت ترکیه این روزها محدودیت های تردد شدیدی را اعمال کرده است به طوری که تمامی افراد چه شهروند و چه مسافر از ساعت ۸:۳۰ شب تا ۱۰ صبح محدودیت رفت و آمد دارند و به علاوه روز های پنج شنبه و جمعه محدودیت رفت و آمد به صورت یکسره اعمال می شود و افراد تحت هیچ شرایطی نمی توانند ترددی داشته باشند.

بر طبق گزارشاتی که شرکت بیسان گشت از مسافران خود در سفر به استانبول داشته است گویای این مسئله می باشد که در روزهای اخیر محدودیت فقط به تردد در تایم های مشخص شده خلاصه نمی شود.

به طوری که از امکانات هتل تنها صبحانه آن قابل استفاده می باشد و امکانات دیگر هتل چون استخر، سونا، جکوزی و غیره در این روزهای کرونایی کاملا تعطیل بوده و به علاوه اکثر رستوران های شهر منجمله رستوران ها و کافه های اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال و به علاوه فروشگاه ها و مغازه ها تعطیل می باشند.

لذا با وجود این محدودیت ها  سفر به استانبول در این روزها چندان هیجان انگیز و لذت بخش نخواهد بود و شاید علاقمندان سفر به استانبول همانند مسافران تور باکو باید بیشتر منتظر بمانند تا با خیالی آسوده تر به استانبول سفر کنند.

قیمت پرواز به استانبول در روزهای کرونایی:

قیمت پروازها در این روزها با افزایش چشم گیری رو به رو شده و در برخی تایم ها تا سه برابر قیمت پروازها افزایش یافته است. همین امر تاثیر زیادی روی قیمت تور استانبول داشته و مسافران را با شوک بالایی از قیمت روبه رو کرده است.

آیا مرز زمینی ترکیه نیز باز می باشد؟

نکته ای که برای بسیاری از مسافران علاقمند به ترکیه به خصوص مسافران تور وان سوال برانگیز می باشد این است که آیا علاوه بر مرز هوایی، مرز زمینی ترکیه نیز باز می باشد ؟ در حال حاضر تنها مرز هوایی استانبول باز است و مرز های زمینی آن تنها برای افرادی که دارای پاسپرت ترکیه و همچنین کارت اقامت بالای یک سال دارند باز می باشد.

اما برای سفر های زمینی، گردشگران اجازه ورود به ترکیه از طریق مرزهای زمینی امکان پذیر نمی باشد.

ایسنا



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

توقف و لغو صدور ویزای امارات برای ایرانی ها به دلیل مسائل امنیتی

 

 

رویترز: توقف صدور روادید امارات برای شهروندان ۱۳ کشور از جمله ایرانی ها به دلیل مسائل امنیتی

دولت امارات متحده عربی از حدود یک هفته پیش روند صدور روادید را برای شهروندان ۱۳ کشور مسلمان از جمله ایران، ترکیه، لبنان، سوریه و افغانستان متوقف کرده است

 

به گزارش رویترز، هر چند هنوز به شکل رسمی دلیل این اقدام امارات اعلام نشده اما برخی منابع می‌گویند این کشور امیرنشین حاشیه خلیج فارس به دلایل امنیتی جلوی ورود شهروندان عمدتا مسلمان را به خاک خود گرفته است. بر این اساس، هر نوع درخواست روادید کار و گردش در امارات از ۱۸ نوامبر تا آینده نامعلوم بررسی نمی‌شود و بدون پاسخ می‌ماند.

 

تور باکو

تور استانبول

تور وان

ایران، ترکیه، افغانستان، لیبی، یمن، سوریه، سومالی، لبنان، الجزایر، کنیا، عراق، پاکستان و تونس کشورهایی هستند که امارات به شهروندان آن روادید ورود و سفر نمی‌دهد. هفته گذشته وزیر امور خارجه پاکستان از توقف صدور روادید امارات خبر داده و خواستار شفاف‌سازی موضوع از سوی مقام‌های ابوظبی شده بود. هر چند گفته می‌شود کسانی که روادید معتبر امارات دارند، مشمول قانون اخیر نمی‌شوند و انتظار می‌رود توقف صدور روادید برای شهروندان مسلمان به دلایل امنیتی چندان طولانی نباشد

تور آنتالیا

لغو صدور ویزای امارات برای ایرانی هالغو صدور ویزای امارات برای ایرانی ها

تور تفلیس

لازم به توضیح هست، به نقل از منابعی صدور ویزای طبق سندی که یک منطقه تجاری دولتی امارات متحده عربی ارائه کرده است ، این کشور صدور روادید برای شهروندان ۱۳ کشور را که اکثرا مسلمان هستند از جمله ایران ، سوریه و سومالی متوقف کرده است این سند که برای شرکت های فعال در این منطقه تجاری ارسال شده و رویترز نیز آن را رویت کرده است ، شامل بخشنامه ای در زمینه مهاجرت بود که از تاریخ ۱۸ نوامبر اجرایی شده است.البته موضوع مربوط به ويزاهاي كاري است و كماكان ويزاهاي حادث از خريد املاك به قوت خود براي شهروندان تمام كشورها بقوت خود اعتبار دارد. ويزاهاي توريستي به محض صدور اجازه دولت براي اتباع كشورهاي ممنوع الورود بدليل COVID-19 كه به شرايط عادي بازگردند ، آزاد خواهد شد.

 

شرکت بیسان گشت به محض بازگشت نحوه صدور ویرای امارات به حالت عادی امکان اجرای تور دبی را برای مسافران خود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

محدودیت های کرونایی از اول آذرماه و عدم مسافرت


از ابتدای آذر ماه محدودیت های کرونایی وضع شده از سمت ستاد ملی کرونا شدید تر به مدت 2 هفته اعمال خواهد شدو هدف کنترل های عبور و مروز و خروج از شهرها توسط مسافران و همچنین کاهش تجمع ها شدید تر از قبل کنترل می شود .

تور باکو
تور استانبول
تور وان

به گذارش ایرنا با توجه به آمدن موج سوم کرونا که از موج اول و دوم آن خیلی سنگین تر است در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه 24 آبان ماه شهر ها به سه سطح قرمز نارنجی و زرد تقسیم بندی گردید تا اعمال محدودیت های کرونایی را هر چه بیشتر کنترل و در حد توان جلوگیری از افزایش زنجیره کرونا گردد. این محدودیت ها کاملا مورد تایید مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور و دولت بوده است . گفتنیست در صورت بحرانی شدن وضعیت شهر ها ، احتمال قرنطینگی کامل شهر ها را در پیش خواهد داشت . طرق تصمیمات اخذ شده از روز شنبه اول آذر ماه تمامی مشاغل به جز مشاغل سطح یک که جز مشاغل ضروری و خدماتی می باشند به علاوه یک سوم نیرو های دولتی می توانند در روز اول تا 14 آذر ماه مشغول به کار باشند .

محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه

مطالب مرتبط : در امان ماندن از کرونا در طول سفر 

مشاغل سطح یک در محدودیت های کرونایی کدام مشاغل هستند ؟

بی شک تنها مشاغلی را که تامین کننده خدمات و مواد مصرفی مورد نیاز  شهروندان را تامین می کنند جز مشاغل سطح یک می باشند که در مدت محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه باز می باشند و شامل بیمارستان ها ف آمبولانس ها ، تعمیرگاه ها ، سوپر مارکت ها ، نانوایی ، دارو خانه ها ، مطب پزشکان ، پمپ بنزین ها ، مراکز سلامت و بخش های امنیتی .

تردد بین شهری  مسافران از اول آذر ماه :

از اول آذر ماه تمامی مرز های شهر ها بسته خواهد بود و تردد بین شهری تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود و تنها تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی و مواد مورد نیاز می توانند بین شهر ها تردد نمایند . در صورتی که مسافران قصد سقر به شهر های غیر بومی را دارند باید بدانند که علاوه بر عدم ورود به شهر های غیر بومی شامل جریمه 500 هزارتومان تا یک میلیون تومانی خواهند بود . گفتنیست این محدودیت تردد از 10 صبح روز چهارشنبه 28 آبان ماه توسط پلیس راه اعمال گردیده است و به شدت تردد مسافران با پلاک غیر بومی به شهر ها اجازه داده نشده است به علاوه مسافران با پلاک های بومی نیز اجازه خروج از شهر خود را نداشته اند . گفتنیست این تردد ها بین دو استان تهران و البرز نیز اعمال شده است و مسافران بین کرج و تهران نیز با محدودیت های تردد رو به رو شده اند .

تردد درون شهری :

با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط ستاد مقابله با کرونا از روز شنبه اول آذرماه خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 صبح اجازه هیچ گونه ترددی نخواهند داشت و در صورت گزارش تردد ها مبلغ 500 هزارتومان جریمه خواهند شد . افراد تنها می توانند با وسایل حمل و نقل عمومی تردد نمایند . قابل ذکر است که مترو نیز ساعت 20:30 تعطیل می باشد .

محدودیت تردد برای مسافران با وسایل عمومی چون هواپیما ، شرکت های ریلی و اتوبوس:

بر طبق اظهارات رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا افرادی که تست پی سی آر آنها مثبت باشد در سیستم بهداشت و درمان ثبت می شوند و در صورتی که در مدت زمانی که کرونا دارند سفر با پرواز داشته باشند شناسایی خواهند شد و مبلغ 200 هزار تومان به فیش تلفن همراه تلفن ثابت و یا پلاک شخصی فرد جریمه میشود که از طریق پیامک نیز به او اطلاع رسانی می شود .



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

خرید جمعه سیاه در استانبول | حراج بلک فرایدی

 

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی استانبول به آخرین جمعه ماه نوامر گفته می شود از جمله بهترین فرصت خرید اجناس ترک در استانبول است که در سال تنها یک بار اتفاق می افتد و می تواند برای مسافران ایرانی بسیار مهم و جذاب باشد .

 

شاید اگر تا چند سال پیش اگر از جمعه سیاه یا black fraiday سخنی بر زبان می آمد برخی نگران می شدن که جمعه سیاه چه روزیست که نام آن را جمعه سیاه گذاشته اند . اما با توجه به این که در ایران نیز برای روز های خاصی از سال جمعه سیاه را نام گذاری کرده اند هر فردی متوجه این می شود که جمعه سیاه بهترین فرصت برای خرید است چرا که اجناس با تخفیف های باور نکردنی به فروش می رسند . جمعه سیاه استانبول نیز از جمله روز های مهمی است که بهترین فرصت های خرید را به افراد می دهد . به خصوص برای ایرانیانی که علاقه زیادی به اجناس ترک دارند بی شک نباید جمعه سیاه یا بلک فرایدی را از دست بدهند .

 

 

 

 

جهت رزرو هتل در استانبول با بیسان گشت در ارتباط باشید .

 

 

 

اما جمعه سیاه چه روزیست؟

 

اگر بخواهیم به تاریخ بگوییم جمعه سیاه چه روزیست در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر را جمعه سیاه می گویند که در فاصله روز شکر گزاری و کریسمس میلادی قرار دارد . جمعه سیاه در استانبول قدمت تاریخی دارد که طی سال های گذشته بین همگان بسیار جا افتاده است و فرصت خرید فوق العاده ای را به افراد می دهد . در واقع در روز آخرین جمعه ماه نوامبر تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ با انواع برند های داخلی و خارجی تخفیف های ویژه و فوق العاده ای را ارائه می دهند که می تواند بهترین فرصت خرید باشد . چرا که همین اجناس را در روز قبل یا بعد از جمعه سیاه باید خیلی با قیمت بالاتری خریداری کنید . البته ناگفته نماند که در استانبول جمعه سیاه نسبت به کشور های دیگر کمی تغییر کرده است و معمولا جمعه سیاه از آخرین جمعه ماه نوامبر در استانبول آغاز می شود و تا یک هفته ادامه می آبد . طی نظر سنجی ای که از صاحبان فروشگاه های استانبول به عمل آمده است گویای این است که فروش در جمعه سیاه شاید با فروش در برخی فصل ها برابری کند .

 

جمعه سیاه استانبول

 

جمعه سیاه در استانبول چه خبر است ؟

 

با توجه به این که جمعه سیاه در استانبول یک هفته به طول می انجامد ازدهام خریداران به اندازه زمانی که تنها یک روز در سال باشد نخواهد بود اما با این وجود در جمعه سیاه نه تنها مردمان استانبول و دیگر شهر های ترکیه برای خرید به استانبول سفر می کنند برخی کشور های همسایه به خصوص تعداد زیادی از مسافران ایرانی برنامه سفر خود را طوری می چینند که جمعه سیاه را در استانبول باشند . اجناس ترک به خصوص پوشاک محبوبیت فراوانی در بین ایرانیان دارد و همین امر میتوند ایرانیان زیادی را در این تاریخ به استانبول بکشاند . اگر در جمعه سیاه در استانبول باشید بی شک ایرانی های زیادی را می بینید که در حال خرید کردن هستند . بسیاری از فروشندگان ایرانی نیز هر سال عمده خرید خود از استانبول را در جمعه سیاه انجام می دهند و جمعه سیاه می تواند بهترین فرصت خرید به خصوص برای ایرانی های علاقمند به اجناس ترک باشد . باید بدانید که اگر قصد خرید در جمعه سیاه استانبول را دارید سعی کنید روز جمعه از صبح به خرید بروید چرا که اگر برنامه خریدتان را به عصر موکول کنید شاید از اجناسی که میخواهید چیزی باقی نمانده باشد . چرا که به خصوص در روز اول جمعه سیاه استانبول خیلی شلوغ خواهد و همه به قصد بهترین خرید در این رویداد شرکت کرده اند . اگر شما هم از مسافران علاقمند به جمعه سیاه و یا بلک فرایدی هستید جهت رزرو تور استانبول با بیسان گشت در ارتباط باشید .

 

 

 

 

نکاتی از جمعه سیاه استانبول:

 

باید بدانید که اگر قصد خرید در جمعه سیاه استانبول را دارید سعی کنید روز جمعه از صبح به خرید بروید چرا که اگر برنامه خریدتان را به عصر موکول کنید شاید از اجناسی که میخواهید چیزی باقی نمانده باشد . چرا که به خصوص در روز اول جمعه سیاه استانبول خیلی شلوغ خواهد و همه به قصد بهترین خرید در این رویداد شرکت کرده اند.

 

در جمعه سیاه اکثر کالا ها حدود 50 تا 70 درصد تخفیف می خورد که این می تواند بهترین فرصت خرید باشد . اما بعد از جمعه سیاه نیز برخی فروشگاه ها تخفیفاتی که تا 30 درصد می باشد را اعمال می کنند .

 

در برخی کشور های اروپایی و یا امریکا با توجه به این که جمعه سیاه تنها یک روز در سال می باشد ازدهام عجیبی در این روز وجود دارد و صف های چند ساعته را تشکیل می دهد اما در استانبول با توجه به این که جمعه سیاه یک هفته می باشد از آن شبوغی عجیب و غریب خبری نیست .

تور وان 

تور آنتالیا

تور باکو

 

مهم ترین مراکز خریدی که در استانبول بهترین تخفیفات را به مشتریان خود در جمعه سیاه ارائه می کنند مراکز خریدی چون مرکز خرید استانبول مال ، مرکز خرید فروم استانبول ، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید ماریانا ویاپورت استانبول ، مرکز خرید کانیون استانبول ، مرکز خرید زورلو سنتر و مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول می باشد . در این مراکز خرید هر چه را بخرید تخفیفات 50 تا 70 درصدر را شامل می شود . ناگفته نماند هر چه را هم بخواهید در این دو فروشگاه یافت می شود از لوازم آرایشی بهداشتی ، لوازم دکوری و برقی ، انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه با انواع برند های داخلی و خارجی .

 

برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید اجناس در جمعه سیاه عبارتند از : فروشگاه آنلاین ترندیول با تخفیفات بین 20 تا 80 در صد که به عنوان محبوب ترین سایت فروش آنلاین در ترکیه محسوب میشود . فروشگاه آنلاین Hepsiburada که تخفیفات ویژه ای را برای روز جمعه سیاه برای محصولات برقی و دیجیتالی در نظر می گیرد.

منبع : مجله بیسان گشت 

https://bisungasht.com/mag/black-friday/

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

کمتر کسی باشد که در مورد سواحل شب تاب شنیده باشد اما سواحل شب تاب جز معدود سواحل درخشان در شب می باشد که شگفتی های این جهان هستی را به زیبایی رو نمایی می کند .

تور دبی

تور آنتالیا

بسیاری از گردشگران و جهان گردانی که حتی کشور ها و مکان های گردشگری خاص و فوق العاده ای دیده اند کمتر از سواحل شب تاب جهان شنیده و یا دیده اند . سواحل شب تاب جز زیباترین سواحلی هستند که هر بیننده و جهان گردی را به خود جذب می کند و می تواند علاوه بر آرامش فوق العادهای که دریا در شب می بخشد نمای فوق العاده و رویایی را در تاریکی دریا به گردشگران بدهد . شاید با شنیدن سواحل شب تاب خلیج موسکیتو در پورتوریکو ، خلیج تویوما در ژاپن، ، جزایر ماتسو در تایوان تالاب درخشان جامائیکا به ذهن ها مرور شود اما چرا راه دور برویم یکی از سواحل زیبا و فوق العاده شب تاب در چابهار خودمان است که در شب نمایی فوق العاده و زیبا را به ما هدیه می دهد . در ادامه با مجله بیسان گشت باشید تا با زیبا ترین سواحل شب تاب و درخشان جهان آشنا شوید .

 

تور باکو

ساحل شب تاب چابهار :

قبل از معرفی سواحل شب تاب جهان ابتدا از همین چابهار خودمان شروع می کنیم . شهری که می تواند هر گردشگری را به سمت خود بکشاند . مردمانی خون گرم و دریایی پر از آرامش . بسیاری از گردشگران که به چابهار سفر می کنند و از ساحل شب تاب آن خبر ندارند باید بگوییم که اگر شب هنگام به ساحل می روید شکه نشوید چرا که با ساحلی مملو از نور های آبی فیروزه ای مواجه می شوید . اگر پاهایتان را وارد آب کنید گویی مجموعه ای نور پاهای شما را احاطه کرده که می تواند هم زیبا باشد و اگر برای اولین بار با این صحنه مواجه می شوید کمی هم شوک بر انگیز . اما با کمی ماندن در کنار ساحل پر از نور های فیروزه ای می توانید حس شگفت انگیزی را در خود ببینید . حس و حالی که در هیچ ساحلی برایتان به وجود نیامده است . اگر در هوای پاییز یا زمستانی به چابهار سفر کنید بی شک وضوع این نور های ساحلی ، پر رنگ تر و با وضوح بیشتری خواهد بود . ناگفته نماند که علت این نور های فیروزه ای ساحل چابهار تا به حال به صورت قطع مشخص نشده است اما گفته میشود بخاطر موجودات ریز دریایی که شب ها به ساحل می آیند می باشد . ساحل شب تاب چابهار جز یکی از سواحل شب تاب جهان به حساب می آید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران خارجی نیز می باشد .

تور وان

ساحل شب تاب چابهارساحل شب تاب چابهار

 

تور استانبول

خلیج زیبای تویوما در ژاپن :

خلیج تویوما ژاپن که در فاصله سه ساعته تا توکیو قرار دارد یکی از زیبا ترین خلیج های شناخته شده می باشد که شب های آن فوق العاده می باشد و گویی بی نهایت ستاره آبی فیروزه ای در آن قرار دارد . این خلیج که زیست گاه نوع خاصی ماهی های مرکب می باشد که تحت نظر محیط زیست هم می باشد باعث درخشان شدن این خلیج شده است . در واقع این ماهی های مرکب با ترکیباتی که در بدن خود دارند در شب این نور ها را از خود ساطع می کنند . گردشگرانی که به خلیج تویوما رفته اند خاطرات بی نظیری را به ثبت رسانده اند و همگی آن ها از شگفتی فوق العاده ای که این ساحل شب تاب به آنها القا کرده است سخن گفته اند . گفتنیست مسافرانی که به توکیو سفر می کنند می توانند با تور های محلی که از توکیو به خلیج تویوما برگزار می شود به دیدار این خلیج شب تاب فوق العاده رفته و خاطرات بی نظیری را از سفرشان به ژاپن به خاطر بسپارند .

 

ساحل شب تاب خلیج تویوما در ژاپنساحل شب تاب خلیج تویوما در ژاپن

 

 

 

جزایر شب تاب ماتسو در تایوان :

جزایر ماتسو در تایوان جور دیگری درخشش خود را به زیبایی به نمایش می گذارد در واقع جلبک هایی که اطراف جزایر قرار دارند دارای درخششی خاص هستند که میتوان در شب تمایز آب از جزیره را به زیبایی دید . این جزایر در شب با احاطه کردن نوری فسفری که حاصل از جلبک های کمیابیست که اطراف جزیره به وجو آمده است زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده است . در واقع می توان از دور جزایری در دل آب را دید که اطراف آنها را نور احاطه کرده است . شناور بودن جلبک ها در شب این سواحل باعث نام گذاری این جزایر به اشک آبی نیز گردیده است .

 

ساحل شب تاب جزایر ماتسو در تایوانساحل شب تاب جزایر ماتسو در تایوان

 

جزیره مودهو مالدیو :

جزیره مودهو مالدیو از دیگر جزایر کمتر شناخته شده درخشان و شب تاب در جهان می باشد که نمایی فوق العاده و درخشان در خود را داراست . علت درخشان بود جزیره مودهو مالدیو به علت صدف های دریایی خاصی می باشد که به آن ها صدف های میگو دانه ای می گویند و در شب و به خصوص در غروب آفتاب نور زیبایی را از خود به وجود می آورند . معلق بودن این صدف های دریایی باعث شده است که این نور ها به صورت دایره های معلق بر روی آب دیده شوند . بی شک تجربه رفتن به جزیره مودهو مالدیو می تواند یکی از خاطره انگیز ترین تجربه های سفر برای هر گردشگری باشد .

 

غار وایتومو در نیوزلند :

غار زیبا و فوق العاده وایتومو در نیوزلند نیز یکی از فوق العاده ترین غار هایی می باشد که نور فسفری فوق العاده ای که در آن وجود دارد ، می تواند اشتیاق رفتن به این غار را برای هر گردشگری که علاقمند به کشف کردن و دیدن مکان های جدید است را دو چندان می کند . حرکت در بین غار وایتومو در نیوزلند می تواند تجربه ای فوق العاده به هر گردشگری ببخشد گویی در بین کهکشان ها و ستارگان در حرکتید . علت درخشش نور ها  نیز به علت کرم های شب تابی است که به فراوانی در آب های این غار وجود دارد .

 

غار وایتومو در نیوزلندغار وایتومو در نیوزلند



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

چگونه برای تجارت خود شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

فرقی ندارد که کسب و کار شما تازه تاسیس شده باشد یا سال هاست در حال کار هستید، شبکه های اجتماعی یک استراژیست که باید به سیستم بازاریابی خود اضافه کنید. امروز می خواهیم به شما در این زمینه کمک کنیم. قبل از شروع کار بهتر است یک آدرس ایمیل برای تمامی شبکه ها ایجاد کنید چرا که شما قرار است ایمیل های بسیاری از این شبکه ها دریافت کنید و توصیه می شود ایمیل شخصی خود را درگیر این کار نکنید.شبکه های اجتماعی

 

از چه شبکه های اجتماعی بهتر است استفاده کنید؟

اولین نکته این است که وارد حوزه هایی شوید که برای کسب و کار شما منطقی تر باشد و لازم نیست وارد تمامی شبکه های معروف شوید و بدانید که هیچ شبکه اجتماعی نیست که برای تمامی کار ها مفید باشد. لازم نیست برای تجارت خود مسئولی ویژه ی شبکه های اجتماعی داشته باشید و کافی است یکی از کارمندان و یا حتی خودتون شبکه ها را مدیریت، پست ها را به اشتراک بگذارید و به مشتریان پاسخگو باشید.

 

علاوه بر اینکه بعضی از شبکه ها ممکن است مناسب تجارت شما نباشند بعضی هم ممکن است به مذاق شخص شما خوش نیاید و دلیلی ندارد که خود را مجبور کنید در تمامی شبکه ها فعالیت داشته باشید. در ابتدای کار یکی دو شبکه را که بیشتر میپسندید انتخاب کنید و در آینده می توانید فعالیت خود را گسترش دهید.

 

در دنیای امروز بیشترین محبوبیت را شبکه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و توییتر دارند و اگر تمرکز اصلی شما بر روی محتوای ویدئویی است می توانید یوتیوب و یا همتای ایرانی آن یعنی آپارات را نیز مدنظر قرار دهید. اگر هم بیشتر تمرکز شما بر بخش شرکتی است می توانید از لینکداین استفاده کنید.

 

1. چگونه پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید؟

بهترین و به روز ترین ابزار برای معرفی خود به دیگران اینستاگرام است و ایجاد اکانت در آن کار بسیار ساده ای است و شما به حساب ایمیل و شماره تلفن همراه نیاز دارید. برای نام پیج از نام شرکت خود استفاده کنید و برای عکس پروفایل از لوگوی شرکت خود استفاده کنید و البته به خاطر داشته باشید تم ها و بکگراند پست ها در پیج شما بهتر است مشابه وبسایت شما باشد.

 

چه مطالبی را باید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید؟

در تمامی شبکه ها مهم ترین اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که هدف دار پست بگذارید و همواره به این مسئله فکر کنید که برای چه مخاطبانی محتوا ایجاد می کنید و هدف اصلی شما برای این پیج چیست، که این هدف غالبا آشنایی افراد بیشتری با کسب و کار شما مخصوصا وبسایت و خدماتی است که با آن همراه می شود.

 

برنامه ای برای محتوایی که می خواهید به اشتراک بگذارید داشته باشید که تنها تبلیغاتی نباشد و آن قدر جذاب باشد که مخاطبان را به هدف اصلی شما جلب نماید. برخی از مفید ترین کار هایی که نه تنها در پیج اینستاگرام خود بلکه در دیگر شبکه ها میتوانید استفاده کنید را با هم بررسی میکنیم:

 

اطلاع رسانی از تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه مخصوص کسانی که شما را دنبال می کنند: امروزه افراد بیشتر و بیشتری بر اساس تبلیغ ها و پیشنهاد هایی که در شبکه های اجتماعی دریافت می کنند تصمیم به خرید کردن از سایت ها و یا استفاده از خدمات می کنند. از این روش می توانید برای جلب توجه بیشتر کاربران به صفحه ی خود نیز استفاده کنید مخصوصا اگر پیشنهاد ها محدودیت زمانی و یا کمی داشته باشند.

 

مطالب مربوط به روش کاری تجارت شما: می توانید در صفحه ی خود از روند انجام کار ها و خدمات پست بگذارید و به مخاطبان نشان دهید چگونه کار ها را انجام می دهید و این پروسه باعث می شود مشتریان به شما احساس نزدیکی بیشتری کنند، به طور مثال اگر برای شیرینی فروشی خود می خواهید پیج ایجاد کنید با این روش تنها از نتیجه نهایی پست نمی گذارید و از مراحل ساخت و ارسال برخی شیرینی ها نیز می توانید پست های جذابی بسازید.

 

نظر مشتریان را جویا شوید: با استفاده از اینستاگرام می توانید به راحتی نظر سنجی کنید و با کسب انتقاد ها هم به مشتریان توجه نشان دهید و هم کار خود را بهتر کنید.

 

اخبار و اعلام اتفاق های جدید: شما می توانید با استفاده از پیج خود با مخاطبان ارتباط نزدیکی داشته باشید و آن ها را از اتفاقات جدید آگاه کنید.

 

ارائه و نشان دادن بهتر محصولات: در پیج خود می توانید به بهترین شکل و بسیار کارآمد تر از روش حضوری و حتی سایت خدمات خود را به نمایش عموم بگذارید.

 

به صورت زنده در ارتباط بودن با استفاده از سرویس لایو: لایو استریم که قابلیتی مخصوص اینستاگرام است این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هنگام اتفاقات و یا لحظه های ویژه با مشتریان خود به صورت زنده در ارتباط باشد.

 

چه قدر در روز پست بگذاریم؟

مهم تر از تعداد پست ها کیفیت آن ها است و اگر توانایی تامین پست های جذاب را دارید می توانید در روز بین دو تا پنج پست بگذارید فقط مواظب باشید پست ها همگی شبیه به هم نباشند چرا که ممکن است مخاطبان را دل سرد کنید و البته بهترین زمان ها برای پست گذاشتن شب و صبح است و هیچ گاه پشت سر هم و با فاصله کم پست نگذارید چرا که بازدهی پیج شما پایین خواهد آمد.

 

2. چگونه کانال تلگرام ایجاد کنیم؟

بعد از اینستاگرام بهتر است به سراغ تلگرام بروید زیرا تلگرام محبوبیتی صعودی دارد مخصوصا در کشور ما و البته فرقی که با اینستاگرام دارد این است که بسیار بستر مناسب تری برای محتوای متنی است و مخاطبان احساس نزدیکی بیشتری با هم خواهند کرد و البته اشتراک گذاری و استفاده از محتوا نیز بسیار آسان تر است چرا که در تلگرام توانایی دانلود کردن پست ها و ذخیره آن ها برای آینده نیز وجود دارد.

 

چه مطالبی را باید در تلگرام به اشتراک بگذارید؟

علاوه بر مطالبی که در بالا برای اینستاگرام گفته شد مهم ترین نکته برای تلگرام ارتباط نزدیک تر بین شما و مخاطبان است و شما می توانید با استفاده از ایجاد گروه و یا بات های مختلف حتی این ارتباط را بهتر کنید و انجمن هایی را برای خود ایجاد کنید.

 

امکان استفاده از محتوای صوتی: امکانی مخصوص تلگرام که شبکه های دیگر آن را ندارند اشتراک گذاری محتوای صوتی است که می تواندخیلی برای شما مفید باشد.

 

سخت تر بودن دسترسی به آن: متاسفانه در کشور ما استفاده از شبکه هایی مانند تلگرام و یوتیوب و حتی توییتر با دشواری هایی به همراه است که می تواند باعث مصرف بیش از حد اینترنت و یا آزار هایی در هنگام استفاده از آن ها باشد.

 

امکان ایجاد گروه به صورت کارآمد تر نسبت به رقبا: در حال حاضر بهترین روش برای ایجاد گروه و بیشترین اختیارات را تلگرام به شما می دهد.

 

چه قدر در روز پست بگذاریم؟

در نهایت برای تعداد پستی که در روز می گذارید کافی است مانند اینستاگرام عمل کنید.

 

3. چگونه صفحه بیزینس توییتر ایجاد کنیم؟

توییتر یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های ایجاد اکانت را دارد کافی است وارد صفحه ثبت نام شوید و در صورتی که اسم شرکت شما قبلا استفاده شده بود اسم شهر و یا منطقه ی خود را به انتهای آن اضافه کنید. مانند شبکه های دیگر تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کنید و ادامه دهید.

طراحی سایت 

 

چه مطالبی را باید در توییتر به اشتراک بگذارید؟

با توجه به آمار های به دست آمده مخاطبان توییتر، تحصیل کرده ترین افراد در بین شبکه های اجتماعی هستند پس بهتر است محتوای شما تخصصی و جدی باشد و بهتر است پست های تفریحی را در دو شبکه ی دیگر به اشتراک بگذارید و البته پست ها را سر راست و خلاصه در نظر بگیرید چرا که کاربران با تنها یک نگاه تصمیم خواهند گرفت پیج شما برایشان مناسب است یا خیر.

 

با توجه به اینکه توییتر به صورت عمده برای محتوای متنی استفاده می شود تلاش کنید از تصاویر و ویدئو ها استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایید.

 

چه قدر در روز پست بگذاریم؟

پست گذاشتن در توییتر نیازمند هوشمندی بیشتری است ولی در صورتی که پست های جذابی دارید نیازی به خود داری و محدود کردن تعداد پست نیست.

 

چه مواردی را در صفحه ی پروفایل خود ذکرکنید:

با وجود اینه تمامی شبکه ها کمی تفاوت دارند ولی این اطلاعات را بهتر است در تمامی صفحه های خود بیاورید.

 

لینکی به سایت شما: یکی از مهم ترین مواردی که باید رعایت کنید و به این روش می توانید مخاطبان را به سایت خود روانه کنید لینک به سایت شماست.

 

بخش درباره ما: تمامی صفحه ها نیازمند بخشی هستند تا مخاطبان با شما و دیگر صفحه های شما آشنا شوند.

 

اطلاعات ارتباطی: در هر زمینه ای که فعالیت دارید بهتر است بخشی را در نظر بگیرید تا مخاطبان بتوانند به آدرس ایمیل، تلفن شرکت و مانند آن دست پیدا کنند.

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

منبع: https://bisunweb.com/mag/how-to-make-social-media-for-your-business/



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

​3 اصل طراحی سایت که هر مبتدی باید بداند

هنگامی که سایت خود را ایجاد می کنید ممکن است احساس کنید هزاران حالت پیش رویتان برای طراحی وبسایت وجود دارد که می توانید هر کدام را خواستید انتخاب کنید ولی حقیقت این است که بیشتر سایت های موفق دنیا از قوانین یکسانی برای جذاب تر کردن سایت و جلب مخاطب استفاده می کنند و دلیل آن این است که کاربران از لحظه ای که وارد سایت شما می شوند در تنها چند ثانیه تصمیم میگرند که میخواهند در این سایت بمانند یا خیر. پس با ما همراه باشید تا چند تا از ساده ترین و همرمان حیاتی ترین نکات طراحی سایت را مرور کنیم.اصول طراحی سایت

 

3 اصل پایه طراحی سایت چیست؟

1. انتخاب های زیاد از حد به کاربر ندهید. (پارادوکس انتخاب ها)

 

2. محتوا را در ترتیبی جذاب که معنی دهد قرار دهید. (سلسله مراتب بصری)

 

3. فضای کافی را بین موارد در صفحه ی خود قرار دهید. (فضای سفید)

 

1. پارادوکس انتخاب ها:

آیا میدانستید هر چه بیشتر انتخاب جلوی کاربر قرار دهید احتمال اینکه کاربر تصمیم بگیرد کم تر است؟ و حتی اگر تصمیم بگیرد، کسانی که انتخاب های بسیاری دارند رضایت کم تری از نتیجه نهایی خواهند داشت. به این میگویند پارادوکس انتخاب ها.

 

قانون هیک که روانشناس بریتانیایی در سال 1952 آن را شرح داد می گوید هر چه قدر انتخاب بیشتری ارائه کنید تصمیم گیری بیشتر طول می کشد، و اگر زیاد طول بکشد ممکن است کاربران بدون اینه روی چیزی کلیک کنند از سایت شما خارج شوند. در پایین مثالی از یک صفحه با تعداد معقولی از انتخاب را مشاهده می کنید. این طراحی به کاربر نشان می دهد چه مطلبی را اول و چه مطلبی را آخر مطالعه کند.

 

پارادوکس انتخاب ها

 

چگونه پارادوکس انتخاب ها بر طراحی سایت شما تاثیر میگذارد؟

 

 

 

 

 

  • محتوای سایت خود را بر این اساس که کدام را می خواهید کاربر بعد از وارد شدن به سایت مشاهده کند اولویت بندی کنید. و این ممکن است وارد شدن به سایت و یا ثبت نام برای خبرنامه باشد، خرید کردن پیشنهاد های روزانه باشد، شنیدن آهنگی که به تازگی منتشر شده باشد و انتخاب های دیگری. بهتر است قبل از ایجاد سایت و طراحی آن، نقشه ی سایت خود را مشخص کنید تا با اهداف از پیش تعیین شده پیش بروید.
  • منوی سایت را کوتاه و ساده نگه دارید. بهتر است بیشتر از 7 مورد در منوی سایت خود نگذارید چرا که بیشتر از 7 مورد باعث می شود کاربر نتواند به راحتی موارد را بخواند و از بین آن ها انتخاب کند.
  • تعداد انتخاب ها را در صفحه ی اصلی، کم ترین حالت ممکن قرار دهید. به طور مثال تنها پنج تا از پر فروش ترین آیتم های سایت را نمایش دهید و یا بهترین خدمات سایت را معرفی کنید، بعد پیشنهاد دهید تا برای آشنایی کامل تر با این موارد به صفحه ی آن ها مراجعه نمایند. انتخاب ها را ساده و گروهی قرار دهید و همینطور در صورت امکان ترتیب را مشخص کنید تا کاربران بتوانند به سرعت کار بعدی خود را در سایت انجام دهند.

 

2. سلسله مراتب بصری:

پس از اینکه تعداد انتخاب ها را در سایت خود کم و کلی تر مشخص کردید حال باید بر اساس اهمیت آن ها را اولویت بندی کنید و این زمانی است که سلسله مراتب بصری به کار می آید و به این معناست که از ابزار های بصری مانند سایز، رنگ، محل قرار گیری و در نهایت رتبه استفاده کنید و برای کاربر مشخص کنید چه مواردی مهم تر است و باید اول مطالعه شود.

 

به عنوان یک طراح وبسایت این وظیفه ی شماست که مهم ترین مطالب وبسایت بیشتر به چشم بیایند و مطالب با اهمیت کمتر، کمتر. مبتدیان معمولا این مرحله را پشت گوش انداخته و همه ی مطالب را به یک شکل منتشر می کنند. مثال زیر را مشاهده کنید. این صفحه انتخاب های بسیاری را به شما ارائه می کند ولی با استفاده از جلوه های بصری برای شما مشخص کرده است مهم ترین انتخاب ها کدام است.

 

سلسله مراتب بصری

 

چگونه سلسله مراتب بصری بر طراحی سایت شما تاثیر میگذارد؟

ایجاد سلسله مراتب بصری باعث بوجود آمدن تفاوت میان عناصر مختلف سایت شما می شود. ولی توجه کنید که اگر همه چی را با فونت بزرگ بنویسید چون به نظر شما مهم است هیچ توجهی به مطالب نخواهد شد و مانند این است که آن مطالب بی اهمیت هستند. رویکرد هایی که در پایین آمده است را مدنظر قرار دهید.

 

 

 

 

 

  • سایز: هر چه بزرگ تر = مهم تر و هر چه کوچک تر = کم اهمیت تر. از تیتر هایی با سایز های مختلف استفاده کنید تا به متن خود را نظم بدهید. تصویری بزرگ مهم تر چند تصویر کوچک است.
  • رنگ: در نظر اول استفاده از رنگ باعث می شود سایت شما شخصی تر به نظر برسد تا سایتی که تنها یک قالب استاندارد دارد ولی ابزار خوبی هم برای جلب توجه کاربران است. رنگی نامعمول باعث می شود نکته ای خاص بیشتر به چشم بیاید و روی آن تاکید شود.
  • محل قرارگیری: مطالبی که در بالای صفحه قرار می گیرند معمولا مهم تر از مطالبی هستند که در پایین ذکر می شود. به همین شکل مطالبی هم در سمت چپ صفحه وجود دارد معمولا مهم از سمت راست است.( ولی در سایت های فارسی زبان معمولا برعکس است و مطالب مهم تر را سمت راست می گذارند ولی استثنا هایی نیز وجود دارد)

مثالی که در بالا آوردیم را با استفاده از این استاندارد ها دوباره نشان می دهیم. حالا مشخص تر است که چه انتظاراتی از کاربرانی که وارد سایت شما می شوند دارید و کدام کار ها مهم تر است.

 

سلسله مراتب بصری2

 

3. فضای سفید:

فضای سفید به فضا های خالی بین آیتم های سایت اشاره دارد و همیشه لازم نیست سفید باشد و منظور خالی بودن آن فضا هاست. به خطر داشته باشید که فضای سفید هیچگاه هدر دادن فضای صفحه نیست بلکه مهلتی است برای کاربر که پیش از آشنایی با قابلیتی دیگر از سایت شما نفسی راحت بکشد! تا بتوانند دوباره بر محتوای جدید تمرکز کنند.

 

فضا های سفید باعث می شوند خوانایی سایت شما بالا تر رود و راحت تر استفاده شود و می توانید به آن به چشم مغازه ی لباس فروشی که لباس های با کیفیت را روی هم ریخته و کسی به آن توجه نمی کند و مغازه ای که لباس های متوسط را به طور مرتب در مقایل مشتریان ارائه می کند، نگاه کنید.

 

چگونه فضای سفید بیشتری در سایت خود ایجاد کنید:

 

 

 

 

 

  • سایت را به بخش های متفاوت تقسیم کنید. اگر از ابزار های طراحی سایت استفاده می کنید از عنصر فاصله گذاری، فضا را در بالا و پایین متن خود ایحاد کنید و همینطور بین بخش های مختلف سایت و از عنصر ایجاد ردیف برای مطالبی که کنار هم قرار دارند.
  • متن خود را بشکنید و به بخش های کوچکتر تبدیل کنید: در بخش متن خود از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.
  • در پاراگراف ها نیز از فضای سفید غافل نشوید: می توانید از تصاویر برای ایجاد فضای سفید در میان پاراگراف ها استفاده کنید.

در نهایت کافی است بدانید طراحی سایت کار سختی نیست و اگر از اصول و همینطور نکته هایی که ما در سایت بیسان وب به شما آموزش می دهیم استفاده کنید می توانید به ساده و بهترین حالت ممکن سایت طراحی کنید. و خاطر داشته باشید که سادگی در طراحی وبسایت همواره از مهم ترین نکات است.

طراحی سایت

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

منبع : https://bisunweb.com/mag/3-web-design-principles-every-beginner-should-know/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

10 نکته ی طلایی برای تولید محتوای سایت

اینترنت محیطی بی رحم است که برای جلب مخاطب نباید از کوچک ترین راه های بهتر شدن بگذریم... در حال حاضر بیش از دو میلیارد سایت وجود دارد و بیشتر از چهار میلیارد بار در روز از سراسر دنیا و با آی پی های متفاوت در گوگل سرچ انجام می شود و با روش های مناسب جلب مخاطب و تولید محتوای کارآمد میتوان مخاطبان بسیاری رو با سایت و یا محصولات خود آشنا کنید. با ما همراه باشید تا ده نکته برای تولید محتوا ی بی نقص را به شما آموزش دهیم.تولید محتوا

 

1. مخاطب هدف را شناسایی کنید:

شاید به نظر ساده بیاید ولی نویسندگان کمی هستند که قبل از شروع به نوشتن به این فکر کنند که برای چه کسانی دارند مینویسند و دقیقا چه افرادی قرار است این نوشته، پیام، محصول و به طور کلی محتوای آن ها را مشاهده کنند و این نکته ی بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید. ابتدا باید مخاطبان درجه یک خود را انتخاب کنید و پس از آن مخاطبان درجه دو که میتوانند بر مخاطبان درجه یک تاثیر بگذارند و یا تبدیل به مخاطب درجه یک شوند.

 

مخاطبان به روش های مختلفی با یک سایت آشنا میشوند مانند تبلیغ ها، لینک سایت های دیگر، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و در نهایت با استفاده از موتور های جست و جو ؛ اگر شما میخواهید در وب مخاطب را جذب کنید مهم ترین بخش ، موتور های جست و جو هستند. ممکن است متن شما به طرز بی نقصی نوشته شده باشد و محتوای آن نیز کاملا مفید باشد ولی تعداد کمی از طریق سرچ کردن شما را بیایند پس باید با ذهنیت مخاطبان هدف آشنایی داشته باشد و تیتر هایی بنویسید که آن ها را جذب کند.

 

2. از روش هرم برعکس برای محتوای خود استفاده کنید:

با تحقیق های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم کاربران اینترنتی هنگامی که وارد یک سایت میشوند در تنها چند ثانیه تصمیم میگیرند که آیا این سایت مناسب آن هاست یا خیر پس شما باید محتوا را به روش هرم برعکس ایجاد کنید به نحوی که مخاطب پس از ورود به سایت پیام اصلی و مهم متن را بخواند و در ادامه پیام های ثانوی و تکمیلی را متوجه شود.

 

به طور مثال به همین مقاله توجه کنید که در تیتر و چند خط اول پیام کلی مقاله را به مخاطب توضیح میدهیم و در ادامه موضوع را باز کرده و بیشتر جزئیات را شرح میدهیم و این مقاله را میتوانیم به دو بخش کلی یعنی تیتر اصلی به همراه مقدمه و تیتر نکته ها تقسیم کنیم و جزئیات هر نکته که باعث فهم بهتر مقاله میشود.

 

3. جمله ها را ساده و تا حد امکان کوتاه بنویسید:

کاربران امروزی بر عکس گذشته که روزنامه مطالعه میکردند و از جملات کامل و پر تشبیه لذت میبردند به دنبال جمله های کوتاه و کاربردی هستند که کاملا به کار آید و آن ها را خسته نکند. و البته با توجه به گستره ی کلی مخاطبان و درجه ی توان مطالعه ی آن ها بهتر است متن را ساده نگه داریم و اصطلاحات پیچیده مگر در محتوای تخصصی استفاده نکنیم و حتی اگر کردیم معادل آن را رو به رویش و یا در پرانتز مشخص کنیم.

 

4. بهترین روش گفتاری را برای متن خود انتخاب کنید:

هر متن را میتوان به چند گونه ی مختلف نوشت ولی برای بعضی از قالب های خاص باید بتوانید بهترین شیوه را استفاده کنید تا بیشترین تاکید را بر منظور خود داشته باشید.

 

به عنوان مثال میتوانید بگویید واکسن کورونا توسط دانشمندان ایرانی کشف شد و یا بگویید دانشمندان ایرانی واکسن کورونا را کشف کردند که در جمله ی اول تاکید بر واکسن است و در جمله ی دوم تاکید بر دانشمندان که با توجه به موضوع خبر کشف واکسن اهمیت بیشتری دارد و باید تاکید جمله بر آن باشد.

 

5. تنها به نوشتن اکتفا نکنید و مثال هم بزنید:

همان طور که در مورد بالا متوجه شدید مثال زدن با استفاده از جمله های تکمیلی، عکس و جدول،ویس یا ویدئو و روش های دیگر میتوانید اثر مقاله را بیشتر کنید مانند نکته ی شماره 5 که با توضیح کامل تر ادا شد.

 

6.دایره لغات گسترده ای را استفاده کنید:

کلمات مانند محتویات غذا هستند اگر تنها از چند کلمه ی خاص استفاده کنید مخاطب را دلسرد میکنید و کاربری که مقاله ی شما را مطالعه میکند صبرش را از دست داده و تا انتها با شما باقی نخواهد ماند پس بهتر است از کلمات متوع، اصطلاحات جذاب و یا حتی ضرب المثل ها برای متون خاص استفاده کنید.

 

7. محتوای خود را طوری ایجاد کنید تا با سطحی خواندن قابل فهم باشد:

خیلی از کاربران هنگاهی که وارد سایت شما میشوند دنبال بخش خاصی از محتوا هستند به طور مثال برای همین مقاله تنها میخواهند بدانند که منظور از هرم بر عکس در ایجاد محتوا چیست پس باید محتوای شما به شکلی باشد که با تنها گذشتن از خطوط بتوان بخشی را که به دنبالش هستند پیدا کنند. حال روش هایی برای این منظور وجود دارد مانند استفاده از تیتر ها مشابه روشی که ما استفاده کردیم، البته به خاطر داشته باشید در تیتر ها توضیحات کافی را بدهید، بخش بخش کردن مطالب و توضیح هر کدام به طور جداگانه و راه های دیگر.

طراحی سایت

 

8. اهمیت مدیا های مختلف را از یاد نبرید:

گاهی اوقات استفاده از کلیپ های کوتاه مدت یا عکس ها و مانند آن ها باعث میشود تا حجم بسیار بیشتری از مطالب را به کاربران اطلاع دهید مانند استفاده از نمودار دایره ای (pie charts) به جای شرح دادن جداگانه. و یا حتی اگر مطلب شما خیلی خشک و یا سنگین شده است با استفاده از چند تصویر مقداری به مطلب جلوه ی بیشتر بدهید و جذاب ترش کنید.

 

9. محتوای خود را به صورت لایه لایه ایجاد کنید:

منظور از لایه لایه بودن این است که شما میتوانید با استفاده از لینک های مختلف مخاطبان را از یک بخش سایت به بخش های دیگر هدایت کنید و باعث شوید کاربر کامل ترین و بیشترین استفاده را از سایت شما ببرد. و البته مراقب باشید که مطلب شما زیاد از حد لینک نداشته باشد به شکلی که مخاطب تصور کند شما تنها دارید برای دیگر مطالب گاها بی ربط تبلیغ میکنید بلکه باعث شود کاربر آزادی بیشتری در سایت شما داشته باشد.

 

10. تلاش کنید کاربران از سایت شما سیر نشوند!

در نکته آخر میخواهیم به شما گوش زد کنیم که مطالب را به حدی جذاب و مفید ایجاد کنید که در صورت جذب مخاطب، مخاطبان بخواهند بیشتر هم در سایت شما بمانند و باقی سایت را نیز بازدید کنند.

 

در نهایت میخواهیم همیشه به یاد داشته باشید جذب طرفدار برای سایت شاید کاری وقت گیر و بسیار سخت به نظر برسد ولی با تولید محتوای ایده آل میتوانید بیشتری شیب رشد را به ایده آل هایتان داشته باشید.

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

منبع : https://bisunweb.com/mag/10-golden-points-for-website-content-making/

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

 

12 نکنه که باید قبل از سفر به قطر بدانید

پس از انتخاب شدن کشور قطر به عنوان مقصد بعدی جام جهانی 2022 نام این کشور در سراسر دنیا بر سر زبان ها افتاد و حتما شما هم به سفر و دیدن این کشور فکر کرده اید حال لازم است چند نکته را قبل انتخاب شهر دوحه به عنوان سفر تعطیلات آینده ی خود بدانید.

 

 

 

قطر در شبقطر در شب

 

1.قطر ثروتمند ترین کشور در دنیاست.

قطر شبه جزیره ی کوچکی است که در خلیج فارس بین بحرین و امارات متحده ی عربی قرار دارد و کشوری مستقل است که مخازن نفت و گاز آن را تبدیل به کشوری ثروتمند تبدیل کرده است.

 

2.تنوع شرکت های هواپیمایی.

خطوط هوایی بین المللی قطر را به 160 نقطه ی مختلف روی کره زمین وصل میکند و این کشور با بزرگ ترین شرکت های هوایی همکاری میکند

 

3.قطر ممکن است هزینه بر باشد.

قابل انتظار است که کشوری با هتل های لوکس و همینطور امکانات بی نظیر هزینه بر باشد ولی هتل ها و برنامه هایی هم وجود دارد که برای گردشگران اقتصادی باشد.

 

4.تنوع اجتماعات در قطر.

با وجود اینکه قطر کشوری اسلامی است ولی با تمامی نژاد ها و دین ها یکسان برخورد کرده و گردشگران را محدود نمیکند.حجاب کامل برای بانوان اجباری نیست ولی پوشاندن شانه ها و زانو لازم است.

 

5.نوشیدن الکل در مکان های خاص ممانعتی ندارد.

در بار های هتل ها و رستوران های مجوز دار نوشیدنی های الکلی ممنوع نیست ولی درنوشیدن مکان ها عمومی و یا حمل آن ها دردسر ساز و جرم است.

 

6.حمل و نقل آسان.

در تمام شهر میتوان از خطوط تاکسیرانی با تماس گرفتن یا اپلیکیشن کاروا استفاده کرد و همینطور امکان اجاره خودرو به همراه راننده و بی راننده وجود دارد. دوحه هم سه خط مترو دارد.

 

7.جلوه های هنری قطر.

موزه هنر های اسلامی در دوحه از مکان هایی است که باید ببینید.این موزه که به شکل زیبایی طراحی شده کالکشن کم نظیری از نقاشی ،سنگکاری ،و همینطور آثار به جامانده از نسل های قدیم. موزه هنر های مدرن نیز در مرکز دوحه قرار دارد و دارای بیش از شش هزار اثر هنریست.

 

طبیعت قطرطبیعت قطر

 

8.جلوه های طبیعی قطر.

قطر با وجود اینکه کشوری کوچک است ویژگی های طبیعی جذابی از جمله تپه های شن و ماسه ،دریاچه و... است که بسیار چشم نواز هستند.

 

9.آب لوله کشی آشامیدنی.

با وجود اینکه قطر دارای تنوع کاملی از انواع نوشیدنی ها و همین طور بطری های آب است ولی آب لوله کشی آن نیز کاملا قابل شرب است.

 

10.تنوع مواد غذایی.

غذا های محلی قطر از کشور های مختلفی از جمله ایران ، آفریقای جنوبی و هند تاثیر گرفته است و غذا های دریایی تجربه ی بی نظیری رو به اقامتتون خواهد داد.

 

11.بهترین زمان اقامت در قطر.

مطمئنا بهترین زمانی که میتوان به قطر سفر کرد در در ماه های خنک سال و زمستان است یعمی حدودا از اواخر آذر تا اواسط اسفند که میانگین دما حدودا 22 درجه است.

طراحی سایت

12.گرما زدگی امکان پذیر است.

در صورتی که در ماه هایی غیر از زمستان به قطر سفر کنید امکان گرما زده شدن وجود دارد و باید مراقب باشید که خطر آن جدی است.

 

در نهایت قطر یکی از بهترین مکان هایی است که میتوانید در زمستان آینده سفر کنید والبته به خاطر داشته باشید که علاوه بر مطالبی که گفته شد این کشور شگفتی های بیشتری هم دارد که تجربه ای مثال نزدنی برای گردشگران به وجود می آورد

تور باکو

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

تور آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

.

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

بازگشایی مرز ارمنستان

ه گزارش آرمن پرس همچمنین اتاق بازرگانی ایران و ارمنستان در پی تمدید وضعیت شرایط اضطراری ویروس کرونا در کشور ارمنستان ، این شرایط دچار تغییراتی شد که معم ترین آن باز شدن مرز ارمنستان برای ورود اتباع خارجی است.

 

 

 

مرز نوردوز

 

به گزارش آرمن پرس، ۱۲ اوت هیئت دولت ارمنستان در جلسه امروز  خود یک بار دیگر اما با تغییراتی، وضعیت اضطراری دراین کشور را تمدید نمود. طبق پیشنهاد وزیر دادگستری ممنوعیت ورود اتباع خارجی به ارمنستان برداشته شد. دراین خصوص پیشبینی میشود، افرادی که وارد این کشور شده وفاقد سندی مبنی بر سلامت خود هستند، میباید۱۴روزدر محل اسکان خود درقرنطینه بمانند،و چنانچه طی این مدت تست ویروس کرونا داده و نتیجه منفی باشد، میتوانند از قرنطینه خارج شوند.

تغییرات دیگری نیز صورت گرفته که براساس آن ممنوعیت اجتماعات و اعتصابات برداشته شده،تنها باید با مجوز وبا رعایت کامل مسائل بهداشتی انجام گیرند. برگزاری مجالس خانوادگی وتفریحی در هوای آزاد ویا سالنهای سربسته با حفظ کلیه مسائل بهداشتی، و حداکثر ۴۰ شرکت کننده مجاز میباشد.

 

هنوز در مورد مرز زمینی ایران و ارمنستان  ( مرز نوردوز ) و تاریخ بازگشایی آن اطلاعاتی موجود نمیباشد و مخض دریافت خبر آرین وضعیت مرز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بروز رسانی :

ممنوعیت سفر هوایی برای اتباع خارجی به ارمنستان لغو شد، ولی مرزهای زمینی این کشور همچنان بسته است.

 

تیگران آوینیان، معاون نخست‌وزیر ارمنستان اضافه کرد: "هنوز امکان گرفتن ویزا در فرودگاه برقرار نشده و اتباع خارجی تنها می‌توانند با گرفتن ویزای الکترونیک از کنسولگری‌های ارمنستان سفر کنند. هدف از این کار کنترل و مدیریت بهتر تعداد مسافران ورودی است."

 

او درباره شرایط جدید قرنطینه هم گفت: "مسافران ورودی مختارند خودشان را قرنطینه کنند یا تست PCR بدهند و در صورت جواب منفی از قرنطینه خارج شوند."

 

بیسان گت در صورت بازگشایی مرز ارمنستان به زودی برنامه تور ارمنستان را اعلام خواهد نمود.

طراحی سایت



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول را بشناسید

تقسیم یا Taksim مرکز شهر بزرگ استانبول است. در این مطلب نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم را معرفی کنیم. اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

میدان تکسیم استانبول در نیمه غربی و سمت اروپایی شهر قرار داشته و جاذبه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفته‌اند. چه از نقطه نظر گردشگری و مکان‌های تاریخی و چه از دیدگاه تفریح و خرید، اطراف این میدان بهترین مکان به منظور اقامت به شمار می‌رود، در غیر این صورت در تور استانبول خود، به خاطر وسعت بسیار زیاد شهر، بیشتر وقت خود را در مسیرهای درون شهری تلف خواهید کرد!

طراحی سایت 

سئو سایت 

در مطلب بررسی مهمترین محله های استانبول دریافتیم اغلب آن‌ها در بخش اروپایی شهر و مخصوصا نزدیک به میدان Taksim قرار دارند. پس طبیعی است در صورت سفر به استانبول به دنبال نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم باشید. محله سلطان احمد استانبول که مهمترین مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر، از زمان روم باستان و سپس امپراطوری عثمانی، را در خود جای داده، در چند قدمی آن واقع شده است. در نتیجه شکی در اهمیت مجاورت با میدان تکسیم وجود ندارد.

 

از طرفی تکسیم را به عنوان قلب سیستم حمل و نقل عمومی شهر می‌شناسند. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی استانبول به این سو و آن سو بروید، هیچ مکانی بهتر از Taksim برای اقامت پیدا نخواهید کرد. پایانه اتوبوسرانی اصلی و ایستگاه متروی مرکزی در همینجا واقع شده و به سادگی می‌توانید به دیگر نقاط شهر، حتی نیمه شرقی و آسیایی استانبول آن سوی تنگه بسفر، بروید. این موضوع یکی دیگر از دلایل توصیه به اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم است.

 

هتل های نزدیک به میدان تکسیم

در ادامه به هتل هایی که در نزدیکی مرکز شهر بسیار بزرگ استانبول یعنی میدان تقسیم واقع شده‌اند اشاره خواهیم کرد. وب سایت بیسان گشت یک دایرکتوری جامع از هتل‌های استانبول ایجاد کرده که می‌توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر به آن مراجعه کنید. با کلیک روی نام هر یک از هتل‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، به صفحه اختصاصی آن در دایرکتوری ارسال می‌شوید. به این ترتیب می‌توانید تصاویر بیشتری از هتل مشاهده کرده و با امکانات آن به طور کامل آشنا شوید.

 

هتل تکسیم مترو پارک (چهار ستاره)

در صورت اقامت در این هتل، علاوه بر دسترسی به امکاناتی مناسب در ازای هزینه‌ای قابل قبول، تا میدان تقسیم کمتر از 100 متر فاصله خواهید داشت. اگر جزو توریست‌هایی هستید که در محل اقامت خود بند نشده و دائما، طی یک تور مسافرتی، در شهر به گشت و گذار می‌پردازید، هتل تکسیم مترو پارک برایتان یکی از بهترین گزینه‌ها و جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

این هتل دارای رستورانی مجزا است، هر چند با توجه به مجاورت به مرکز شهر و در نتیجه آن بی‌شمار رستوران باکیفیت، بود و نبودش اهمیتی پیدا نمی‌کند! در بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم تکسیم مترو پارک جزو معدود مواردی است که چشم‌اندازی رو به دریا از اتاق‌ها ارائه می‌کند. اگر خوش شانس بوده و در صورت وجود ظرفیت در چنین اتاق‌ها یا سوئیت‌هایی اقامت پیدا کنید، خاطره‌‌هایی به یادماندنی رقم خواهید زد.

 

هتل تکسیم لاین (چهار ستاره)

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم بوده و در وب سایت Booking از آن به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بزرگترین شهر ترکیه یاد شده است. اینجا با وجود قرارگیری در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها، دارای سالن ورزشی مجهز، سونا و حمام ترکی داخل مرکز اسپا است. به این ترتیب می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، انرژی از دست رفته خود را با شنا کردن یا دریافت ماساژ کسب کنید!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است، به همین دلیل به مهمترین مکان‌های دیدنی شهر و از طرفی سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی نزدیک دارید. البته یک سری نظرات منفی نیز درباره آن شنیده می‌شود. بهتر است نگاهی به سایر هتل‌ها و امکانات آ‌ن‌ها نیز انداخته و سپس تصمیم‌گیری کنید.

 

هتل مارمارا تکسیم (پنج ستاره)

اگر بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم به دنبال یک پنج ستاره لوکس هستید، مارمارا تکسیم را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار بدهید. با وجود بی‌شمار هتل در شهر استانبول، به انتخاب وب سایت Booking بزرگترین مرجع معرفی هتل‌های دنیا، اینجا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های بسیار مهم آن، که در تصویر زیر نیز به خوبی پیداست، داشتن چشم‌انداز به تنگه بسفر از اتاق‌های هتل مارمارا تکسیم است.

 

هتل مارمارا تکسیم - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

با بررسی نظرات بسیاری از گردشگرانی که پیشتر در این هتل اقامت پیدا کرد‌ه‌اند، به فوق‌العاده بودن آن پی بردیم. تعداد زیادی از گردشگران، هتل مارمارا تکسیم استانبول را بالاتر از حد انتظار خود خطاب کردند! هر آن چه یک توریست در طول سفرش نیاز دارد، در اینجا فراهم است. نه تنها به امکاناتی بی‌نظیر در حد بهترین پنج ستار‌ه‌ها دسترسی دارید، بلکه در بهترین قسمت شهر با دسترسی فوق‌العاده نیز ساکن شده‌اید. به این ترتیب، ترکیب بهترین دسترسی و امکانات تفریحی و رفاهی در مشتتان قرار دارد.

 

هتل کارتون (چهار ستاره)

یکی از جذابیت‌های این هتل، داشتن یک بار با چشم‌انداز پانورامیک است. به این ترتیب حین سرو انواع نوشیدنی در بار یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم به صورت 360 درجه‌ای شهر بزرگ استانبول را تماشا خواهید کرد. امکانات تفریحی خاصی توسط هتل کارتون ارائه نشده و مهمترین ویژگی آن را باید مجاورت با مرکز شهر دانست.

 

هتل کارتون استانبول

 

نباید از این هتل انتظار زیادی داشت. امکانات کل مجموعه و همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در حد عادی است. همین موضوع سبب شده برخی گردشگران در نظرات خود درباره آن در وب سایت‌های مختلف، دست به گله و شکایت بزنند. البته، افرادی خوش‌گذرانی که عادت به اقامت زیاد در هتل نداشته و بیشتر به گشت‌زنی در شهر می‌پردازند، هیچ مشکلی با هتل کارتون نخواهند داشت.

 

سایر نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

تعداد هتل‌‌های نزدیک به میدان تکسیم بسیار زیاد است، به همین دلیل در ادامه، به ذکر نام و تعداد ستاره آن‌ها بسنده خواهیم کرد. همانند موارد معرفی شده تا اینجا، مجددا با کلیک روی نام هر یک به صفحه مخصوص آن در دایرکتوری بیسان گشت ارسال خواهید شد. در اینجا می‌توانید عکس‌های هتل را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری درباره امکانات آن به دست بیاورید.

 

تهیه شده در: بیسان گشت



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

طراحی سایت

چرا داشتن سایت اهمیت دارد ؟

امروزه با توجه به روند صعودی که اینترنت و فضای مجازی به کسب و کار ها داده است همواره صاحبان کسب و کار در صدد هستند تا محصولات و خدمات خود را نه تنها از طریق روش های سنتی بلکه در فضای مجازی با داشتن وبسایت های اختصاصی برای کسب و کار به مشتریان خود عرضه نمایند و از رقبای خود جا نمانند . حال ان که داشتن وبسایت اختصاصی تنها کافی نمی باشد. باید سایت طراحی شده در جهت موتور های جستجو باشد تا در صفحه اول گوگل نمایش داده شود و بتواند تاثیر مثبتی در کسب و کار شما داشته باشد . بیسان وب همواره با طراحی وبسایت های ارزان و با دارا بودن معیار های سئو سایت ، سایت های با کیفیتی را به مشتریان خود ارایه می نماید . 

چرا بیسان وب :

شرکت بیسان وب زیر مجموعه گروه وب سایت های بیسان با داشتن تیمی کاملا مجرب با ایده های خلاق و فناوری های نوین در اجرای پروژه های خود بنا به نیاز مشتری ، همواره سایت های منحصر به فردی را به مشتریان خود ارایه می نماید . گفتنیست تیم بیسان وب با ارایه بالاترین کیفیت در تولید صفر تا صد پروژه اولویت مجموعه خود را در نظر داشتن رضایت مشتری قرار داده است و همواره در تلاش است تا با بکارگیری اطلاعات روز این حرفه بهترین پروژه را به مشتری خود ارایه نماید . با اطمینان می توان گفت بیسان وب جز برترین شرکت های طراحی سایت می باشد که کاملا به صورت حرفه ای و خلاقانه با در نظر گرفتن کامل نیاز مشتری ، طراحی سایت سایتی حرفه ای با معیار های موتور های جستجو گوگل به مشتریان خود ارایه می نماید تا مشتران بتوانند در رونق کسب و کار خود پیشرو باشند . 

سئو و بهینه سازی سایت:

اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که می خواهید کسب و کار خود را از طریق گوگل نیز معرفی کنید بی شک داشتن یک سایت کافی نیست چرا که سایت شما باید تمام اصول فنی در طراحی سایت و سئو سایت را داشته باشد . داشتن تکنیک های سثو در طراحی سایت از جمله نکات مهم و حیاتی برای رشد حرفه و کسب کار شماست . این که شما سایتی با محصولات کامل داشته باشید اما از گوگل ورودی دریافت نکنید در واقع سایتیست که فقط خودتان بازدید کننده آن هستید و تاثیر چندانی در رونق کسب کار شما نخواهد داشت . تیمی قوی که بتواند بعد از طراحی سایت آن را با معیار های بهینه سازی و افزایش رتبه گوگل به بازدید روزانه بالا برساند بی شک کمک شایانی در روند رشد کسب و کار شما خواهد داشت . تیم سئو و بهینه سازی سایت بیسان وب با بکارگیری جدیدترین نسخه های سئو گوگل در کمترین زمان سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار خواهد داد .

مشاوره رایگان قبل از عقد قرار داد :

بی شک نوع وبسایت شما انعکاسی از کسب و کار شماست . اگر سایت طراحی شده متقارن با نیاز های کسب و کار مشتری نباشد قطعا خسارات زیادی را به حرفه او وارد کرده و در نهایت منجر به طراحی سایت مجدد خواهد شد. بررسی همه جانبه برای شروع طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به یک مشاوره حرفه ای با تیمی حرفه ای دارد .مجموعه بیسان وب قبل از عقد قرار داد مشاوره کاملا رایگانی را بین مشتری و تیم برنامه نویس، طراح و بهینه سازی سایت ترتیب می دهد تا تیم بیسان وب بتوانند بهترین وبسایت را بنا به معیار های مشتری طراحی و ارایه نمایند . گفتنیت هر نوع کسب و کار نیاز به وب سایت با ایده های خاص خود دارد و به علاوه در طول پروژه نیز مشتریان می توانند از روند طراحی سایت خود مطلع باشند و در صورت نیاز در بین پروژه نیز جلساتی برای ادامه کار بین مشتری و تیم بیسان وب ترتیب داده میشود تا به بهتر شدن پروژه بینجامد . به علاوه بعد ازاتمام پروژه نیز به صورت کاملا رایگان آموزش های لازم برای کار با وبسایت طراحی شده به مشتری داده می شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل سه ستاره لارا پالاس آنتالیا

هتل لارا پالاس آنتالیا (Lara Palace Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که از آبشار دودن آنتالیا ۲.۶ و از مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا ۵.۳ کیلومتر فاصله دارد .

هتل لارا پالاس آنتالیا دارای 36 اتاق است. لارا پالاس انتظارات ما از یک هتل سه ستاره را به شدت بالا برده است! هتل لارا پالاس آنتالیا تاکید فراوانی روی ساعت ورود و خروج مسافران دارد، به همین دلیل باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. به عنوان نمونه، در صورت دیر رسیدن، تا فردا صبح قادر به تحویل گرفتن اتاق نخواهید بود.

 

 

در اتاق‌های هتل لارا پالاس آنتالیا دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم شده است. برخلاف انتظار از یک هتل سه ستاره، که معمولا فاقد رستوران هستند، در هتل لارا پالاس آنتالیا دو رستوران وجود دارد! از وجود کافی شاپی اختصاصی درون آن نباید غافل شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل که از شنیدنش با توجه به قرارگیری آن در دسته‌بندی سه ستاره‌ها تعجب خواهید کرد، وجود یک استخر سرباز است. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس است تا در صورت نیاز به هر چیزی، سریعا آن را برایتان فراهم کند. این امکانات، تجربه‌ای به یادماندنی برایتان طی تور آنتالیا رقم خواهند زد.

 

 

امکانات بی‌نظیر هتل لارا پالاس آنتالیا

 

 

هر اتاق هتل لارا پالاس آنتالیا دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود بوده و درونش یک میز وجود دارد. یک باغ هر چند کوچک داخل محیط هتل در نظر گرفته شده است. همانطور که از روی نام هتل حدس زده‌اید، فاصله بسیار کمی تا ساحل لارا یا همان لارا بیچ داشته و به صورت پیاده‌روی، تنها 6 دقیقه با آن فاصله خواهید داشت. فاصله تا پارک آبی آنتالیا حدود 5 کیلومتر است. هتل لارا پالاس آنتالیا یکی از هتل‌هایی است که سطح توقع ما از سه ستاره‌ها را شدیدا بالا برده است.

 

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل چهار ستاره ارمیر پالاس آنتالیا

هتل ارمیر پالاس آنتالیا (Armir Palace) یک هتل چهار ستاره در آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۱۶.۱ و از ساحل کنیالتی ۲۱.۰ کیلومتر فاصله دارد .

هتل آرمیر پالاس آنتالیا در منطقه بلدیبی واقع شده و از پارک ساحلی بلدیبی حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. امکانات متنوعی به مهمانان این هتل ارائه می‌شود.

به عنوان نمونه‌ای از امکانات ارائه شده به مهمانان هتل آرمیر پالاس آنتالیا باید به منطقه ساحلی خصوصی، استخر سرباز فصلی، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. به لطف وجود این مرکز تناسب اندام، برای دور نماندن از برنامه ورزشی خود طی تور آنتالیا نیازی به جستجو برای یک باشگاه ورزشی به دور از محل اقامت خود نیست. یکی از جذابیت‌های هتل آرمیر پالاس آنتالیا وجود یک باغ زیبا است. برای افرادی که به صورت خانوادگی در این هتل اقامت دارند، وجود یک زمین بازی مخصوص کودکان یک مزیت مهم محسوب می‌شود. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و نیازهای شما را برطرف می‌کند.تور زمینی باکو 

 

دیگر امکانات هتل آرمیر پالاس آنتالیا

تور گرجستان

 

هر اتاق هتل آرمیر پالاس آنتالیا از سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود بهره می‌برد. از بالکن می‌توان چشم‌اندازی رو به کوه داشت. در برخی اتاق‌ها، چشم‌اندازی به دریا وجود دارد. هر اتاق دارای جا رختی و تلویزیون‌ است. بعد از صرف صبحانه، می‌توانید برای دیگر وعده‌های غذایی، از منوی متنوع رستوران داخل هتل آرمیر پالاس آنتالیا استفاده کنید.

 

تور دبی

تور وان 

بر اساس تجربه مسافران هتل آرمیر پالاس آنتالیا یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توان در اطراف آن انجام داد دوچرخه‌سواری است. فاصله از فرودگاه آنتالیا حدود 50 کیلومتر است، به همین دلیل دسترسی راحت و سریعی از فرودگاه به محل اقامت خود ندارید. تفرجگاه ساحلی کمر نیز حدودا 14 کیلومتر آن طرف‌تر واقع شده است. برای تماشای آکواریوم آنتالیا می‌بایست مسافتی حدودا 20 کیلومتری طی کنید. فاصله تا موزه آنتالیا نیز همین میزان است.

تور استانبول

تور باکو

 

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول را بشناسید

 

تقسیم یا Taksim مرکز شهر بزرگ استانبول است. در این مطلب نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم را معرفی کنیم. اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم توصیه می‌شود.

 

 

 

میدان تکسیم استانبول در نیمه غربی و سمت اروپایی شهر قرار داشته و جاذبه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفته‌اند. چه از نقطه نظر گردشگری و مکان‌های تاریخی و چه از دیدگاه تفریح و خرید، اطراف این میدان بهترین مکان به منظور اقامت به شمار می‌رود، در غیر این صورت در تور استانبول خود، به خاطر وسعت بسیار زیاد شهر، بیشتر وقت خود را در مسیرهای درون شهری تلف خواهید کرد!

 

در مطلب بررسی مهمترین محله های استانبول دریافتیم اغلب آن‌ها در بخش اروپایی شهر و مخصوصا نزدیک به میدان Taksim قرار دارند. پس طبیعی است در صورت سفر به استانبول به دنبال نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم باشید. محله سلطان احمد استانبول که مهمترین مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر، از زمان روم باستان و سپس امپراطوری عثمانی، را در خود جای داده، در چند قدمی آن واقع شده است. در نتیجه شکی در اهمیت مجاورت با میدان تکسیم وجود ندارد.

 

از طرفی تکسیم را به عنوان قلب سیستم حمل و نقل عمومی شهر می‌شناسند. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی استانبول به این سو و آن سو بروید، هیچ مکانی بهتر از Taksim برای اقامت پیدا نخواهید کرد. پایانه اتوبوسرانی اصلی و ایستگاه متروی مرکزی در همینجا واقع شده و به سادگی می‌توانید به دیگر نقاط شهر، حتی نیمه شرقی و آسیایی استانبول آن سوی تنگه بسفر، بروید. این موضوع یکی دیگر از دلایل توصیه به اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم است.

تور وان 

هتل های نزدیک به میدان تکسیم

در ادامه به هتل هایی که در نزدیکی مرکز شهر بسیار بزرگ استانبول یعنی میدان تقسیم واقع شده‌اند اشاره خواهیم کرد. وب سایت بیسان گشت یک دایرکتوری جامع از هتل‌های استانبول ایجاد کرده که می‌توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر به آن مراجعه کنید. با کلیک روی نام هر یک از هتل‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، به صفحه اختصاصی آن در دایرکتوری ارسال می‌شوید. به این ترتیب می‌توانید تصاویر بیشتری از هتل مشاهده کرده و با امکانات آن به طور کامل آشنا شوید.

 

هتل تکسیم مترو پارک (چهار ستاره)

در صورت اقامت در این هتل، علاوه بر دسترسی به امکاناتی مناسب در ازای هزینه‌ای قابل قبول، تا میدان تقسیم کمتر از 100 متر فاصله خواهید داشت. اگر جزو توریست‌هایی هستید که در محل اقامت خود بند نشده و دائما، طی یک تور مسافرتی، در شهر به گشت و گذار می‌پردازید، هتل تکسیم مترو پارک برایتان یکی از بهترین گزینه‌ها و جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

این هتل دارای رستورانی مجزا است، هر چند با توجه به مجاورت به مرکز شهر و در نتیجه آن بی‌شمار رستوران باکیفیت، بود و نبودش اهمیتی پیدا نمی‌کند! در بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم تکسیم مترو پارک جزو معدود مواردی است که چشم‌اندازی رو به دریا از اتاق‌ها ارائه می‌کند. اگر خوش شانس بوده و در صورت وجود ظرفیت در چنین اتاق‌ها یا سوئیت‌هایی اقامت پیدا کنید، خاطره‌‌هایی به یادماندنی رقم خواهید زد.

 

هتل تکسیم لاین (چهار ستاره)

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم بوده و در وب سایت Booking از آن به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بزرگترین شهر ترکیه یاد شده است. اینجا با وجود قرارگیری در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها، دارای سالن ورزشی مجهز، سونا و حمام ترکی داخل مرکز اسپا است. به این ترتیب می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، انرژی از دست رفته خود را با شنا کردن یا دریافت ماساژ کسب کنید!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است، به همین دلیل به مهمترین مکان‌های دیدنی شهر و از طرفی سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی نزدیک دارید. البته یک سری نظرات منفی نیز درباره آن شنیده می‌شود. بهتر است نگاهی به سایر هتل‌ها و امکانات آ‌ن‌ها نیز انداخته و سپس تصمیم‌گیری کنید.

 

هتل مارمارا تکسیم (پنج ستاره)

اگر بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم به دنبال یک پنج ستاره لوکس هستید، مارمارا تکسیم را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار بدهید. با وجود بی‌شمار هتل در شهر استانبول، به انتخاب وب سایت Booking بزرگترین مرجع معرفی هتل‌های دنیا، اینجا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های بسیار مهم آن، که در تصویر زیر نیز به خوبی پیداست، داشتن چشم‌انداز به تنگه بسفر از اتاق‌های هتل مارمارا تکسیم است.

 

هتل مارمارا تکسیم - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

با بررسی نظرات بسیاری از گردشگرانی که پیشتر در این هتل اقامت پیدا کرد‌ه‌اند، به فوق‌العاده بودن آن پی بردیم. تعداد زیادی از گردشگران، هتل مارمارا تکسیم استانبول را بالاتر از حد انتظار خود خطاب کردند! هر آن چه یک توریست در طول سفرش نیاز دارد، در اینجا فراهم است. نه تنها به امکاناتی بی‌نظیر در حد بهترین پنج ستار‌ه‌ها دسترسی دارید، بلکه در بهترین قسمت شهر با دسترسی فوق‌العاده نیز ساکن شده‌اید. به این ترتیب، ترکیب بهترین دسترسی و امکانات تفریحی و رفاهی در مشتتان قرار دارد.

 

هتل کارتون (چهار ستاره)

یکی از جذابیت‌های این هتل، داشتن یک بار با چشم‌انداز پانورامیک است. به این ترتیب حین سرو انواع نوشیدنی در بار یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم به صورت 360 درجه‌ای شهر بزرگ استانبول را تماشا خواهید کرد. امکانات تفریحی خاصی توسط هتل کارتون ارائه نشده و مهمترین ویژگی آن را باید مجاورت با مرکز شهر دانست.

 

هتل کارتون استانبول

 

نباید از این هتل انتظار زیادی داشت. امکانات کل مجموعه و همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در حد عادی است. همین موضوع سبب شده برخی گردشگران در نظرات خود درباره آن در وب سایت‌های مختلف، دست به گله و شکایت بزنند. البته، افرادی خوش‌گذرانی که عادت به اقامت زیاد در هتل نداشته و بیشتر به گشت‌زنی در شهر می‌پردازند، هیچ مشکلی با هتل کارتون نخواهند داشت.

 

سایر نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

تعداد هتل‌‌های نزدیک به میدان تکسیم بسیار زیاد است، به همین دلیل در ادامه، به ذکر نام و تعداد ستاره آن‌ها بسنده خواهیم کرد. همانند موارد معرفی شده تا اینجا، مجددا با کلیک روی نام هر یک به صفحه مخصوص آن در دایرکتوری بیسان گشت ارسال خواهید شد. در اینجا می‌توانید عکس‌های هتل را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری درباره امکانات آن به دست بیاورید.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا هتل هالدی وان هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره آیدین بی کویین پالاس آنتالیا

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا (Aydinbey Queens Palace Hoel Antalya ) یک هتل پنج ستاره در منطقه بلک آنتالیا در کشور ترکیه است که از تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) ۱.۴ و از آناتولیا بازار آنتالیا ۱۰.۷ کیلومتر فاصله دارد .

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا در ساحل بلک واقع شده و دارای یک استخر سرباز است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان برای مهمانان هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا فراهم است.

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

همانطور که از یک رستوران پنج ستاره واقع در آنتالیا انتظار می‌رود، هتل آیدین بی کویین پالاس دارای رستورانی اختصاصی است. یکی از مزیت‌های این هتل نسبت به دیگر پنج ستاره‌ها مجاورت با ساحل و مخصوصا داشتن ساحلی اختصاصی است. به همین دلیل برای رفتن به ساحل، در واقع احتیاجی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت! این موضوع از نظر مهمانان هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا مزیتی فوق‌العاده محسوب می‌شود. به این ترتیب طی تور آنتالیا شما، هزینه و مخصوصا زمان زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. گفتنی است علاوه بر ساحل اختصاصی و استخر سرباز، یک استخر سرپوشیده نیز در این محل وجود دارد.

تور گرجستان

 

تور زمینی باکو 

تور باکو

تور دبی

 

از هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا بیشتر بدانید

 

 

هر اتاق دارای یک تلویزیون مسطح است. علاوه بر آن، امکانات کافی دیگری در هر اتاق، در حد و اندازه یک هتل پنج ستاره، وجود دارند. این موضوع اقامت شما در هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا را به یادماندنی خواهد کرد. از نظر دسترسی، این هتل فوق‌العاده است. در صورت خسته شدن از شنا در ساحل بلک و همچنین استخر سرباز و سرپوشیده هتل آیدین بی کویین پالاس، می‌توانید با طی مسافتی کمتر از 2 کیلومتر خود را به پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها رسانده و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. باغ تلرانس حدود 2.5 کیلومتر آن طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. مسافت بین فرودگاه آنتالیا تا این هتل 25 کیلومتر است. فاصله سایر مکان‌های دیدنی از آیدین بی کویین پالاس زیاد است. به عنوان نمونه، برج ساعت، موزه آنتالیا و دروازه هادریان، همگی بیشتر از 25 کیلومتر تا هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا فاصله دارند.

تور استانبول

تور وان 

تور زمینی استانبول 



:: برچسب‌ها: تور انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل چهار ستاره مونا رزا بیچ آنتالیا

هتل مونا رزا بیچ آنتالیا (Monna Roza Beach Hotel) یک هتل چهار ستاره در منطقه کمر - گوینوک آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۸.۱ و از پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۱۳.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل مونا رزا بیچ آنتالیا درآنتالیا تور آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار گرفته و امکانات فراوانی دارد. به عنوان نمونه می‌توان به وجود یک باغ، یک مرکز تناسب اندام، یک بار اختصاصی و یک لانج اشتراکی برای تمامی مسافران اشاره کرد.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا هتل هالدی وان هتل گرانادا لاکچری 

بخش پذیرش و اطلاعات هتل مونا رزا بیچ آنتالیا به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و به لطف وجود یک رستوران در آن، برای سرو غذا نیازی به بیرون رفتن از محل اقامت خود نخواهید داشت. وجود یک پارک آبی و یک استخر سرباز هتل مونا رزا بیچ آنتالیا را تبدیل به مکانی اید‌ه‌آل برای اقامت می‌کنند. در اینجا یک حمام استانبولی نیز وجود دارد. یک باشگاه سرگرم‌کننده برای کودکان در نظر گرفته شده و هر بعد از ظهر، برنامه‌هایی مفرح برگزار می‌شوند.

 

 

امکانات بی‌نظیر هتل مونا رزا بیچ آنتالیا

 

 

هر اتاق دارای یک کمد، حمامی مجهز با وسایل مختلف همچون سشوار، تلویزیون مسطح و سیستم تهویه مطبوع مجزا است. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. در صورت تمایل به اقامت در اتاق‌های دارای بالکن می‌توانید موضوع را با آژانس مسافرتی بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان، در زمان رزرو اتاقی برای شما در هتل مونا رزا بیچ آنتالیا این درخواست را نیز لحاظ کنند. گفتنی است یک حمام اشتراکی نیز وجود دارد.

 

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

 

هر روز صبحانه را در هتل تناول کرده و سپس تفریح و گشت و گذارتان را آغاز کنید. در اینجا یک زمین بازی تعبیه شده است. اجرای بازی‌هایی همچون پینگ پنگ، دارت و حتی اسکواش در این زمین بازی امکان‌پذیر است. با این حال، مسافران، زمین بازی هتل مونا رزا بیچ آنتالیا را بیشتر برای دوچرخه‌ سواری دوست دارند. پارک و ساحل مون لایت از اینجا 10 کیلومتر فاصله دارد. تا تفرجگاه ساحلی کمر نیز همین میزان فاصله وجود دارد. مسافت تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر است. البته این موضوع مشکلی ایجاد نمی‌کند، چرا که هتل، سرویس رفت و برگشت تا فرودگاه را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

زمان شروع مجدد پرواز تهران استانبول مشخص شد

پرواز تهران استانبول تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا متوقف شد، اما به زودی از سر گرفته خواهد شد. به تازگی تاریخی برای از شروع پروازها به ترکیه اعلام شده است.

اگر به خاطر شیوع ویروس کرونا موفق به سفر به تور استانبول طی چند ماه اخیر نشده‌اید، خبر خوبی برایتان داریم؛ بر اساس اخبار جدید، پرواز تهران استانبول از روز سی و یکم تیر ماه از سر گرفته خواهد شد. این پرواز دو طرفه بوده و به دست یک ایرلاین ایرانی و همچنین یک خط هوایی ترک صورت می‌گیرد. پیشتر برای بازگشایی مرز هوایی ترکیه با ایران زمان دیگر اعلام شده بود، اما در این تاریخ، اتفاقی رخ نداد.

تور وان 

از ابتدای اسفند ماه سال 1398، ترکیه مرزهای هوایی خود را برای مقابله با کروناویروس بست. این کشور دیرتر از بقیه با پاندمی ویروس نام برده مواجه شد، اما به شدت از آن ضربه خورد، به طوری که برای مدتی از نظر تعداد مبتلایان در فهرست ده کشور به شدت درگیر قرار داشت. گفتنی است موافقت با شروع مجدد پرواز تهران استانبول بعد از سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به ترکیه رخ داد. ایشان همراه هیئتی از مقامات ارشد صنعت هوایی کشورمان به ترکیه سفر کرده بود.

تور دبی

تور آنتالیا

طی این مدت، اگر تمایل به سفر به مهمترین شهر ترکیه، استانبول، داشتید، می‌بایست چیزی بین ده الی چهارده میلیون تومان هزینه می‌کردید، چرا که پرواز مستقیمی وجود نداشت و باید از دوحه راهی این شهر می‌شدید. از طرفی پروازها یک طرفه بود و بعد از رسیدن به ترکیه راهی برای برگشت نداشتید. این موضوع سبب شده تنها افراد دارای ملک یا کسب و کاری مهم در کشور همسایه‌مان به آن مسافرت کنند.تور زمینی باکو

تور گرجستان

قیمت بلیت پرواز ایرلاین ایرانی برای تهران به استانبول در روز سی و یکم تیر ماه از هم‌اکنون مشخص شده است. این قیمت اکنون حدود 1.5 میلیون تومان است. در صورت خرید پروازی از ایرلاین ترک باید بین 2 الی 3.5 میلیون تومان (فقط یک طرفه) پرداخت کنید.

تور باکو

شروع به کار پرواز تهران استانبول دیرتر از بقیه!

خبر بازگشایی مرزهای ترکیه برای همه کشورها به جز ایران چند روز پیش جنجالی شد! مرزهای زمینی، آبی و هوایی ترکیه به روی کشورهای دیگر باز شده و شهروندان می‌توانند وارد یا خارج شوند. البته در این بین، ایران استثنا است و محدودیت‌ها برای تردد به کشورمان همچنان وجود دارد. می‌توان دلیل آن را در افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس در ایران طی چند هفته اخیر دنبال کرد.

البته بازگشایی مرز بازرگان برای ترددهای تجاری بین ایران و ترکیه خوشبختانه دو هفته پیش رخ داد و سبب رونق تجارت خفته ایران طی دوران شیوع کروناویروس شد. با این حال مسافران عادی، برای سفر تفریحی یا حتی کاری به شهرهای ترکیه از جمله استانبول، باید بیشتر منتظر بمانند.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Avsallar Hotel Alanya) یک هتل پنج ستاره در منطقه بلک آنتالیا در کشور ترکیه است که از مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۲۷.۰ و از معبد آپولو سیده آنتالیا ۴۲.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا همانطور که از نامش پیداست، اقامتی لوکس و خاص را برایتان رقم خواهد شد. هتل گرانادا لاکچری آنتالیا در کناره‌ای اختصاصی از دریا قرار گرفته و وب سایت Bookin از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا نام برده است. علاوه بر دسترسی به ساحل اختصاصی، هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تا یک ساحل عمومی نیز کمتر از پانزده دقیقه‌ پیاده‌روی فاصله دارد. طبق انتظار از پنج ستاره‌ای در این سطح، یک هتل اولترا آل-اینکلوسیو محسوب می‌شود.

 

 

در سرتاسر مجموعه و در قسمت‌های روباز، مبلمان راحتی به همراه میز پیدا می‌کنید. آن‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب هستند. هتل گرانادا لاکچری آنتالیا دارای یک باغ بوده و از تراس آن قادر به تماشای محیط اطراف خواهید بود. ساحل اختصاصی، متشکل از یک اسکله با تعداد زیادی نیمکت و سایه‌بان است.

 

 

سیستم تهویه مطبوع داخل هر اتاق هتل گرانادا لاکچری آنتالیا منحصربه‌فرد و مجزا از بقیه است. تلویزیون‌ها ماهواره‌ای بوده و دسترسی به کانال‌های تلویزیونی کشورهای سراسر دنیا فراهم است. البته با در نظر گرفتن امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه، بعید می‌دانیم در تور آنتالیا خود فرصتی برای تماشای تلویزیون داشته باشید! به لطف وجود کتری برقی، همیشه برای دم کردن چای آب جوش خواهید داشت. نیازی به همراه بردن لوازم آرایشی بهداشتی نظیر سشوار نیست، چرا که آن‌ها به صورت پیش‌فرض داخل حمام‌ها وجود دارند. اگر اهل مطالعه کتاب بوده یا لپ تاپ همراه آورده‌اید، از میز و صندلی داخل اتاقتان زیاد استفاده خواهید کرد.

 

 

رستوران هتل گرانادا لاکچری آنتالیا برای صبحانه، ناهار و شام سلف سرویس است. تعدادی بار و یک اسنک بار نیز در مجموعه وحود دارد. برای سرو نوشیدنی یا خوردن میان وعده در طول روز به آن‌ها مراجعه کنید. متاسفانه در این هتل خبری از کافی شاپ نیست. رستوران گرانادا لاکچری یکی از بهترین‌ها بوده و تعریف و تمجیدهای زیادی درباره آن شنیده‌ایم. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. گفتنی است غذاهای طبخ شده به فرهنگ یا کشور خاصی تعلق نداشته و بین المللی هستند.

 

 

تفریح و سرگرمی در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

 

 

هر روز کلاس‌های ایروبیک و یوگا زیر نظر یک سری مربی برگزار می‌شوند. هتل دارای تیمی اختصاصی به منظور برگزاری برنامه‌ها و موزیک زنده است. داشتن ساحل اختصاصی شرایط را برای برپایی ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی نظیر غواصی، اسکی روی آب و موج سواری فراهم کرده است. البته برای شرکت در این دسته فعالیت‌ها باید مبلغی جدا از هزینه‌ای که برای تور آنتالیا پرداخت کرده‌اید، بپردازید. تنیس و دارت دیگر تفریح‌های شما خواهند بود. از جمله کاستی‌های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا در مقایسه با لوکس‌ترین پنج ستاره‌های این شهر ساحلی، نبود زمین تنیس، سالن بولینگ و اتاق بیلیارد محسوب می‌شود. همه انرژی خود را در طول روز تخلیه نکرده و بخشی از آن را برای نایت کلاب، جایی که دی جی موزیک زنده پخش می‌کند، نگه دارید.

 

 

یک زمین بازی مخصوص کودکان تعبیه شده است. این زمین روباز بوده و وسایل بازی متعددی درونش وجود دارد. داخل اتاق‌ها، از طریق پخش برنامه کودک قادر به سرگرم کردن آن‌ها خواهید بود. در صورتی که نوزادی همراه داشته باشید، در همان ابتدای ورود به هتل گرانادا لاکچری آنتالیا یک کالسکه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل 

 

استخرهای روباز هتل گرانادا لاکچری آنتالیا فصلی بوده و به همین دلیل حتی در زمستان نیز می‌توان در آن‌ها شنا کرد. یکی از بارهای مجموعه در کنار استخر روباز قرار دارد تا بعد از شنا کردن، همزمان با دراز کشیدن روی نیمکت قادر به میل کردن یک نوشیدنی باشید. وجود یک پارک آبی کوچک با تعدادی سرسره آبی، نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز بسیار لذت‌‌بخش است. وجود مرکز اسپا و استخرهای سرپوشیده برای چنین هتلی بدیهی است. مرکز اسپا از سونا، جکوزی، استخر آب گرم و حمام تشکیل می‌شود. استفاده از جکوزی و دریافت ماساژ منوط به پرداخت هزینه است.

 

ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا 

در قسمت‌های عمومی هتل نظیر لابی و اینترنت بدون سیم دسترسی دارید. به طور کاملا تعجبی و دور از انتظار از یک هتل پنج ستاره، داخل اتاق‌ها وای فای به سختی قابل اتصال است. در هر صورت برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه نیست. حتی پارکینگ هتل گرانادا لاکچری آنتالیا نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این پارکینگ مسقف و کاملا ایمن بوده و استفاده از آن نیازی به رزرو از قبل ندارد. در صورت کرایه کردن خودرو به کمک متصدیان بخش پذیرش به منظور رفت و آمد راحت بین هتل و مرکز شهر، می‌توانید آن را در این پارکینگ، نزدیک به خود، نگهداری کنید.

هتل هالدی وان

همانند سایر پنج ستار‌ه‌های شهرهای ساحلی ترکیه، در گرانادا لاکچری نیز یک فروشگاه در دل هتل وجود دارد. در صورتی که به منظور خرید سوغاتی، فرصت کافی برای رفتن به مراکز خرید واقع در مرکز شهر پیدا نکردید، به فروشگاه کادویی داخل هتل سر بزنید. گفتنی است امکاناتی رفاهی مخصوص افراد دارای معلولیت‌های جسمانی در نظر گرفته شده است. در نهایت به توانایی کارمندان هتل برای صحبت به زبان‌های انگلیسی و آلمانی علاوه بر ترکی باید اشاره کرد. در مقایسه با کارمندان سایر هتل‌ها، آن‌ها تسلط بالایی روی زبان انگلیسی دارند. این موضوع برقراری تعامل با پرسنل را ساده می‌کند.

 هتل گرانادا لاکچری آنتالیا 

 

دور از انتظار نیست که توریست‌ها نظرات مثبتی درباره هتل گرانادا لاکچری آنتالیا داشته باشند. همه چیز در اینجا در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. به عنوان نمونه در هتل‌های دیگر، با وجود ادعای مجموعه، یک یا دو کارمند آن هم به سختی به انگلیسی صحبت می‌کنند، اما در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا همه به این زبان تسلط دارند. کیفیت و تنوع غذاهای رستوران مورد توجه قرار گرفته و رضایت توریست‌ها به دست آمده است. تک تک امکانات هتل مورد تایید قرار گرفته در بررسی نظرات بی‌شمار توریستی که تا امروز در این هتل اقامت داشته‌اند، به نکته منفی درباره آن برخورد نکردیم.تور استانبول

تور وان 

 



:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

برترین هتل های وان  

معرفی هتل چهار ستاره هالدی وان

هتل هالدی وان (haldi otel) یک هتل چهار ستاره در وان در کشور ترکیه است که از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا ۱.۶ و از مسجد یولو کامی وان ۳.۳ کیلومتر فاصله دارد .

اگر به دنبال یک هتل مخصوص اقامتی خانوادگی هستید، کمتر گزینه‌ای به خوبی هالدی وان پیدا خواهید کرد. هتل هالدی وان در مجموع دارای 80 اتاق بوده و امکانات آن از یک چهار ستاره معمولی به مراتب بالاتر است. از جمله سرویس‌های رایگان ولی بسیار کاربردی آن باید به پارکینگ و اینترنت وای فای اشاره کرد. اگر تصمیم به سفر با خودرو شخصی به ترکیه گرفتید، باید بدانید مجموعه اجازه می‌دهد اتومبیل خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافی در مکانی امن و کاملا نزدیک به خود نگهداری کنید. این موضوع برای افرادی که به کرایه کردن خودرو فکر می‌کنند نیز خوشحال‌کننده است.

 

 

دسترسی به اینترنت وای فای توسط هتل هالدی وان به صورت رایگان برای مسافران فراهم شده است. پیشنهاد می‌کنیم از مجاورت با رستوران بسیار محبوب Mahall City که در چند قدمی این هتل قرار دارد استفاده کرده و حداقل یک وعده غذایی در آن نوش جان کنید. متاسفانه هتل فاقد رستوران اختصاصی است، اما این موضوع هرگز دردسرساز نخواهد شد. به لطف موقعیت مکانی بسیار خوب هتل هالدی وان در چند قدمی محل اقامتتان به چند رستوران بسیار خوب دسترسی دارید. این موضوع درباره بارهای اطراف هتل و امکان سرو انواع نوشیدنی در هر ساعت دلخواه نیز صدق می‌کند.

 

 

کمی بیشتر درباره هتل هالدی وان

 

 

برای هر اتاق یک مینی بار در نظر گرفته شده و سیستم تهویه مطبوع مجزا است. به همین دلیل بدون توجه به فصلی که طی آن به تور وان سفر می‌کنید، همیشه دمای اتاقتان مناسب باقی می‌ماند. اگر لوازم گران قیمتی همراه دارید آن را به صندوق امانات سپرده یا در گاوصندوق کوچک داخل اتاقتان نگهداری کنید. وجود یخچال داخل اتاق‌های هتلی در این سطح طبیعی است. ابعاد برخی اتاق‌ها به اندازه‌ای است که فضای کافی برای ایجاد محیطی به منظور نشستن، متشکل از تعدادی مبلمان راحتی، وجود دارد.

 

تور باکو

تور آنتالیا

اما توریست‌ها چه نظری درباره هتل هالدی وان دارند؟ آیا بر اساس تجربه آن‌ها اقامت در این هتل پیشنهاد می‌شود؟ موقعیت خوب، صبحانه بسیار خوشمزه، کارکنان حرفه‌ای و دارای رفتار دوستانه و امکانات اتاق‌ها سبب شده برخی از گردشگران در نظرات خود، این هتل را بی‌نظیر و مثال‌زدنی خطاب کنند. نکته اینجاست هالدی، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر وان برای توریست‌های ایرانی محسوب شده و توریست‌های زیادی از کشورمان بدون تلاش برای امتحان کردن سایر هتل‌ها، همیشه در تور وان خود در آن‌جا اقامت پیدا می‌کنند. یکی از گله‌هایی که تعدادی از مسافران درباره این هتل مطرح کردند، شلوغ بودن نسبی محیط اطراف محسوب می‌شود. البته میزان سر و صدا به اندازه‌ای آزاردهنده نیست.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

 

برای افراد دوست‌دار خرید، مجاورت هتل هالدی وان با تعدادی مرکز خرید یک مزیت محسوب می‌شود. فاصله تا برخی از آن‌ها به اندازه‌ای است که برای رسیدن، حتی برای بازگشت با دست پر بعد از خرید کردن، نیازی به تاکسی نخواهید داشت. روی هم رفته، داشتن موقعیت مکانی خوب را باید از جمله مهمترین مزیت‌های این هتل نام برد.تور گرجستان تور دبی تور استانبول تور زمینی باکو رزرو هتل در باکو



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا (Orange County Resort Hotel Kemer) یک هتل پنج ستاره در منطقه کمر آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۱.۴ و از پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۹.۵ کیلومتر فاصله دارد .

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا به سبک معماری سازه‌های آمستردام در قرن شانزدهم طراحی شده است، به همین دلیل علاوه بر امکانات فراوان، ظاهر خاصی نیز دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل اورنج کانتی آنتالیا داشتن ساحل اختصاصی است.

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

اگرچه در هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا به ساحل اختصاصی دسترسی دارید، اما در حالت عادی برای آب تنی می‌توانید از یکی از 3 استخر سرباز یا 1 استخر سرپوشیده آن استفاده کنید. تفرجگاه ساحلی کمر نیز در فاصله کمی از شما قرار دارد. سرو انواع غذاهای هلندی یکی از ویژگی‌های خاص رستوران‌های این هتل به شمار می‌رود. علاوه بر ساحل اختصاصی هتل، در اطراف استخرهای آن نیز هر روز برنامه‌هایی مفرح اجرا شده یا انیمیشن‌هایی جذاب پخش می‌شوند. برای آن دسته از افرادی که به صورت خانوادگی و همراه با افرادی کم سن و سال به تور آنتالیا رفته‌اند، امکاناتی ویژه در نظر گرفته شده است. می‌توان در مینی کلاب هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا مجهز به استخرهای کم عمق و دارای سرسره‌های آبی، کودکان را سرگرم کرد.تور وان 

 

 

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا را بیشتر بشناسید

 

 

بخش آب درمانی هتل به شکل قلعه طراحی شده و به همین دلیل از نظر روانی، تاثیر خاصی روی مهمانانی که در حال استفاده از خدمات این بخش هستند خواهد گذاشت. در این قسمت از هتل یک حمام ترکی و چندین اتاق ماساژ در نظر گرفته شده است. همچنین دو مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد. به همین دلیل افرادی که به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ورزش بدنسازی را دنبال می‌کنند، طی چند روز یا شاید چند هفته اقامت خود در هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا از برنامه ورزش‌شان عقب نمانده و دچار مشکل کاهش قدرت و حجم عصلات نخواهند شد.

تور استانبول

تور دبی

 

افرادی که به صورت خانوادگی همراه با نوزاد در هتل اورنج کانتی ریزورت اقامت دارند، می‌توانند برای گردش در محیط هتل یا خروج از آن برای رفتن به مرکز شهر و سایر مکان‌های دیدنی مهم آنتالیا، از خدمت نگهداری کودک استفاده کنند. البته این سرویس نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه است.

 

 

بعد از خوردن صبحانه، ناهار و شام را از بین غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی موجود انتخاب خواهید کرد. در برخی رستوران‌های هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا غذا به صورت سلف سرویس و در برخی دیگر به صورت عادی در ظرف‌های آماده ارائه می‌شوند. بد نیست بدانید علاوه بر تعدد رستوران‌های این هتل،‌ از تعداد بسیار زیاد بارهای هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا نیز متعجب خواهید شد؛ در اینجا 10 بار اختصاصی وجود دارد‌! به همین دلیل می‌توانید بعد از ورزش در یکی از دو سالن بدنسازی هتل، با خوردن یک وعده غذایی مملو از پروتئین، به رشد عضلات خود کمک کنید. به این ترتیب سفر چند روزه یا شاید چند هفته‌ای شما به آنتالیا نه تنها به افت بدن منجر نخواهد شد، بلکه در مقایسه با روزهای عادی، عضله‌سازی بهتری نیز خواهید داشت!

تور گرجستان

 

از اتاق‌های این هتل به محوطه مجموعه، خلیج آنتالیا و کوه‌های تاروس چشم‌اندازی زیبا وجود دارد. همانطور که از یک پنج ستاره در آنتالیا انتظار می‌رود، اتاق‌های اورنج کانتی ریزورت نیز مملو از امکانات است تا مسافران اقامتی آسوده و بدون دردسر داشته باشند. اگرچه این هتل دارای ساحل اختصاصی است، اما تا تفرجگاه ساحلی کمر حدود 2 کیلومتر فاصله دارد، به همین دلیل هر روز می‌توانید بین محل اقامت خود و این تفرجگاه زیبا رفت و آمد کنید. فاصله تا پارک و ساحل مون لایت نیز همین میزان است. در صورت تمایل به رفتن به پارک ساحلی بلدیبی باید مسافتی به مراتب بیشتر، حدود 15 کیلومتر، را طی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Hotel) یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که از مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا ۰.۹ و از مرکز خرید میرا آنتالیا ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد .

هتل میراکل ریزورت آنتالیا در کناره رودخانه قرار گرفته و از این لحاظ منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. همانطور که از یک پنج ستاره آنتالیا انتظار می‌رود، هتل میراکل ریزورت دارای یک استخر سرباز و استخر سرپوشیده است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا علاوه بر داشتن استخرهای سرپوشیده و سرباز، از یک ساحل اختصاصی نیز بهره می‌برد. در اینجا، سایبان‌ها و نیمکت‌های متعددی پیدا خواهید کرد. به عبارتی ساحل اختصاصی هتل دارای امکانات کافی است. به این ترتیب، هر آن چه برای داشتن اقامتی مفرح و به یاد ماندنی طی تور آنتالیا خود نیاز دارید، در هتل میراکل ریزورت در اختیارتان قرار دارد. به عنوان سایر امکانات مهم آن باید به وجود یک حمام ترکی و همچنین سونا اشاره کرد. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان در قسمت‌های عمومی هتل فراهم شده است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا را بیشتر بشناسید

اتاق‌های هتل میراکل ریزورت آنتالیا دارای فرش‌هایی زیبا و زینتی بوده و در هر کدام یک سیستم تهویه مطبوع جداگانه، تلویزیونی با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای و یک بالکن وجود دارد. داخل حمام‌ها وسایل آرایشی و بهداشتی کافی همچون سشوار پیددا خواهید کرد. از بیشتر اتاق‌ها، چشم‌اندازی به دریا وجود دارد. در صورت اصرار به اقامت در چنین اتاق‌هایی، بهتر است موضوع را با آژانس مسافرتی بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان اتاقی دارای چشم‌انداز به دریا برایتان در هتل میراکل ریزورت آنتالیا رزرو کند.

در رستوران اصلی هتل میراکل ریزورت آنتالیا، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در سه رستوران دیگر می‌توانید انواع غذاهای ترکیه‌ای، مکزیکی و انواع غذاهای دریایی را میل کنید. در مجموع چهار بار در هتل وجود داشته و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به مهمانان ارائه می‌کنند. علاوه بر خوردن و نوشیدن، برای دیگر انواع تفریحات نیز نیازی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت.

هتل میراکل ریزورت دارای چهار زمین تنیس، دو زمین فوتبال و حتی یک زمین بسکتبال است. از ذکر مرکز تناسب اندام آن، مجهز به بهترین وسایل برای ورزش بدنسازی، نباید غافل شد. اتاق‌های ماساژ و اتاق‌های بازی نیز در محل در نظر گرفته شده‌اند. افراد دارای سن و سال کمتر می‌تواند در زمین بازی و دو استخر مخصوص کودکان و نوجوانان به گذران وقت بپردازند. این استخرهای مخصوص کودکان در هتل میراکل ریزورت آنتالیا مجهز به چند سرسره آبی هستند.

اگرچه این هتل امکاناتی مکفی در اختیارتان قرار می‌دهد، اما بعید نیست هوس گردش در دیگر قسمت‌های شهر نیز به سرتان بزند. در این شرایط می‌توانید با طی مسافتی حدودا 14 کیلومتری به سرزمین افسانه‌ها در آنتالیا به عنوان یکی از خاص‌ترین مکان‌های تفریحی دنیا بروید. فاصله تا دروازه هادریان و مناره شکسته نیز همین میزان است. در صورت تمایل به تماشای برج ساعت یا گذران وقت در تفرجگاه ساحلی شهر قدیم نیز باید حدودا 14 کیلومتر طی کنید. موزه آنتالیا و آکواریوم آنتالیا در فاصله 16 کیلومتری از محل اقامت شما قرار دارند. اگرچه هتل میراکل ریزورت دارای ساحلی اختصاصی است، اما با طی مسافتی 5 کیلومتری می‌توانید خود را به ساحل لارا برسانید. تعدادی مرکز خرید بزرگ نیز در فاصله حدودا 8 کیلومتری از شما قرار دارند.

موقعیت هتل میراکل ریزورت آنتالیا

  • فاصله هتل میراکل ریزورت آنتالیا تا مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا ۰.۹ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید میرا آنتالیا ۱.۲ کیلومتر است.
  • " تا گرند بازار لارا آنتالیا ۱.۲ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید آکاپارک آنتالیا ۱.۴ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید سلطان بازار آنتالیا ۱.۷ کیلومتر است.
  • " تا اوریون بازار آنتالیا ۱.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۶ لیر )
  • " تا مرکز خرید هیسار آنتالیا ۲.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ لیر )
  • " تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال آنتالیا ۲.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ لیر )
  • " تا کوندو بازار آنتالیا ۳.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵ لیر )
  • " تا آناتولیا بازار آنتالیا ۵.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۲ لیر )
  • " تا آبشار دودن آنتالیا ۷.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۱ لیر )
  • " تا مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا ۱۰.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۱ لیر )
  • " تا مرکز خرید لاورا آنتالیا ۱۱.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۵ لیر )
  • " تا مرکز خرید شی مال آنتالیا ۱۱.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۵ لیر )
  • " تا اوتلت سنتر دیپو آنتالیا ۱۱.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۶ لیر )
  • " تا مرکز خرید مال آف آنتالیا ۱۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۸ لیر )
  • " تا بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا ۱۶.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۳ لیر )
  • " تا پارک کارالی‌اوغلو ۱۷.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۴ لیر )
  • " تا دروازه هادریان آنتالیا ۱۷.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۵ لیر )
  • " تا تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) ۱۷.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۵ لیر )
  • " تا قلعه ایدیرلیک آنتالیا ۱۷.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۵ لیر )
  • " تا مسجد ییولی میناره ۱۷.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۶ لیر )
  • " تا شهر قدیم آنتالیا (کالیسی یا کالیچی) ۱۷.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۶ لیر )
  • " تا بازار قدیم آنتالیا ۱۷.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۶ لیر )
  • " تا مرکز خرید مارک آنتالیا ۲۴.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۹۲ لیر )
  • " تا برج ساعت آنتالیا ۲۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۹۷ لیر )
  • " تا مرکز خرید ازدلیک پارک آنتالیا ۲۷.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۰۰ لیر )
  • " تا شهربازی اکتور آنتالیا ۳۰.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۱ لیر )
  • " تا آکواریوم آنتالیا ۳۰.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۳ لیر )
  • " تا پارک آبی دلفین لند آنتالیا ۳۱.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۵ لیر )
  • " تا باغ وحش آنتالیا ۳۲.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۹ لیر )
  • " تا مرکز خرید میگروس 5 ام آنتالیا ۳۲.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۹ لیر )
  • " تا مرکز خرید تترا سیتی آنتالیا ۳۲.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۹ لیر )
  • " تا ساحل کنیالتی ۳۳.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۱ لیر )
  • " تا بنای تاریخی تئاتر آسپندوس آنتالیا ۳۶.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳۴ لیر )
  • " تا ترمسوس آنتالیا ۵۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۰۳ لیر )
  • " تا آمفی تئاتر تاریخی باستان آنتالیا ۶۴.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳۳ لیر )
  • تور گرجستان

    تور استانبول

    تور دبی

    تور وان 

    تور زمینی باکو 

    تور باکو

  • " تا معبد آپولو سیده آنتالیا ۶۴.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳۴ لیر )
  • " تا پارک اولبیا کمر آنتالیا ۶۹.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۵۲ لیر )
  • " تا پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۷۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۷۱ لیر )
  • " تا مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۱۲۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۵۲ لیر )
  • هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا هتل هالدی وان هتل گرانادا لاکچری آنتالیا 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا (Asteria Kremlin Palace Hotel Antalya) یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که از آناتولیا بازار آنتالیا ۱.۷ و از کوندو بازار آنتالیا ۲.۷ کیلومتر فاصله دارد .

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا را باید یکی از خاص‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های دنیا دانست. هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا همانند کاخ کرملین روسیه طراحی شده و به مهمانان، فرصتی برای اقامت در محل زندگی سزارهای روسیه ارائه می‌کند.

 

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

تصاویر هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا گویای همه‌ چیز است! در اینجا یک ساحل اختصاصی وجود داشته و تعداد زیادی استخر مشاهده می‌شود. تعدد استخرهای هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا سببب شده امکان اجرای گستره‌ای از ورزش‌های آبی در آن‌ها فراهم شود. این تفریحات را در بهترین هتل‌های پنج ستاره نیز تجربه نخواهید کرد، به همین دلیل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا را جزو خاص‌ترین‌ها می‌دانیم. اقامت در آن، تجربه‌ای به یادماندنی طی تور آنتالیا برایتان رقم می‌زند. گفتنی است در این هتل 6 رستوران و 7 بار وجود دارد که مجددا تاکیدی بر عظمت آن است. از ذکر وجود بخش‌هایی جداگانه برای فراهم شدن تفریحات خاص کودکان در هتل آستریا کرملین پالاس نباید غافل شد.

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

 

 

تجربه خاص‌ترین امکانات در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

 

 

در بخش آب درمانی هتل، خدمات متنوعی همچون ماساژ در بهترین سطح ممکن ارائه می‌شود. سونا و حمام ترکی این هتل نیز برای رفع خستگی بسیار مفید هستند. استخر سر پوشیده هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا حس قرارگیری در استخرهای آب گرم مخصوص مسابقات شنای المپیک را به شما القا خواهد کرد! همانطور که گفتیم، آستریا کرملین پالاس وسعت بسیار زیادی برابر 75 هزار متر مربع دارد. این فضا برای قرارگیری سه پارک آبی دارای سرسره‌های آبی درون آن کافی است. البته سه پارک آبی نام برده مخصوص کودکان بوده و شش پارک آبی دیگر نیز مخصوص افراد بزرگسال وجود دارد!

 

 

مهمانان هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا می‌توانند در دوره‌های آموزش شنا یا تیراندازی با کمان شرکت کرده یا از غارهای نزدیک محل اقامت خود دیدن کنند. وسعت این هتل و تعدد امکانات و سرویس‌های آن به اندازه‌ای است که هرگز فکر بیرون رفتن از محل اقامت خود به سرتان نخواهد زد، حتی اگر چندین روز یا هفته در آن اقامت داشته باشید.

 

 

فاصله هتل از فرودگاه آنتالیا و همچنین مرکز شهر آنتالیا به ترتیب 12 کیلومتر و 20 کیلومتر است. فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا به حدود 7 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. اگرچه چندین پارک آبی داخل هتل طراحی شده است، اما می‌توانید با طی مسافتی حدودا 8 کیلومتری، به پارک آبی سرزمین افسانه‌ها بروید. سایر مکان‌های دیدنی در فاصله دورتری از هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا قرار دارند. به عنوان نمونه فاصله تا موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و برج ساعت حدود 20 کیلومتر است.

 

موقعیت هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

  • فاصله هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا تا آناتولیا بازار آنتالیا ۱.۷ کیلومتر است.
  • " تا کوندو بازار آنتالیا ۲.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ لیر )
  • " تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال آنتالیا ۳.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵ لیر )
  • " تا مرکز خرید هیسار آنتالیا ۳.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵ لیر )
  • " تا اوریون بازار آنتالیا ۳.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۸ لیر )
  • " تا مرکز خرید میرا آنتالیا ۴.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱ لیر )
  • " تا گرند بازار لارا آنتالیا ۴.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱ لیر )
  • " تا مرکز خرید آکاپارک آنتالیا ۵.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۲ لیر )
  • " تا مرکز خرید سلطان بازار آنتالیا ۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳ لیر )
  • " تا مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا ۵.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۴ لیر )
  • " تا تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) ۱۱.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۵ لیر )
  • " تا آبشار دودن آنتالیا ۱۲.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۸ لیر )
  • " تا مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا ۱۵.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵۷ لیر )
  • " تا مرکز خرید لاورا آنتالیا ۱۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۱ لیر )
  • " تا مرکز خرید شی مال آنتالیا ۱۶.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۲ لیر )
  • " تا اوتلت سنتر دیپو آنتالیا ۱۶.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶۲ لیر )
  • " تا بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا ۲۱.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸۰ لیر )
  • " تا دروازه هادریان آنتالیا ۲۱.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸۱ لیر )
  • " تا مسجد ییولی میناره ۲۲.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸۲ لیر )
  • " تا مرکز خرید مال آف آنتالیا ۲۵.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۹۳ لیر )
  • " تا بنای تاریخی تئاتر آسپندوس آنتالیا ۳۱.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱۴ لیر )
  • " تا پارک کارالی‌اوغلو ۳۴.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۶ لیر )
  • " تا قلعه ایدیرلیک آنتالیا ۳۴.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۷ لیر )
  • " تا مرکز خرید مارک آنتالیا ۳۴.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲۷ لیر )
  • " تا برج ساعت آنتالیا ۳۶.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳۲ لیر )
  • " تا شهر قدیم آنتالیا (کالیسی یا کالیچی) ۳۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳۲ لیر )
  • " تا بازار قدیم آنتالیا ۳۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳۲ لیر )
  • " تا مرکز خرید ازدلیک پارک آنتالیا ۳۶.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳۵ لیر )
  • " تا شهربازی اکتور آنتالیا ۴۰.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴۶ لیر )
  • " تا آکواریوم آنتالیا ۴۰.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴۹ لیر )
  • " تا پارک آبی دلفین لند آنتالیا ۴۱.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵۰ لیر )
  • " تا باغ وحش آنتالیا ۴۲.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵۴ لیر )
  • " تا مرکز خرید میگروس 5 ام آنتالیا ۴۲.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵۴ لیر )
  • " تا مرکز خرید تترا سیتی آنتالیا ۴۲.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵۵ لیر )
  • " تا ساحل کنیالتی ۴۲.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵۶ لیر )
  • " تا آمفی تئاتر تاریخی باستان آنتالیا ۵۹.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱۴ لیر )
  • " تا معبد آپولو سیده آنتالیا ۵۹.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۱۴ لیر )
  • " تا ترمسوس آنتالیا ۶۶.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۳۸ لیر )
  • " تا پارک اولبیا کمر آنتالیا ۷۹.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۸۷ لیر )
  • " تا پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۸۵.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۰۷ لیر )
  • " تا مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۱۲۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴۳۲ لیر )

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر به آنتالیا

 

آنتالیا شهر مرکزی استانی با همین نام در کشور ترکیه است. با وجود وسعت ترکیه و تعدد شهرهای آن، تور آنتالیا جزو محبوب‌ترین‌ها بوده و این شهر جزو توریستی‌ترین نقاط کشور ترکیه به شمار می‌رود..تور ارزان آنتالیا معمولا به صورت لحظه آخری ارائه می شود.

بر اساس سرشماری که در سال 2018 صورت گرفت، تعداد مردم ساکن این شهر حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر است. با در نظر گرفتن وسعت بالای شهر، این جمعیت بسیار کم محسوب می‌شود. به همین دلیل با شهری آرام و کم سر و صدا رو به رو خواهید شد. با وجود زیبایی‌های محیط‌های درون شهری و جذابیت بلوارهای زیبای آن، هیچ چیز به اندازه سواحل شهر برای مسافران تور آنتالیا جذابیت ندارد.

 

کمی از تاریخچه شهر توریستی آنتالیا بدانید

بر اساس یافته‌هایی که در پی یک سری پروژه‌های حفاری در قسمت‌هایی از شهر به دست آمد، آنتالیا روزگاری پایگاه نیروی دریایی امپراطوری روم باستان بوده و ارتش آن، ناوگان‌های قدرتمندی را در سواحل این شهر قرار داده بود. قبل از آن، قدمت شهر (اولین سری سکونت مردمانی در آن) 100 سال قبل از میلاد تصور می‌شد، اما بعد از حفاری‌ها این زمان به 300 سال قبل از میلاد مسیح (2300 سال پیش) افزایش پیدا کرد.

وقتی امپراطوری روم به دو قسمت نقسیم شد، آنتالیا به دست بیزانس (روم شرقی) افتاد. پایتخت فرمانروایی بیزانس شهر قسطنطنیه یا همان استانبول کنونی بود. در این دوره آنتالیا تبدیل به یکی از مهم‌ترین شهرها در سرتاسر منطقه تحت حکومت این امپراطوری شد. مولانا جلال‌الدین بلخی که اواخر عمر خود به شهر قونیه ترکیه سفر کرد و در همانجا درگذشت، در یکی از نوشته‌هایش به تور آنتالیا اشاره کرده و از آن به عنوان شهری گرمسیری که ساکنانش بیشتر رومیان هستند، یاد کرده است!

جغرافیا و آب و هوای آنتالیا

با تماشای نقشه کشور ترکیه، آنتالیا را شهری پهن شده بر کناره دریای مدیترانه خواهید دید. همانطور که بالا به آن اشاره کردیم، سواحل این دریا اصلی‌ترین دلیل تور آنتالیا محسوب می‌شوند. به عبارتی کمتر مسافری برای گشت و گذار شهری به این شهر سفر کرده و همگان در پی لذت بردن از سواحل بسیار زیبا، دنج و زیبای آن هستند. جنوب شهر آنتالیا تماما به دریای مدیترانه ختم می‌شود. شمال آن با شهر بوردو هم مرز بوده و از شرق به سریک می‌رسد. در غرب و جنوب غربی آن به ترتیب شهرهای کورکوتلی و کمر قرار دارند.

همانطور که انتظار دارید، طی تور آنتالیا به طور کلی با هوایی مدیترانه‌ای رو به رو خواهید شد. طی فصل تابستان وضعیت هوا به شکلی گرم و خشک و طی زمستان به صورت معدل و بارانی درمی‌آید. در تابستان میانگین دمای هوای آنتالیا بین 30 تا 35 درجه است، به همین دلیل مسافران به سفر به این شهر طی گرم‌ترین فصل سال رغبت زیادی نشان می‌دهند. در فصل سرد سال این دما به 9 الی 15 درجه سانتیگراد می‌رسد.

بهترین زمان سفر به تور آنتالیا

از نیمه‌های بهار تا آخر تابستان بهترین دوره به منظور سفر به آنتالیا محسوب می‌شود. بر اساس بازخورد مسافران، خرداد ماه بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا است، هر چند هوا در این شهر همچنان تا آخر تابستان در وضعیت ایده‌آل باقی می‌ماند. طی فصل زمستان هوا به شدت سرد می‌شود، به همین دلیل قادر به لذت بردن از سواحل شهر و یا حتی گشت‌زنی شهری نخواهید بود.

قیمت بهترین هتل‌های آنتالیا

در صفحه هتل ‌های آنتالیا می‌توانید فهرست هتل‌های این شهر را مشاهده کنید. هزینه یک شب اقامت در بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر آنتالیا بین 70 تا 90 دلار متغیر است. البته این مبلغ به حداقل هزینه اشاره داشته و در بهترین پنج ستاره‌های آنتالیا، قیمت اتاق‌ها بسته به نوع سرویس دریافتی افزایش پیدا می‌کند. در زمان انتخاب هتل برای تور آنتالیا باید بیشترین حساسیت را به خرج داد، چرا که اغلب زمان خود را در آنجا سپری خواهید کرد.

پیشنهاد می‌کنیم به صفحه هتل های آنتالیا در وب سایت بیسان گشت رفته و در آنجا نگاهی به هتل های پنج ستاره یا حداقل چهار ستاره بیندازید. درصفحه مربوط به هر هتل توضیحاتی درباره آن ارائه شده است. با مطالعه تک تک این توضیحات مختصر که با بی‌شمار تصویر از آن هتل ارائه شده است، می‌توانید بدون داشتن تجربه قبلی از تور آنتالیا یک هتل خوب و دلخواه انتخاب کرده و بعد از تماس با بیسان گشت، رزرو اتاقی در آن را درخواست کنید.

تفریح و سرگرمی در آنتالیا

رفت و آمد به ساحل بخشی عمده از تفریح شما در آنتالیا خواهد بود. آن‌ها جزو بهترین و زیباترین سواحلی هستند که در طول عمرتان دیده‌اید. به عنوان مهم‌ترین سواحل این شهر که همگی بر کناره دریای مدیترانه واقع شده‌اند باید به کمر، لارا، فاسلیس، پاتارا، اولیموس، کلئوپاترا، کونیالتی و سورگون اشاره کرد.

البته مجبور نیستید تمام ساعت‌های روز را در تور آنتالیا در کناره‌ای از ساحل دریای مدیترانه سپری کنید، هر چند لذت این کار وصف نشدنی بوده و از رفت و آمد دائمی به بی‌شمار ساحل آنتالیا سیر نخواهید شد. به عنوان یکی از مفرح‌ترین کارهایی که می‌توان در این شهر انجام داد باید به تفریح در بزرگترین تم پارک ترکیه، سرزمین افسانه‌ها در آنتالیا (The Land Of Legends)، اشاره کرد. هر آن چه از یک پارک آبی بسیار بزرگ انتظار دارید اینجا برایتان فراهم است؛ رودخانه خروشان، سرسره‌های مارپیچی یا سقوط آزاد دارای ابعاد مختلف، تونل‌های شیب‌دار و استخرهای مواج تنها بخش کوچکی از این سرزمین افسانه‌ای بسیار بزرگ محسوب می‌شوند.

دیگر مکان‌های دیدنی آنتالیا

در این مطلب به گشت و گذار در سواحل به عنوان اصلی‌ترین بخش از سفر تور آنتالیا شما اشاره کردیم، اما نباید گفت این سفر محدود به همین کار خواهد شد. در ابتدای صفحه به تعلق داشتن اولین تمدن‌های ساکن در آنتالیا به حدود 2300 سال پیش اشاره کردیم، به همین دلیل اکنون از نظر تاریخی و آثار باستانی دیدنی، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. در ادامه به برخی از مکان‌های گردشگری این شهر اشاره خواهیم کرد.

 

منطقه باستانی آسپندوس

روزگاری در این منطقه، مردمان زیادی به خرید و فروش کالاهای متفاوت از جمله اسب می‌پرداختند. در حال حاضر از این شهر قدیمی یک سری حمام، معبد، سالن نمایش و کلیسا به جا مانده و همگی جزو دیدنی‌ترین مکان‌هایی هستند که در تور آنتالیا خود می‌توانید مشاهده کنید.

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

تور آنتالیا

غار موره کارائین

قدمت این غار باستانی به دوران پارینه سنگی برمی‌گردد. موزه‌ای در اینجا درست شده و قدمت برخی از آثار به نمایش گذاشته شده حدود 160 هزار سال پیش است.

آکواریوم آنتالیا

این یکی از خاص‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگترین آکواریوم‌های دنیا است. تونل‌هایی طولانی زیر یک سری آکواریوم ساخته شده‌اند و با عبور از آن‌ها، انبوهی از حیوانات آبزی را در حال عبور از بالای سر خود خواهید دید.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

بازگشایی مرز بازرگان خبر خوبی برای تاجران است. این مرز پیشتر به خاطر شیوع کرونا بسته شده بود، اما برای ترددهای تجاری بین ایران و ترکیه باز شد.

شیوع ویروس کرونا دنیا را به طور کامل مختل کرد. در این بین برخی صنایع همچون گردشگری به شدت ضربه خورده و فعالیتشان به طور کامل متوقف شد. به عنوان نمونه‌ای بارز باید به صنعت گردشگری اشاره کرد؛ اجبار برای توقف فروش تور استانبول و دیگر شهرهای ترکیه سبب وارد شدن ضرر زیادی به شرکت‌های مسافرتی ایرانی شد، هر چند بعد از اعلام زمان بازگشایی مرز هوایی ترکیه با ایران کمی امید به صاحبان این کسب و کارها بازگشت.

تور وان 

تور زمینی باکو

بر اساس اعلام سخنگوی گمرک کشورمان بعد از پیگیری‌های مستمر مقامات ایران با مسئولان کشور همسایه، به ویژه گفتگوی روسای جمهور آن‌ها، از روز پانزدهم خرداد ماه شاهد بازگشایی مرز بازرگان و عادی شدن فعالیت در این مرز خواهیم بود. این خبر خوبی برای تاجران به شمار می‌رود. گفتنی است از سوم اسفند ماه مرزهای ترکیه به روی کامیون‌های ایرانی، با هدف جلوگیری از شیوع کروناویروس، بسته بوده است.

تور گرجستان

تور دبی

تور باکو

از صبح روز پانزدهم خرداد ماه 1399، به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کامیون‌های ایرانی و ترکیه‌ای برای تعاملات تجاری از مرز بازرگان عبور کرده و به منظور بردن کالاهای مختلف، به کشور دیگر سفر می‌کنند. این موضوع برای اقتصاد دو کشور که تحت تاثیر کروناویروس به شدت آسیب دیدند، اتفاق بسیار خوبی است



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل چهار ستاره ایبیس سیتی سنتر کوالالامپور

هتل ایبیس سیتی سنتر کوالالامپور (ibis Kuala Lumpur City Centre) یک هتل چهار ستاره در کوالالامپور در کشور مالزی است که از برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور ۰.۹ و از آکواریوم کوالالامپور ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره آیبیس سیتی سنتر کوالالامپور در قلب کوالالامپور، در 750 متری برج دوقلو پتروناس واقع شده است.

 

 

این هتل جزء هتل های زنجیره ای IBIS میباشد.

 

 

از محبوبترین امکانات این هتل 4 ستاره میتوان به 684 اتاق زیبا،  استخر روباز، رستوران و بار، تمام خدمات آبگرم، صبحانه در دسترس، خدمات دربان و انبار سازی چمدانها، سرویس خشکشویی، ترانسفر رایگان، اتاق جلسه، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز کنفرانس، سرویس ماشین لیموزین درون شهری، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و بلیط، استخر کودکان، مبادله ارز، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

 

 

در تمام اتاق های هتل مرکز شهر کوالالامپور آیبیس سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی با دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میز کار، تلویزیون تختخواب 40 اینچ وجود دارد. در صورت درخواست مینی بار نیز به مهمانان تور کوالالامپور ارائه میگردد.

 

 

مسافران علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا برجهای دوقلو پتروناس 7دقیقه، مرکز خرید Suria KLCC 7دقیقه، پارک KLCC 8دقیقه، مرکز کنوانسیون کوالالامپور 10، برج  کوالالامپور16، Changkat Bukit Bintang 18 دقیقه، Bukit Bintang Plaza 19دقیقه، میدان مروکه 27 و خیابان پتالینگ 28دقیقه پیاده روی نمایند.

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

 

آشپزخانه Kampungغذاهای محلی مالزی و بین المللی را به مهمانان عرضه میکند. کافه Petite Paris Cafe نیز غذاهای بسیار سبک و قهوه ارائه میدهد.

 

 

ایستگاه KLCC LRT و مرکز خیابانK، 850متر و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، 33کیلومتر فاصله تا هتل آیبیس کوالالامپور وجود دارد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

هتل های بانکوک

هتل های بی‌شماری در پایتخت تایلند، در دسته‌بندی‌های مختلف، ساخته شده است. تایلند توریستی‌ترین کشور جنوب شرق آسیا بوده و پایتخت آن، قطب گردشگری کشور به شمار می‌رود، به همین دلیل هتل های بانکوک متعدد هستند.

بانکوک یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است. با دیدن فهرست بی‌شمار هتل های بانکوک نیز به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد! از حدود 70 میلیون جمعیت کشور، حدود 10 درصد در همین شهر و 20 درصد دیگر در حومه آن ساکن شده‌اند، به همین دلیل آن را باید قلب کشور تایلند دانست. این شهر خاطرات زیادی در سینه دارد و با گشت و گذار در آن، آثار تاریخی متعددی پیدا خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت بانکوک کنار هم جمع شدن افرادی از فرهنگ‌های گوناگون در آن محسوب می‌شود، به طوری که چشم بادامی‌های دارای ملیت و قومیت‌های متعددی در آنجا مشاهده خواهید کرد. گردشگران حرفه‌ای که به تور تایلند رفته اند، آن را یکی از متفاوت‌ترین سفرهای خود می‌دانند.

تعدد هتل های بانکوک تایلند

هتل های بانکوک را از دو ستاره و ارزان قیمت گرفته تا پنج ستاره و بسیار لوکس و مجلل می‌توان دسته‌بندی کرد. با توجه به سفر انواع مختلفی از مسافران به این شهر، می‌توان برای هر بودجه هتلی مناسب پیدا کرد. از طرفی با توجه به توریستی بودن کشور، هتل های زنجیره‌ای معروف دنیا حداقل یک شعبه بزرگ در پایتخت آن تاسیس کرده‌اند، به همین دلیل در صورت تاکید روی یک نام خاص برای رزرو مکانی برای اقامت، حتما به خواسته خود خواهید رسید. همچنین اگر روی هزینه و تعرفه‌های هتل های بانکوک تاکید داشته باشید، همچنان قادر خواهید بود مکانی مناسب برای اسکان در پایتخت تایلند پیدا کنید.

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

به عنوان نمونه‌ای از لوکس‌ترین‌ها می‌توان به هتل پنج ستاره سنترال گرند ات سنترال ورد بانکوک اشاره کرد که با داشتن نزدیک به 500 اتاق یکی از بزرگ‌ترین‌ها نیز به شمار می‌رود. هتل پنج ستاره گرند سوخومویت بانکوک یکی دیگر از بهترین‌ها است. بیسان گشت فهرستی غنی از هتل های بانکوک گردآوری کرده و هر یک را در صفحه‌ای جداگانه در اختیارتان قرار داده است. با مراجعه به صفحه مربوط به هر هتل می‌توانید علاوه بر دیدن تصاویر، توضیحاتی مفصل نیز درباره آن خوانده و پیش از سفر، به دیدی کامل نسبت به ویژگی‌ها و امکانات هتل دست پیدا کنید.

حتی اگر پیشتر نیز چندین مرتبه به پایتخت تایلند سفر کرده باشید، مطمئنا اکنون تنها چند هتل محدود آن را می‌شناسید و بعید نیست دفعات پیشین، به خاطر نداشتن اطلاعات کافی، با وجود پرداخت هزینه‌‌ای گزاف، در یک هتل نه چندان لوکس اقامت داشتید. اما اکنون می‌توانید در فهرست هتل های بانکوک در وب سایت بیسان گشت جستجو کرده و بعد از دیدن تصاویر و مطالعه توضیحات، انتخابی دقیق داشته باشید. همچنین می‌توانید به وسیله تماس با بیسان گشت، از این آژانس مسافرتی درباره بهترین‌ هتل‌ها بسته به هزینه و امکانات مورد نظر خود، مشاوره دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر به ارمنستان بدون ویزا به لطف همکاری‌های اخیر میان این کشور با ایران در زمینه گردشگری میسر شد. پیش از این برای مدتی کوتاه سفر به ایروان نیازمند دریافت ویزا بود.

 

 

 

تور ارمنستان در کنار شهرهای ترکیه و آذربایجان جزو محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران ایرانی تلقی می‌شود. البته بعد از شیوع کروناویروس، شبیه به ترکیه و آذربایجان، سفر به شهرهای این کشور نیز غیر ممکن شد. دولت ارمنستان بعد از مدتی اعلام کرد به طور موقت، مسافران ایرانی مایل به سفر به ایروان یا دیگر شهرهای آنريال بایستی ویزا دریافت کنند. روال انجام این کار هرگز به طور دقیق مشخص نشد و گردشگران به همین دلیل قادر به سفر نبودند.

 

وزارت خارجه ارمنستان به تازگی اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران به پایان رسیده است. به همین دلیل برای رفتن به کشور همسایه نام برده نیازی به اخذ ویزا وجود نداشته و کافی است پاسپورتی معتبر در اختیار داشته باشید.

 

البته بهتر است تا هفته دیگر به ارمنستان سفر نکنید، چرا که دولت در آنجا به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام وضعیت قرمز کرده و این وضعیت تا 24 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. در نتیجه محدودیت‌های ورود و خروج افراد از قلمرو کشور تا پایان تاریخ اعلام شده حفظ می‌شود. از طرفی وزارت امور خارجه ارمنستان با توجه به اضطراری بودن وضعیت در کشورمان نیز به شهروندان خود توصیه کرده تنها در صورت ضرورت، به ایران سفر کنند.

تور باکو

تور گرجستان

تور دبی

تور استانبول

تور زمینی باکو 

تور وان 

گفتنی است از بهمن ماه سال گذشته، برنامه سفرهای بدون روادید میان ارمنستان و ایران معلق شده بود. کشورهای مختلف نظیر همسایه‌های ایران و حتی کشورهای اروپایی که به شدت با کروناویروس دست و پنجه نرم می‌کنند، با وجود عدم کاهش آمار مبتلایان، در حال پایین آوردن میزان محدودیت‌ها و حتی باز کردن مرزهای خود به روی مسافران دیگر کشورها هستند. به عنوان نمونه چندی پیش زمان بازگشایی مرز هوایی ترکیه با ایران اعلام شد.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

رزرو هتل در دبی

شهر دبی دامنه بسیار وسیعی از هتل ها را دارد. دبی هم یک شهر تجاری و هم یک شهر توریستی است. بنابراین هتل های دبی هم به منظورسفرهای تجاری و هم به منظور اقامت گردشگران و توریست ها ساخته شده اند.شهر دبی دارای بهترین هتل های دنیا از بهترین برند های هتلداری در جهان است.

تور گرجستان

تور استانبول

تور تایلند

در قرن بیستم، اصلی‌ترین دلیل رونق گرفتن کسب و کار در دبی موقعیت بسیار مناسب آن به عنوان یک بندرگاه بود. کشف تعداد زیادی چاه نفت و افزایش چند صد درصدی جمعیت در این شهر به خاطر مهاجرت‌های کاری به آن سبب شد طی مدت زمانی کوتاه، دبی تبدیل به شهری تجاری شود. این روند همینطور ادامه پیدا کرد، تا جایی که امروز دبی، یکی از پنج مقصد اصلی توریست‌های دنیا است و فرودگاه فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از پررفت و آمدترین‌ها در دنیا به شمار می‌رود. برخی از معروف‌ترین هتل‌های دبی در دنیا جزو بهترین‌ها بوده به خاطر داشتن سازه‌ای با شکل خاص، لوکس بودن، ارائه امکانات خاص، ارائه سرویس‌های ویژه، قرارگیری در ارتفاع‌های بسیار بالا و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها، به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده‌اند. به عنوان برخی از لوکس‌ترین هتل‌ های دبی می‌توان به هتل جمیرا امارات تاورز، جی دبلیو ماریوت، القصر، مینا سلام و برج العرب اشاره کرد.

تور باکو
تور زمینی استانبول
تور زمینی باکو
تور دبی

تعدد هتل های دبی

پس طبیعی است که هتل‌ های دبی از نظر تعداد پرشمار بوده و از نظر کیفیت، در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند. لوکس‌ترین هتل های دبی جزو بهترین‌ها در دنیا هستند. اگرچه قیمت آن‌ها بسیار بالا است، اما با توجه به توریستی بودن شهر و سفر به آن از شهرهای مختلف دنیا توسط افراد دارای موقعیت‌های اجتماعی گوناگون، هتل‌ های دبی در دسته‌بندی‌ها و با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شوند. در نتیجه برای هر فردی با هر بودجه‌ای، هتلی مناسب وجود خواهد داشت و برای سفر به شهر دبی، لزوما نیازمند صرف هزینه‌های گزاف نخواهید بود. با بررسی قیمت‌های تور دبی به این موضوع پی خواهید برد.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

زمان بازگشایی مرز ایران و آذربایجان سوال توریست‌ها و افرادی ساکن این کشور اما گیر افتاده در اینجاست. مرز زمینی و هوایی سفر به باکو چه زمانی باز خواهد شد؟

 

 

 

بعد از اعلام زمان بازگشایی مرز هوایی ترکیه با ایران نوبت به مطرح کردن سوالی مشابه برای سایر کشورهای مخصوصا همسایه رسید؛ به عبارتی درباره رخداد مشابه برای مرز کشورمان با دیگر همسایه‌ها سوال پدید آمد. بعد از ترکیه، آذربایجان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. متاسفانه شیوع ویروس کرونا سبب شده آن‌ها بیش از سه ماه از سفر به شهرهای توریستی و بسیار زیبای این کشور محروم شوند. البته زمان بازگشایی مرز تنها برای آن‌ها بااهمیت نیست.

تور گرجستان

تور وان

افراد زیادی که ساکن شهرهای این کشور همسایه بوده اما برای مدتی به ایران سفر کرده بودند، بعد از بسته شدن مرزها در بازگشت دچار مشکل شدند. برای این افراد اطلاع از باز شدن زمان مرزها از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

تور استانبول

تور زمینی استانبول

تور زمینی باکو

تور دبی

تا امروز 10 خرداد 1399 هیچ خبری درباره تاریخ بازگشایی مرز ایران و آذربایجان اعلام نشده است. به عبارتی مرز دو کشور هنوز بسته بوده و بازه زمانی خاصی نیز به این منظور مشخص نشده است. وب سایت بیسان گشت بعد از مشخص شدن زمان امکان مسافرت به تور باکو، همین مطلب را به‌روزرسانی کرده و شما را از موضوع آگاه خواهد کرد.

 



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

هتل های استانبول

استانبول پایتخت ترکیه نیست، اما مهم‌ترین، اقتصادی‌ترین، پرجمعیت‌ترین و محبوب‌ترین شهر برای توریست‌ها در سرتاسر ترکیه به شمار می‌رود. نکته جالب درباره استانبول اینجاست که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا قرار دارد! این دو نیمه از طریق تنگه بسفر از یکدیگر جدا شده‌اند. با توجه به قرارگیری مکان های دیدنی شهر در سرتاسر آن، هم در نیمه اروپایی و هم در نیمه آسیایی، گذر مرتب از تنگه بسفر بخشی جدایی ناپذیر از برنامه هر تور استانبول محسوب می‌شود.

تور وان

تور دبی

تور زمینی استانبول

 

اهمیت موقعیت جغرافیایی در انتخاب هتل های استانبول

استانبول، پرجمعیت‌ترین شهر اروپا و چهارمین شهر بزرگ دنیا از نظر تعداد ساکنان است. این شهر چیزی حدود 15 میلیون نفر را در خود جای داده است! البته این موضوع با در نظر گرفتن مساحت بسیار بزرگ شهر بهتر قابل هضم خواهد بود. مساحت استانبول چیزی حدود 5 هزار و 500 کیلومتر مربع است. برای دستیابی به دیدی کلی درباره گستره شهر از طریق مقایسه، می‌توان به مساحت 730 کیلومتر مربعی شهر تهران اشاره کرد!

با توجه به این موضوع، مهم‌ترین چیزی که حین بررسی هتل های استانبول در تور ترکیه خود باید مد نظر داشته باشید، فاصله آن تا مرکز شهر یا ایستگاه‌های مترو و اتوبوس است، در غیر این صورت، تمام مدت زمان اقامت خود در این شهر را در مسیرهای درون شهری تلف خواهید کرد! اگرچه سیستم حمل و نقل عمومی در استانبول از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و جابه‌جایی از طریق آن کار دشواری نخواهد بود، اما همچنان نمی‌توان از زمان طولانی که برای طی کردن مسافت بین قسمت‌های مختلف شهر حین سفر کوتاه مدت ما به ترکیه تلف می‌شود، چشم‌پوشی کرد.

تور باکو

تور زمینی باکو

رزرو هتل در باکو

تور گرجستان

میدان تکسیم مرکز شهر کنونی به شمار می‌رود و بر اساس بازخورد توریست‌ها و همچنین در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی آن، بهترین هتل های استانبول در این منطقه واقع شده‌اند. در واقع بهترین هتل های استانبول از نظر سطح دسترسی به دیگر قسمت‌های شهر در میدان تکسیم و حوالی آن قرار دارند. اگرچه ممکن است در نگاه اول، تعرفه‌های آن‌ها بیشتر از هتل های واقع در دیگر قسمت‌های شهر باشد‌، اما فراموش نکنید در صورت عدم پرداخت هزینه کافی برای هتل در تور استانبول خود، هزینه به ظاهر صرفه‌جویی شده صرف کرایه راه برای رفتن از این سو تا آن سوی شهر خواهد شد. این تنها نکته منفی موضوع نیست. در صورت دور بودن از مرکز شهر، مخصوصا اگر یک تور چند روزه خریداری کرده باشید، فرصت بسیار کوتاهی برای رفتن به مکان‌های مختلف خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

رزرو هتل در باکو

هتل های باکو را می‌توان در چند دسته‌بندی مختلف قرار داد. با توجه به مجاورت کشور آذربایجان با ایران و آسانتر بودن فرآیند اخذ ویزای آن در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا برای مردم کشورمان، تور باکو یکی از بهترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای توریست‌های ایرانی است.

رزرو هتل در باکو

تور وان

باکو علاوه بر پایتخت، بزرگترین شهر کشور آذربایجان و بزرگترین شهر حوزه دریای خزر و همچنین منطقه قفقاز نیز به شمار می‌رود. مساحت آن حدود 2 هزار و 100 کیلومتر مربع است. این میزان را باید با مساحت 730 کیلومتر مربعی شهر تهران مقایسه کرد تا بتوان به دیدی خوب درباره پهنای پایتخت کشور آذربایجان دست یافت. ارتفاع این شهر نسبت به دریا منفی 28 متر است، به همین دلیل از آن با عنوان کم ارتفاع‌ترین پایتخت دنیا یاد می‌کنند. در نتیحه پیش از رزرو هتل های باکو باید در نظر داشت این شهر آب و هوای منحصربه‌فرد خود را دارد که حداقل برای توریست‌های ایرانی، جذاب، متفاوت و دل چسب تلقی می‌شود. بر اساس سرشماری که در سال 2009 صورت گرفت، جمعیت آن بالغ بر 2 میلیون نفر است. نزدیک به 25 درصد از جمعیت کل کشور در حومه باکو زندگی می‌کنند و دلیل این امر نیز واضح است؛ باکو تنها کلان شهر کشور آذربایجان به شمار می‌رود. با توجه به همین موضوع تور باکو تنها برنامه‌ای است که توسط اغلب آژانس‌های مسافرتی برای سفر به آذربایجان ارائه می‌شود.

تور گرجستان

تور دبی

تور زمینی استانبول

تنوع و گستردگی هاستل ها و هتل های باکو

هتل های باکو در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند، به همین دلیل همیشه می‌توان حین سفر به این شهر، با هر بودجه‌ای یک هتل برای چند شب رزرو کرد. در صورت عدم توجه به قیمت هتل های باکو می‌توان در هتل های لوکس و مجللی همچون هتل پنج ستاره هیلتون باکو اقامت داشت. حتی با هزینه های خیلی پایینتر از هتل هیلتون نیز میتوان در باکو هتل پنج ستاره رزرو نمود. هتل کرون ، هتل آلتوس و هتل اطلس باکو از جمله هتل های پنج ستاره با قیمت مناسب در باکو هستند. مزیت هتل اطلس ، داشتن فاصله‌ای کمتر از هزار و پانصد متری تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف است. در صورت مسافرت به این شهر به صورت دست جمعی، اقامت در یک هاستل به جای هتل های باکو به مراتب برایتان اقتصادی‌تر تمام خواهد شد. البته حتی در زمانی که به صورت فردی یا چند نفر محدود تور باکو خریداری کرده باشید نیز خواهید توانست در هاستل های باکو اقامت داشته باشید، اما نکته در این صورت، می‌بایست اتاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تور استانبول

تور زمینی باکو

 

در منطقه قفقاز، باکو توریستی‌ترین شهر به شمار می‌رود، به طوری که بر اساس ارزیابی دقیقی که در سال 2009 صورت گرفت، هتل های باکو در مجموع 7 میلیون یورو پول در این سال به دست آورده بودند! با توجه به همین موضوع بسیاری از هتل های زنجیره‌ای بزرگ دنیا شعبه‌ای در پایتخت آذربایجان احداث کرده‌اند. بهتر است پیش از سفر درباره علاقه‌های خود با فروشنده تور باکو صحبت کنید تا بسته به مکان‌های دیدنی و تفریحی مورد نظرتان، فهرست هتل های باکو متفاوتی به شما پیشنهاد شود. پایتخت آذربایجان ابعاد تقریبا بزرگی دارد، به همین دلیل در صورت دور بودن از مراکز دیدنی، طی مدت زمان کوتاه تور خود مجبور به تلف کردن چند ساعت در هر روز برای طی مسافت بین قسمت‌های مختلف شهر خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

دیواره بزرگ مرجانی ؛ بزرگترین صخره مرجانی در استرالیا

 

سد یا دیواره بزرگ مرجانی - Great Barrier Reef جزو عجایب هفتگانه طبیعی دنیا است. اکنون تصاویر این صخره مرجانی عظیم را مشاهده کرده و به دلیل محبوبیتش پی خواهیم برد.

تور دبی

تور زمینی باکو

تور گرجستان

در مطلب عجایب هفتگانه طبیعی دریافتیم یکی از آن‌ها بزرگترین صخره مرجانی دنیا به شمار می‌رود. این صخره به اندازه‌ای بزرگ است که فضانوردان حتی از فضا نیز می‌توانند آن را مشاهده کنند! این بخش زیبا از کره زمین از حدود هزاران سال پیش محل زندگی بی‌شمار موجود آبزی مختلف بوده، اما گرم شدن کره زمین علاوه بر مرجان‌ها، زندگی این جانوران را نیز در معرض نابودی قرار داده است.

تور وان

 

تور استانبول

پیشنهاد می‌کنیم اگر به یکی از شهرهای استان کوئینزلند استرالیا سفر کردید، حتما دیدن این سد بزرگ متشکل از صخره‌هایی پوشیده شده با مرجان‌ها را جزوی از برنامه خود قرار بدهید. هر چه باشد، دیواره مرجانی بزرگ را به عنوان نماد کوئینزلند می‌شناسند.

 

دیواره بزرگ مرجانی

 

نه تنها برای این استان، بلکه برای کل کشور استرالیا Great Barrier Reef از جمله مهمترین جاذبه‌های گردشگری است. با اطلاع از عظمت این دیواره، به دلیل محبوبیت زیادش پی خواهید برد. گفتنی است گردشگران برای دیدن این جاذبه طبیعی بی‌نظیر اغلب به یکی از شهرهای تانزویل، کنز و مکای می‌روند.

 

تور باکو

 

 

اطلاعاتی کلی درباره دیواره بزرگ مرجانی

همانطور که از نام Great Barrier Reef پیداست یک دیواره متشکل از تعداد زیادی صخره در دل اقیانوس آرام است. این دیوار از حدود 2500 صخره تشکیل شده و نزدیک به 900 جزیره را در خود جای داده است. فقط 6 درصد صخره‌ها با مرجان‌ها پوشیده شده‌اند، اما همچنان جزو عناصر اصلی دیواره بزرگ به شمار می‌روند. این مرجان‌ها پناهگاهی برای موجودات آبزی کوچک و منبع تغذیه‌ای برای جانوران بزرگتر هستند.

 

دیواره بزرگ مرجانی

 

دیوار مرجانی استرالیا در مجموع چیزی حدود 2300 کیلومتر طول دارد! صخره‌ها از آب‌های هاروی بی در کویینزلند تا زیر پایین کشور پاپوآ گینه نو کشیده شده و گستره زیادی دارند. با وجود ابعاد بسیار عظیم این شگفتی طبیعی، زمان چندان زیادی از پیدایش آن نمی‌گذرد. محققان عمر دیواره بزرگ مرجانی را بین 6 الی 8 هزار سال تخمین زده و تصور می‌کنند شکل‌گیری بعد از آخرین عصر یخ آغاز شده است. در سال 1981 سد مرجانی بزرگ استرالیا در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

 

از مرجان‌ها چه می‌دانید؟

مرجان‌ها برخلاف تصور بسیاری کاشته نشده و موجوداتی بی‌حرکت محسوب می‌شوند. مرجان‌ها برای ادامه حیات به جلبک‌ها نیاز دارند. در حالت کلی آن‌ها را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. گروهی از مرجان‌ها سخت نام داشته و کاربردشان ایجاد پایداری در اکوسیستم‌های زیرآبی است. نوع دوم مرجان نرم بوده و با تغییر جریان‌های اقیانوسی خم و راست می‌شوند. ایجاد نورهایی درخشان روی سطح آب مزیت وجود آن‌ها در یک اکوسیستم است.

 

دیواره بزرگ مرجانی

 

اگر دمای آب حتی برای 1 درجه سانتیگراد به صورت مداوم در حال تغییر باشد، سبب اعمال یک نوع فشار روی مرجان‌ها خواهد شد. این موضوع درباره دیواره بزرگ مرجانی نیز صدق می‌کند. در ادامه آن‌ها یک نوع سم از خود تولید می‌کنند، سمی که جلبک‌ها را از مرجان‌ها دور می‌کند. از طرفی رنگی شدن مرجان‌ها مدیون جلبک‌ها است، در نتیجه با جدا شدنشان، رنگ مرجان‌ها سفید خواهد شد. بازگشت این موجودات به وضعیت عادی غیر ممکن نیست، اما در صورت باقی ماندن در این حالت برای حدود دو سال، احتمال از بین رفتنشان وجود دارد.

 

بد نیست بدانید غذای حدود 9 درصد آبزیانی که در اطراف محیط بسیار گسترده دیواره بزرگ مرجانی استرالیا زندگی می‌کنند،‌ همین مرجان‌ها است. از طرفی 65 درصد آن‌ها زندگی داخل یا در اطراف مرجان‌ها را ترجیح می‌دهند. به همین دلیل وجودشان برای ادامه بقای اکوسیستم بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

 

دیواره بزرگ مرجانی

 

سال 2012 دانشمندان اعلام کردن حجم مرجان‌های Great Barrier Reef طی 27 سال قبل نصف شده است! افزایش جمعیت ستاره‌های دریایی و وزش طوفان‌های شدید در منطقه مهمترین دلیل کاهش آن‌ها ذکر شد. البته در صورت کنترل ستاره‌ها دریایی امکان بازگشت وجود داشته و مرجان‌ها خود را ترمیم خواهند کرد.

 

چهار سال بعد و در سال 2016 مشخص شد 30 درصد مرجان‌ها سفید شده‌اند. یک سال بعد 20 درصد دیگر به این میزان افزوده شد! گرم شدن آب در نتیجه افزایش دمای کره زمین، درخشش بیش از اندازه نور آفتاب، آلودگی‌های اسیدی و شیمیایی علاوه بر تخریب‌های صورت گرفته به دست گردشگران از جمله مهمترین دلایل بروز این مشکل محسوب می‌شوند. پیش‌بینی شده باز هم بخش‌های بیشتری از مرجان‌های دیواره بزرگ مرجانی طی سال‌های آتی سفید خواهند شد.

 

تاریخچه‌ای از دیواره بزرگ مرجانی

وقتی سطح آب‌های دریای اطراف سواحل استرالیا بعد از آخرین عصر یخبندان رفته رفته بالا آمد، شکل‌گیری سد مرجانی بزرگ آغاز شد. بعد از آب شدن یخچال‌های طبیعی که در طول عصر یخ ایجاد شده بودند، مناطق ساحلی اطراف شمال شرقی کشور استرالیا کنونی زیر آب فرو رفت. البته بخش‌هایی بالای آب مانده و در نتیجه یک سری جزیره ایجاد شد.

 

دیواره بزرگ مرجانی

 

گرم و کم عمق بودن ناحیه زمینه را برای رشد مرجان‌ها در حاشیه و اطراف جزیره‌ها فراهم کرد. با کاهش عمق آب‌ها مرجان‌ها بیشتر به سمت بالا رشد کرده و بخش‌های باقی مانده از آب‌سنگ به طور مستقیم در معرض نور آفتاب قرار گرفتند. با وجود افزایش ابعاد آب‌سنگ‌ها، آن‌ها هیچوقت با یکدیگر ادغام نشدند. به همین دلیل اکنون هزاران آب‌سنگ جدا از یکدیگر، تعداد زیادی جزیره مرجانی را شکل داده‌اند. قدمت برخی از این سنگ‌ها به حدود 600 هزار سال پیش برمی‌گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد