کرونا در کیش کشته داد؛ به این جزیره سفر نکنید!
نوشته شده توسط : محبوبه

کرونا در کیش کشته داد؛ به این جزیره سفر نکنید!

کرونا در کیش تاکنون چند نفر را بیمار کرده و حتی یک قربانی گرفته است. کیش از جمله شهرهایی است که مسافرت به آن ممنوع اعلام شده و نباید به فکر سفر به آن طی تعطیلات نوروز بود.

تور گرجستان

تور باکو

تور زمینی باکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چندی پیش برای جلوگیری از گسترس ویروس کرونا در این جزیره از سازمان هواپیمایی کشور درخواست کمک کرد. سازمان هواپیمایی با این درخواست موافقت کرد تا دیگر هیچ فردی تا اطلاع ثانوی قادر به پرواز به این جزیره زیبا نباشد. از روز نوزدهم اسفند ماه، سفرها به کیش محدود شده و کیش‌ ایر فقط به اهالی و ساکنان این شهر سرویس‌دهی می‌کند.

 

تور استانبول

بر اساس آخرین آمار ویروس کرونا در کیش تا روز نوزدهم اسفند ماه، بیست و هفت نفر مبتلا به بیماری جدید در این جزیره پیدا شده است. از بین آن‌ها چهارده نفر مشکل جدی نداشته و بعد از توصیه‌های ایمنی، ترخیص شدند. متاسفانه چند روز پیش، از بین افراد بستری شده، یک نفر جانش را از دست داد.

 

این موضوع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را به اعمال محدودیت به منظور سفر به این جزیره وادار کرد. از روز دوشنبه نوزدهم اسفند ماه، پروازهای کیش فقط از تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و مشهد صورت گرفته و فقط برای رفت و آمد اهالی و ساکنان جزیره نام برده مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاکید فراوان روی عدم فروش مجموعه‌ای بلیط به آژانس‌های مسافرتی برای برگزاری تورهای دست جمعی است.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: