نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل سه ستاره لارا پالاس آنتالیا

هتل لارا پالاس آنتالیا (Lara Palace Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است که از آبشار دودن آنتالیا ۲.۶ و از مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا ۵.۳ کیلومتر فاصله دارد .

هتل لارا پالاس آنتالیا دارای 36 اتاق است. لارا پالاس انتظارات ما از یک هتل سه ستاره را به شدت بالا برده است! هتل لارا پالاس آنتالیا تاکید فراوانی روی ساعت ورود و خروج مسافران دارد، به همین دلیل باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. به عنوان نمونه، در صورت دیر رسیدن، تا فردا صبح قادر به تحویل گرفتن اتاق نخواهید بود.

 

 

در اتاق‌های هتل لارا پالاس آنتالیا دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم شده است. برخلاف انتظار از یک هتل سه ستاره، که معمولا فاقد رستوران هستند، در هتل لارا پالاس آنتالیا دو رستوران وجود دارد! از وجود کافی شاپی اختصاصی درون آن نباید غافل شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل که از شنیدنش با توجه به قرارگیری آن در دسته‌بندی سه ستاره‌ها تعجب خواهید کرد، وجود یک استخر سرباز است. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس است تا در صورت نیاز به هر چیزی، سریعا آن را برایتان فراهم کند. این امکانات، تجربه‌ای به یادماندنی برایتان طی تور آنتالیا رقم خواهند زد.

 

 

امکانات بی‌نظیر هتل لارا پالاس آنتالیا

 

 

هر اتاق هتل لارا پالاس آنتالیا دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود بوده و درونش یک میز وجود دارد. یک باغ هر چند کوچک داخل محیط هتل در نظر گرفته شده است. همانطور که از روی نام هتل حدس زده‌اید، فاصله بسیار کمی تا ساحل لارا یا همان لارا بیچ داشته و به صورت پیاده‌روی، تنها 6 دقیقه با آن فاصله خواهید داشت. فاصله تا پارک آبی آنتالیا حدود 5 کیلومتر است. هتل لارا پالاس آنتالیا یکی از هتل‌هایی است که سطح توقع ما از سه ستاره‌ها را شدیدا بالا برده است.

 

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل چهار ستاره ارمیر پالاس آنتالیا

هتل ارمیر پالاس آنتالیا (Armir Palace) یک هتل چهار ستاره در آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۱۶.۱ و از ساحل کنیالتی ۲۱.۰ کیلومتر فاصله دارد .

هتل آرمیر پالاس آنتالیا در منطقه بلدیبی واقع شده و از پارک ساحلی بلدیبی حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. امکانات متنوعی به مهمانان این هتل ارائه می‌شود.

به عنوان نمونه‌ای از امکانات ارائه شده به مهمانان هتل آرمیر پالاس آنتالیا باید به منطقه ساحلی خصوصی، استخر سرباز فصلی، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. به لطف وجود این مرکز تناسب اندام، برای دور نماندن از برنامه ورزشی خود طی تور آنتالیا نیازی به جستجو برای یک باشگاه ورزشی به دور از محل اقامت خود نیست. یکی از جذابیت‌های هتل آرمیر پالاس آنتالیا وجود یک باغ زیبا است. برای افرادی که به صورت خانوادگی در این هتل اقامت دارند، وجود یک زمین بازی مخصوص کودکان یک مزیت مهم محسوب می‌شود. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و نیازهای شما را برطرف می‌کند.تور زمینی باکو 

 

دیگر امکانات هتل آرمیر پالاس آنتالیا

تور گرجستان

 

هر اتاق هتل آرمیر پالاس آنتالیا از سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود بهره می‌برد. از بالکن می‌توان چشم‌اندازی رو به کوه داشت. در برخی اتاق‌ها، چشم‌اندازی به دریا وجود دارد. هر اتاق دارای جا رختی و تلویزیون‌ است. بعد از صرف صبحانه، می‌توانید برای دیگر وعده‌های غذایی، از منوی متنوع رستوران داخل هتل آرمیر پالاس آنتالیا استفاده کنید.

 

تور دبی

تور وان 

بر اساس تجربه مسافران هتل آرمیر پالاس آنتالیا یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توان در اطراف آن انجام داد دوچرخه‌سواری است. فاصله از فرودگاه آنتالیا حدود 50 کیلومتر است، به همین دلیل دسترسی راحت و سریعی از فرودگاه به محل اقامت خود ندارید. تفرجگاه ساحلی کمر نیز حدودا 14 کیلومتر آن طرف‌تر واقع شده است. برای تماشای آکواریوم آنتالیا می‌بایست مسافتی حدودا 20 کیلومتری طی کنید. فاصله تا موزه آنتالیا نیز همین میزان است.

تور استانبول

تور باکو

 

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول را بشناسید

 

تقسیم یا Taksim مرکز شهر بزرگ استانبول است. در این مطلب نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم را معرفی کنیم. اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم توصیه می‌شود.

 

 

 

میدان تکسیم استانبول در نیمه غربی و سمت اروپایی شهر قرار داشته و جاذبه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفته‌اند. چه از نقطه نظر گردشگری و مکان‌های تاریخی و چه از دیدگاه تفریح و خرید، اطراف این میدان بهترین مکان به منظور اقامت به شمار می‌رود، در غیر این صورت در تور استانبول خود، به خاطر وسعت بسیار زیاد شهر، بیشتر وقت خود را در مسیرهای درون شهری تلف خواهید کرد!

 

در مطلب بررسی مهمترین محله های استانبول دریافتیم اغلب آن‌ها در بخش اروپایی شهر و مخصوصا نزدیک به میدان Taksim قرار دارند. پس طبیعی است در صورت سفر به استانبول به دنبال نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم باشید. محله سلطان احمد استانبول که مهمترین مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر، از زمان روم باستان و سپس امپراطوری عثمانی، را در خود جای داده، در چند قدمی آن واقع شده است. در نتیجه شکی در اهمیت مجاورت با میدان تکسیم وجود ندارد.

 

از طرفی تکسیم را به عنوان قلب سیستم حمل و نقل عمومی شهر می‌شناسند. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی استانبول به این سو و آن سو بروید، هیچ مکانی بهتر از Taksim برای اقامت پیدا نخواهید کرد. پایانه اتوبوسرانی اصلی و ایستگاه متروی مرکزی در همینجا واقع شده و به سادگی می‌توانید به دیگر نقاط شهر، حتی نیمه شرقی و آسیایی استانبول آن سوی تنگه بسفر، بروید. این موضوع یکی دیگر از دلایل توصیه به اقامت در هتل های نزدیک به میدان تکسیم است.

تور وان 

هتل های نزدیک به میدان تکسیم

در ادامه به هتل هایی که در نزدیکی مرکز شهر بسیار بزرگ استانبول یعنی میدان تقسیم واقع شده‌اند اشاره خواهیم کرد. وب سایت بیسان گشت یک دایرکتوری جامع از هتل‌های استانبول ایجاد کرده که می‌توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر به آن مراجعه کنید. با کلیک روی نام هر یک از هتل‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، به صفحه اختصاصی آن در دایرکتوری ارسال می‌شوید. به این ترتیب می‌توانید تصاویر بیشتری از هتل مشاهده کرده و با امکانات آن به طور کامل آشنا شوید.

 

هتل تکسیم مترو پارک (چهار ستاره)

در صورت اقامت در این هتل، علاوه بر دسترسی به امکاناتی مناسب در ازای هزینه‌ای قابل قبول، تا میدان تقسیم کمتر از 100 متر فاصله خواهید داشت. اگر جزو توریست‌هایی هستید که در محل اقامت خود بند نشده و دائما، طی یک تور مسافرتی، در شهر به گشت و گذار می‌پردازید، هتل تکسیم مترو پارک برایتان یکی از بهترین گزینه‌ها و جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

این هتل دارای رستورانی مجزا است، هر چند با توجه به مجاورت به مرکز شهر و در نتیجه آن بی‌شمار رستوران باکیفیت، بود و نبودش اهمیتی پیدا نمی‌کند! در بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم تکسیم مترو پارک جزو معدود مواردی است که چشم‌اندازی رو به دریا از اتاق‌ها ارائه می‌کند. اگر خوش شانس بوده و در صورت وجود ظرفیت در چنین اتاق‌ها یا سوئیت‌هایی اقامت پیدا کنید، خاطره‌‌هایی به یادماندنی رقم خواهید زد.

 

هتل تکسیم لاین (چهار ستاره)

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم بوده و در وب سایت Booking از آن به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بزرگترین شهر ترکیه یاد شده است. اینجا با وجود قرارگیری در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها، دارای سالن ورزشی مجهز، سونا و حمام ترکی داخل مرکز اسپا است. به این ترتیب می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، انرژی از دست رفته خود را با شنا کردن یا دریافت ماساژ کسب کنید!

 

هتل تکسیم مترو پارک - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

تکسیم لاین جزو نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم است، به همین دلیل به مهمترین مکان‌های دیدنی شهر و از طرفی سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی نزدیک دارید. البته یک سری نظرات منفی نیز درباره آن شنیده می‌شود. بهتر است نگاهی به سایر هتل‌ها و امکانات آ‌ن‌ها نیز انداخته و سپس تصمیم‌گیری کنید.

 

هتل مارمارا تکسیم (پنج ستاره)

اگر بین هتل های نزدیک به میدان تکسیم به دنبال یک پنج ستاره لوکس هستید، مارمارا تکسیم را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار بدهید. با وجود بی‌شمار هتل در شهر استانبول، به انتخاب وب سایت Booking بزرگترین مرجع معرفی هتل‌های دنیا، اینجا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های بسیار مهم آن، که در تصویر زیر نیز به خوبی پیداست، داشتن چشم‌انداز به تنگه بسفر از اتاق‌های هتل مارمارا تکسیم است.

 

هتل مارمارا تکسیم - نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

 

با بررسی نظرات بسیاری از گردشگرانی که پیشتر در این هتل اقامت پیدا کرد‌ه‌اند، به فوق‌العاده بودن آن پی بردیم. تعداد زیادی از گردشگران، هتل مارمارا تکسیم استانبول را بالاتر از حد انتظار خود خطاب کردند! هر آن چه یک توریست در طول سفرش نیاز دارد، در اینجا فراهم است. نه تنها به امکاناتی بی‌نظیر در حد بهترین پنج ستار‌ه‌ها دسترسی دارید، بلکه در بهترین قسمت شهر با دسترسی فوق‌العاده نیز ساکن شده‌اید. به این ترتیب، ترکیب بهترین دسترسی و امکانات تفریحی و رفاهی در مشتتان قرار دارد.

 

هتل کارتون (چهار ستاره)

یکی از جذابیت‌های این هتل، داشتن یک بار با چشم‌انداز پانورامیک است. به این ترتیب حین سرو انواع نوشیدنی در بار یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم به صورت 360 درجه‌ای شهر بزرگ استانبول را تماشا خواهید کرد. امکانات تفریحی خاصی توسط هتل کارتون ارائه نشده و مهمترین ویژگی آن را باید مجاورت با مرکز شهر دانست.

 

هتل کارتون استانبول

 

نباید از این هتل انتظار زیادی داشت. امکانات کل مجموعه و همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در حد عادی است. همین موضوع سبب شده برخی گردشگران در نظرات خود درباره آن در وب سایت‌های مختلف، دست به گله و شکایت بزنند. البته، افرادی خوش‌گذرانی که عادت به اقامت زیاد در هتل نداشته و بیشتر به گشت‌زنی در شهر می‌پردازند، هیچ مشکلی با هتل کارتون نخواهند داشت.

 

سایر نزدیکترین هتل ها به میدان تکسیم

تعداد هتل‌‌های نزدیک به میدان تکسیم بسیار زیاد است، به همین دلیل در ادامه، به ذکر نام و تعداد ستاره آن‌ها بسنده خواهیم کرد. همانند موارد معرفی شده تا اینجا، مجددا با کلیک روی نام هر یک به صفحه مخصوص آن در دایرکتوری بیسان گشت ارسال خواهید شد. در اینجا می‌توانید عکس‌های هتل را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری درباره امکانات آن به دست بیاورید.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا هتل هالدی وان هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره آیدین بی کویین پالاس آنتالیا

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا (Aydinbey Queens Palace Hoel Antalya ) یک هتل پنج ستاره در منطقه بلک آنتالیا در کشور ترکیه است که از تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) ۱.۴ و از آناتولیا بازار آنتالیا ۱۰.۷ کیلومتر فاصله دارد .

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا در ساحل بلک واقع شده و دارای یک استخر سرباز است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان برای مهمانان هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا فراهم است.

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

همانطور که از یک رستوران پنج ستاره واقع در آنتالیا انتظار می‌رود، هتل آیدین بی کویین پالاس دارای رستورانی اختصاصی است. یکی از مزیت‌های این هتل نسبت به دیگر پنج ستاره‌ها مجاورت با ساحل و مخصوصا داشتن ساحلی اختصاصی است. به همین دلیل برای رفتن به ساحل، در واقع احتیاجی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت! این موضوع از نظر مهمانان هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا مزیتی فوق‌العاده محسوب می‌شود. به این ترتیب طی تور آنتالیا شما، هزینه و مخصوصا زمان زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. گفتنی است علاوه بر ساحل اختصاصی و استخر سرباز، یک استخر سرپوشیده نیز در این محل وجود دارد.

تور گرجستان

 

تور زمینی باکو 

تور باکو

تور دبی

 

از هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا بیشتر بدانید

 

 

هر اتاق دارای یک تلویزیون مسطح است. علاوه بر آن، امکانات کافی دیگری در هر اتاق، در حد و اندازه یک هتل پنج ستاره، وجود دارند. این موضوع اقامت شما در هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا را به یادماندنی خواهد کرد. از نظر دسترسی، این هتل فوق‌العاده است. در صورت خسته شدن از شنا در ساحل بلک و همچنین استخر سرباز و سرپوشیده هتل آیدین بی کویین پالاس، می‌توانید با طی مسافتی کمتر از 2 کیلومتر خود را به پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها رسانده و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. باغ تلرانس حدود 2.5 کیلومتر آن طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. مسافت بین فرودگاه آنتالیا تا این هتل 25 کیلومتر است. فاصله سایر مکان‌های دیدنی از آیدین بی کویین پالاس زیاد است. به عنوان نمونه، برج ساعت، موزه آنتالیا و دروازه هادریان، همگی بیشتر از 25 کیلومتر تا هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا فاصله دارند.

تور استانبول

تور وان 

تور زمینی استانبول 



:: برچسب‌ها: تور انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل چهار ستاره مونا رزا بیچ آنتالیا

هتل مونا رزا بیچ آنتالیا (Monna Roza Beach Hotel) یک هتل چهار ستاره در منطقه کمر - گوینوک آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۸.۱ و از پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۱۳.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل مونا رزا بیچ آنتالیا درآنتالیا تور آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار گرفته و امکانات فراوانی دارد. به عنوان نمونه می‌توان به وجود یک باغ، یک مرکز تناسب اندام، یک بار اختصاصی و یک لانج اشتراکی برای تمامی مسافران اشاره کرد.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا هتل هالدی وان هتل گرانادا لاکچری 

بخش پذیرش و اطلاعات هتل مونا رزا بیچ آنتالیا به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و به لطف وجود یک رستوران در آن، برای سرو غذا نیازی به بیرون رفتن از محل اقامت خود نخواهید داشت. وجود یک پارک آبی و یک استخر سرباز هتل مونا رزا بیچ آنتالیا را تبدیل به مکانی اید‌ه‌آل برای اقامت می‌کنند. در اینجا یک حمام استانبولی نیز وجود دارد. یک باشگاه سرگرم‌کننده برای کودکان در نظر گرفته شده و هر بعد از ظهر، برنامه‌هایی مفرح برگزار می‌شوند.

 

 

امکانات بی‌نظیر هتل مونا رزا بیچ آنتالیا

 

 

هر اتاق دارای یک کمد، حمامی مجهز با وسایل مختلف همچون سشوار، تلویزیون مسطح و سیستم تهویه مطبوع مجزا است. در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد. در صورت تمایل به اقامت در اتاق‌های دارای بالکن می‌توانید موضوع را با آژانس مسافرتی بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان، در زمان رزرو اتاقی برای شما در هتل مونا رزا بیچ آنتالیا این درخواست را نیز لحاظ کنند. گفتنی است یک حمام اشتراکی نیز وجود دارد.

 

تور گرجستان

تور استانبول

تور دبی

تور وان 

تور زمینی باکو 

تور باکو

 

هر روز صبحانه را در هتل تناول کرده و سپس تفریح و گشت و گذارتان را آغاز کنید. در اینجا یک زمین بازی تعبیه شده است. اجرای بازی‌هایی همچون پینگ پنگ، دارت و حتی اسکواش در این زمین بازی امکان‌پذیر است. با این حال، مسافران، زمین بازی هتل مونا رزا بیچ آنتالیا را بیشتر برای دوچرخه‌ سواری دوست دارند. پارک و ساحل مون لایت از اینجا 10 کیلومتر فاصله دارد. تا تفرجگاه ساحلی کمر نیز همین میزان فاصله وجود دارد. مسافت تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر است. البته این موضوع مشکلی ایجاد نمی‌کند، چرا که هتل، سرویس رفت و برگشت تا فرودگاه را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.



:: برچسب‌ها: تور باکو , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()